Bitcoin-ohjelma ja blokit kaikkineen päivineen samaan paikkaan?

Hei!

Minä haluaisin Bitcoin -ohjelman ja kaikki tilaa vievät blokit toiselle ulkoiselle kiintolevylle samaan kansioon. Tarkoitukseni olisi, että minulla olisi ulkoisella koko ohjelma, sekä blokit samassa kansiossa. Ohjelman asennusvaiheessa se kysyi vain, että minne ohjelma itsessään laitetaan, mutta ei, minne blokit laitetaan.

Ohjelman asensin ulkoiselle, mutta se vissiin laittaa noita blokeja silti mun koneelle, vaikka haluan ne mukaan sinne ulkoiselle. Miten lähden menettelemään?

Tarkoitus olisi että kiintolevyllä olisi useampien nettivaluuttojen ohjelmat ja niiden blokit samassa kansiossa, ja sitten olisi tämmöinen ulkoinen kokoelma säilöttynä tarvittaessa koneessa kiinni (blokeja lähinnä päivitellen) ja “offline”:na kaapissa.

Käsittääkseni komento ‘-datadir’ tekee mitä haluat. Eli esim. Windowsilla pikakuvakkeen target kohtaan bitcoin-qt.exe:n perään ‘-datadir=F:\Valuutat\Bitcoin’. Wallet.dat täytyy luultavasti siirtää itse ja suosittelen varmuuskopion ottamista ennen datakansion siirtoa.