BitCoin-kaupankäyntistrategia

Olen vähän aikaa ollut ilman BitCoineja, kun tein melko radikaalin liikkeen tuossa reilussa 90 USD:ssa ja möin kaikki pois.
Olen ollut todella kevyellä mielellä ja nukkunutkin makeasti yöni kun ei ole tarvinnut olla hereillä. Vaikkei minulla mitään miljoonia euroja ole kiinni Coineissa, niin on kuitenkin jotain tullut hommattua ja onhan tämä aika koukuttavaa ollut.
Nyt asiaan, tänään siis hyödynsin muutaman arbitraasin ja olen jälleen Coinien omistaja - ja kyllä, maksoin enemmän kuin millä möin perjantaina. Jätin osan arbitraasivoitoista käyttämättä ja nyt siis minulla on kolikoita.

Treidaamisen alfa ja omega on kassanhallinta. Aina tulee olla sekä käteistä että treidattavaa kohdetta.
Minulla on myös käteiseuroja/dollareita odottelemassa pörssissä dippiä. Toivonkin hinnan romahtavan, mutta toisaalta toivon hinnan myös nousevan. Tarkoituksenani on myydä maapähkinöitä n. 10 % nousujen välein ja sitten jos RCI nousee kovin korkealle, saatan ottaa kyllä näkemyksen ja myydä pois isomman saaliin, mikäli Coinien fundamentit eivät ole merkittävästi parantuneet (ei riitä se, että yhä useampi bisnes hyväksyy Coinit, vaan pitää löytyä myös bisnes-käyttöä Coineille).
Coinien ostot aloitan hintahaitarilla 50-70 USD/BTC.

Ensimmäiset maapähkin ovat siis myynnnissä 135-140 USD:n välillä, siitä seuraavat n. 10 % päässä jne
Ostotoimarit on taas siellä 50-70 USD:n välillä, kaikkia en ole vielä laittanutkaan enkä suosittele pelailemaan koko positiolla, ellei ole varma näkemyksestään tai ellei halua esimerkiksi nukkua ja viettää laatuaikaa vaimonsa kanssa. 8)

Huonoin skenaarioni kannaltani tällä hetkellä olisi vakaa Coinien arvo. Tosin tämänkin voi rahastaa. Tosin, vaatii paljon suunnittelua eikä minulla ole juuri nyt energiaa tällaiseen. Markkinoiden pitää olla myös riittävän kehittyneitä.
Mielummin juuri nyt kehittelen finanssi-instrumenttia, jolla treidata Riston tuntihintaa. ;D

Isompia myyntejä harkitsen lähempänä siinä 300+ USD/BTC.
Nyt tarkoitus on tehdä rahaa, kokeillaan onnistunko. ;D Jollen onnistu, niin so what, jos onnistun niin minusta tulee rikkaampi.

Kun nyt jo toista kertaa mainitset sen, niin huomaa, että tuntihinta on spot-hyödyke, eli et voi ostaa tunteja varastoon. Tämä tekee kohde-etuuden fyysisen hyödyntämisen mahdottomaksi.

Vetoa voit toki lyödä kavereiden kanssa differential contracts -tyyppisillä sopimuksilla jos löydät vastapuolen.

Hinta on todennäköisemmin nousussa kuin laskussa, eli jos oikeasti minun konsultointi kiinnostaa niin kannattaa hyödyntää sitä nyt. Tai no aivan sama, bitcoineissa laskien se varmaan pysyy n. 5-10/tunti haarukassa ainakin niin kauan kun minulla on muutakin tekemistä kuin puhua puhelimessa.