Bitbillionsin jäsenet!

Nyt alkaa olla viimeisiä hetkiä päivittää osuutesi co-founderiksi ($50 BTC ja $55 Paypalilla maksettaessa).
Enää 873 jäljellä. On mahdollista että GBBG:n CEO ja sijoittajat ostavat jäljellä olevat
co-founder -osuudet tämän kuun lopussa, jolloin matriisivaihe alkaisi jo joulukuun aikana.

Tammikuu on mainittu sivustolla, mutta se on
ehdoton takaraja, ellei loppuja saada sitä ennen kaupaksi.

Asiasta tietämättömille, mutta kiinnostuneille.
Rekisteröitykää alla olevasta linkistä ilmaiseksi ja tutustukaa jäsenosioon.
http://goo.gl/yx7Mpn

Miten tästä ikinä voi saada sijoitustaan takaisin? Olen oikeasti tutustunut tähän joskus miettien pitäisikö sijoittaa, enkä löytänyt yhtään hyvää syytä.

Ilmaiset on tietty ilmaista, mutta suosittelen harkitsemaan kunnolla ennenkuin kuin ostaa osuuksia.

Co-founder -osuuden voi myydä sitten kun systeemi on täysin toiminnassa.
Ainakin omasi saat pois. En ala väitellä tästä sen enempää.
Olen mukana osittain pelimielellä. Alkuvuodesta selviää, miten systeemi lopulta toimii.
Tähän mennessä palkkiot on aina maksettu ajallaan, ja systeemi vaikuttaa
asialliselta.

Tällä hetkellä osuuksia on 834

[quote=“vullevuojas, post:3, topic:2419”]Co-founder -osuuden voi myydä sitten kun systeemi on täysin toiminnassa.
Ainakin omasi saat pois. En ala väitellä tästä sen enempää.
Olen mukana osittain pelimielellä. Alkuvuodesta selviää, miten systeemi lopulta toimii.
Tähän mennessä palkkiot on aina maksettu ajallaan, ja systeemi vaikuttaa
asialliselta.

Tällä hetkellä osuuksia on 834[/quote]

Juu, ei tarkoitukseni väitellä ollutkaan, vaan suositella harkitsemaan ennen kuin sijoittaa isoa summaa. Hyvä jos osuuden saa myytyä halutessaan, mutta jos homma failaa niin kuka niitä sitten ostaa? Tässä herätti huomiota osuuden suuri hinta suhteessa siihen mitä tuollaisen saitin voi olettaa tuottavan, mutta en enää muista yksityiskohtia. Onnea matkaan kuitenkin :slight_smile:

Palaan asiaan tammikuussa, jos ilmenee jotakin kerrottavaa.

Bitbillions ei enää hyväksy bitcoineja.
Se hyväksyy vain Paypalin ja Payzan.
Koko homman piti alunperin rakentua
bitcoinien varaan, mutta kun systeemin
perustajat perustivat yhtiön, USA:n viranomaiset
ja pankit estivät bitcoinien käyttämisen.

Joten firmasta ei sen enempää tällä palstalla.