Bit-miner.com

Moi,

Olen tutustunut Bitcoinin maailmaan tässä nyt muutaman viikon ajan. Se maailma on täynnä ulottuvuuksia ja tuntuu vahvasti siltä että potentiaalia on vaikka mihin. Kristallipallosta olis kiva nähdä vuoden päähän 8)

Suoran sijoittamisen lisäksi olen tutkaillut louhimista sen mitä tässä muiden kiireiden ohella ehtinyt. Vastaan tuli bit-miner.com, jonka osuusomistussysteemi vaikuttais nopealta ja helppohoitoiselta vaihtoehdolta, ainakin alkuun.

Onko teillä kokemuksia tai kommentoitavaa kyseisestä systeemistä ja sen oletettavasti heikommasta tuotosta vs. omiin laitteisiin? Entä luotettavuus, ja onko olemassa muita vastaavia?

t. Aries

Mä ostaisin täältä, jos ostaisin https://cex.io/

Louhimalla ei kyllä enää pysty tekemään tulosta. En todellakaan suosittele suoraan hyppäämään noihin bisnesideoihin mukaan.

Nopealla vilkaisulla: ne ostaa 4,995 $ maksavan laitteen ja myy siitä 5000 osuutta hintaan 2.1$ eli ihan kannattavaa bisnestä on, mutta ei asiakkaan näkökulmasta. Tohon päälle tulee se että jos ne saa myytyä kymmenen laitteen verran niin ne saa yhden ilmaiseksi, katteet on niin kovat että asiakkaan voitolle pääseminen on likimain mahdottomuus.

Kiitoksia vastauksista. Tätä hieman uumoilinkin. Louhinta laiva varmaan sitten mennyt jo tai vähintäänkin irtoamassa juuri laiturista. Kaikki oheisbisnes tuntuu kuitenkin vielä pyörivän isosti sen ympärillä.

Itse ostin vielä tällä viikolla kalustoa (kotinurkkiin), aina tuntuu että se laiva on seilannut tai seilaamassa… mutta silti oikeaan aikaan oikeasta paikasta ostaessa homma vaikuttaa kannattavalta. Tällä kertaa valinta oli bitfurystrikesback.com, jolla ei varmaan juuri tällä hetkellä ole enää varastosaldoilla tuotteita.

Mulle taitaa kans riittää jo louhiminen omalla kalustolla, vedin tänään töpselit irti kolmesta koneesta ja roudasin kikottimet himaan. Muutama louhija jäi vielä puksuttelemaan talliin. Kokeillaan nyt vaihteeksi tuota pilvilouhintaakin, cex.io nyt testissä eilisestä lähtien:
(parikymppiä tuohon sijoitin)

My cloud mining GHs rate: