Bitcoin lompakko probleema

Tervehdys! Olen uusi täällä ja myös uusi bittirahan louhija. Asensin koneelleni guiminen, jota aloin käyttämään slushpoolissa rekisteröityäni sinne accountin. Ensimmäinen robleema koskee tuota guiminen päivitystä joka sanoo accounttini sivuilla näin:

If you still want to use another miner without built-in Stratum support (e.g. GUI miner for nVidia cards), please install Stratum proxy. This message disappear automatically once you update your miners and pool start new round.

Latasin nuo kodekit ja yritin vaihtaa urlin toiseen mutta en löytänyt koko urlia minkä voisin vaihtaa tuosta

Now just change the URL in your miners from http://api.bitcoin.cz/ to http://localhost:8332/. Miners connect to the proxy using the old protocol, but the proxy talks to the pool by the new one!

Eli erroriviesti ei ole kadonnut vaikka yritin parhaani mukaan saada asian kuntoon. Muuten tuo slushpoolin omasivuni näyttää toimivan, näyttää mshash raten ja confirmed rewardiakin näyttäisi olevan 0.00507907 BTC eli ilmeisesti ei kaikki ole mennyt pieleen?

Tämän lisäksi latasin bitcoin lompakon, tein sinne käyttäjän samalla nimellä kuin slushpooliin ja sain privaattiavaimen jonka siis lisäsin tuonne slushpooliin ja sitä kautta ilmeisesti nuo confirmed rewardit ym. asiat päivittyvät. Ongelma on se, että bitcoin lompakkoni saldo ei kehity sitä mukaa mitä louhin, eli näyttää edelleen 0.0 riippumatta miten säädän asetuksiani. Tuleeko nuo rahat näkymään myöhemmässä vaiheessa kun olen louhinut tarpeeksi vai täytyykö minun tehdä slushpoolin kautta siirto joteenkin tuohon lompakkoon? Muutenkin vähän hämärä tuo lompakon käyttö.

Toivottavasti edes joku sai selvää ja voisi hiukan selventää asiaa minulle. :slight_smile:

Olisiko yksinkertaisinta siis vain vaihtaa louhintasofta?

Suosittelen cgmineriä. Ei tarvitse mitään Stratum proxyja sitten ainakaan.

Voitko selventää, mitä lompakkoa käytät? Sinun pitää antaa slushille se julkinen avain (ei siis privaattiavain, mutta tuskin sitä meinasitkaan kun se ei yleensä missään näy), ja sitten kotiuttaa Slushista rahat, niin pitäisi siirtyä lompakkoosi.

Käytössäni nvidian näyttis nin ei ilmeisesti muilla softilla onnistu? Minulla on siis tuo bitcoin-qt lompakkosovellus.