Bitcoin + AMD 5770 = 110-140Mh/s = 0

Olen aika uusi Bitcoin alalla ja olen yritellyt virittää pää koneeni systeemiä louhintaan. Kannettava louhii hyvin CPU:lla (400Kh/s) ja toinen kone missä on GeForce GT 420 tekee 8.8Mh/s mutta iso kone missä on ATI 5770 GPU & Windows 8.1 kyllä “louhii” mutta varsinaista tulosta ei tule koska valittaa erroria itse GUIMinerin consolissa. Ja jos käyttä sitä toista komentokehoite ohjelmaa tulee 1.4Mh/s (ilmeisesti AMD 940 4x Coret pyörittää vain vaikka väittää GPU olevan homman takana). Olen katsellut & etsinyt korjausta asiaan mutta en ole saanut pelittämään sitä.

Jos on joku joka pyörittää tuota GUI ohjelmaa 5770 niin heittäisi minulle ohjeet homman korjaamiseen.

Kiitoksia.

Tare

Anteeksi etten osaa auttaa, mutta tiedäthän että et noilla vehkeillä saa mainattua puolta bitcoinia tuhannessa vuodessa?

Arvaan, että sillä 5770 -kortilla ei varmaankaan ole sopivaa openCL -ajuria ja se ei sen takia louhi.

5770:llä voi tehdä vielä voittoa scrypt-pohjaisten valuuttojen kanssa, esim. Litecoinilla.

Bitcoin-louhinta tuolla raudalla kannattaa suosiolla unohtaa.

Nykyään näyttää tuo louhinta lähtevän Gh/s - noupeuksilla, joten tuota tietokoneen raudalla louhimista ei kannata edes ajatella.

Esimerkiksi perus ASIC block erupter USB väylässä louhii päältä 330Mh/s ja noin 0,005BTC / kuukaudessa. Perkeleesti nopeampaa mitä tietokonees, mutta vuodessa saat noin 0,05BTC, joten ei kannata…

Ebaysta olen löytänyt 2.2Gh/s louhijoita noin 200€ hinnalla/kpl. Niillä ehkä voi koittaa pääseekö alkuun, mutta fakta on se, että nekin käyvät kohta kuitenkin hitaiksi.
Nytkin löytyy jo rigejä/kortteja jotka vetää satoja Gh/s.

Suoraan sanottuna, louhinta ei ole kannattavaa tavalliselle tallaajalle ellei lompakossa ole pelimerkkejä tarpeeksi tehokasta rautaa varten.
Silloinkin joudut uusimaan rautaa tietyn väliajoin, koska louhinnasta tuleva palkkio pienenee jatkuvasti.

Helpoin tapa saada bittirahaa on myydä romujaan vaikka huutonetissä tai muroBBS ja suosia bittirahaa maksuälineenä.
Bittirahan ostoakaan ei kannata harkita millään pienellä summalla, koska meklari vetää suolasesti välistä.

Juu, eihän se nyt mikää kummoinen rauta ole, kunhan kokeilen vaan näin kultakuumeen aikana sitä. Olen joskus tuhlannut useita vuosia kone tehoja Seti@home juttuun. Pitää koittaa kokeilla kaikkea (olen ollut kiinnostunut HHOsta, Eartshipeistä, paintista, 3D tulostuksesta ja niin edespäin ) joten on ihan mukavaa vain katsella olisikko minusta louhijaksi kun en viitsi laittaa rahaa sellaisiin viritettyihin louhijiin.

Ei tässä tosiaan ole mitään sen kummoisempaa kuin toi pulma mikä ei tunnu ratkeavan millään. Olen uninstannut ajurit ja asentanut eri ajureita putsannut, kokeillut eri versioilla tuota mutta ei vaan tunnu irtoavan se ton windows 8.1 alla.

Mukavaa katseltavaa tuo huippu: http://bitcoinrichlist.com/top100

Ai niin, on minulle jo kertynyt 0.00000140 BTC tonne… Hehe