Päätimme nostaa Bitcoin Storea hieman esiin tässä kuussa, koska se on nyt virallisesti avattu. Bitcoin Store on maailman suurin Bitcoin-verkkokauppa, jossa on myynnissä yli 500 000 tuotetta.
Ensimmäisen kuukauden ajan heillä ei ole katetta hinnoissa ollenkaan, eli ne ovat erityisen halvat. Tämä tilaisuus kannattaa hyödyntää! Hinnat ovat toki normaalistikin olleet erittäin kilpailukykyiset.
Itse olen omaa tilaustani virittelemässä kohta puoliin, kertokaa tässä ketjussa omista kokemuksistanne tähän kauppaan liittyen!
Bitcoin Storella on käsittääkseni diili maailman suurimman elektroniikkatoimittajan kanssa. Heidän täytyy saada 800 000 dollaria myyntiä aikaiseksi (en muista missä ajassa), jotta he saavat jatkettua diiliä. Bitcoin-yhteisön kannattaa tukea tätä kauppaa, varsinkin kun hinnat ovat oikeasti edulliset.
Olen ostanut kyseisestä putiikista pari kovalevyä ja voin sanoa että homma toimii, tilausmekaniikka oli hieman kankea ja alkuperäisessä tilauksessani meni jotain pieleen koska en lukenut ohjeita. Muutoin voin suositella, vieläkun tuotteet tulisivat eu:n sisältä niin ei tullimies suorittaisi laillistettua ryöstöä rajalla
[quote=“Technomage, post:4, topic:537”][quote author=Isokivi link=topic=513.msg3084#msg3084 date=1362329939]
Olen ostanut kyseisestä putiikista pari kovalevyä ja voin sanoa että homma toimii, tilausmekaniikka oli hieman kankea ja alkuperäisessä tilauksessani meni jotain pieleen koska en lukenut ohjeita. Muutoin voin suositella, vieläkun tuotteet tulisivat eu:n sisältä niin ei tullimies suorittaisi laillistettua ryöstöä rajalla :)[/quote]
Ainakin UI:n osalta saittiin on tullut paljon parannuksia, tilaamispuolesta en tiedä. Kauanko sulla muuten kesti, että sait paketin?[/quote]