Bitcoin ATM eka käyttö :)

tänään kävin ostamassa länsiterminaalista 30 € arvoinen bitcoinit, kaikki sujui uskomaton helposti…

1 tykkäys

Mukava kuulla että homma toimii :slight_smile:

tänään kävin nostamassa 20€ itiksestä, bitcoin lähti mutta en saanut rahaa ulos…
siinä oli joku numero, yritin soitta mutta puhelin oli kiini :slight_smile: yllätys yllätys???

[quote=“latenite, post:4, topic:3950, full:true”]tänään kävin nostamassa 20€ itiksestä, bitcoin lähti mutta en saanut rahaa ulos…
siinä oli joku numero, yritin soitta mutta puhelin oli kiini :slight_smile: yllätys yllätys???[/quote]

Parhaiten saat apua kun pistät mailia [email protected] niin sieltä vastaillaan ja autetaan. Jos tulee jokin ongelma ja rahat ei tule, niin palautus tehdään aina.

1 tykkäys

jessss, nonii, asiakas palvelu oli todella avulias, tänään bittiraha.fi lähetti minulle takaisin minun bitcoinit minun lompakolle…
mutta harmi… tänään taas samanaikana menin tekemään nosto itiksen laitteesta, konessa taisi olla jonkunlainen tekniistä häiriö ja taas seteli ei tullut ulos. olin niin vihainen , mutta sattumalla huolto miehet tulivat sinne samanaikan kun mä olin paikalla :slight_smile: joten yksi heistä maksoi mun rahat käteisellä ja pyysi anteeksi ongelmasta. Eli silti se bittimaatti kone on helvettin hyvä kone :slight_smile: suosittelen :slight_smile: vaikka joskus tuleekin tämmöstä pikku teknisiä ongelmia.