Biitle.com - Hakukone Bitcoineilla maksettaville tavaroille

Olen viimeaikoina puuhastellut hakukonetta, jolla voi etsiä Bitcoineilla maksettavia tavaroita.

Tässä linkki sivustolle: Biitle.com

Ajatuksenani on ollut, että tuolla tavalla voisi saada suuret massat tajuamaan, että Bitcoineilla tosiaan voi ostaa paljon erilaisia tavaroita. Tuolla ei vielä kovin monia kauppoja ole, mutta joitain kuitenkin. Esim. jenkkilästä saatavia tavaroita tuolta löytyy jo ihan mukava määrä.

Eli jos kiinnostuit ideasta, niin kokeile ja pistä palautetta :slight_smile: Suuri osa nykyisistä tavoitteista on kyllä jo dokumentoituna ja työn alla, mutta ei kai lisäpalaute mitään haittaakaan.

Ei taida toimia vanhassa Operassa? Siis siinä joka ei ole chromen päälle tehty…

[quote=“henu, post:1, topic:2059”]Olen viimeaikoina puuhastellut hakukonetta, jolla voi etsiä Bitcoineilla maksettavia tavaroita.

Tässä linkki sivustolle: Biitle.com

Ajatuksenani on ollut, että tuolla tavalla voisi saada suuret massat tajuamaan, että Bitcoineilla tosiaan voi ostaa paljon erilaisia tavaroita. Tuolla ei vielä kovin monia kauppoja ole, mutta joitain kuitenkin. Esim. jenkkilästä saatavia tavaroita tuolta löytyy jo ihan mukava määrä.

Eli jos kiinnostuit ideasta, niin kokeile ja pistä palautetta :slight_smile: Suuri osa nykyisistä tavoitteista on kyllä jo dokumentoituna ja työn alla, mutta ei kai lisäpalaute mitään haittaakaan.[/quote]

Loistava idea!

Jaa katsos vaan. En ole ehtinyt vielä kauheasti muilla selaimilla testaamaan. Pistänpä bugirapsan talteen :slight_smile:

[quote=“henu, post:1, topic:2059”]Olen viimeaikoina puuhastellut hakukonetta, jolla voi etsiä Bitcoineilla maksettavia tavaroita.

Tässä linkki sivustolle: Biitle.com

Ajatuksenani on ollut, että tuolla tavalla voisi saada suuret massat tajuamaan, että Bitcoineilla tosiaan voi ostaa paljon erilaisia tavaroita. Tuolla ei vielä kovin monia kauppoja ole, mutta joitain kuitenkin. Esim. jenkkilästä saatavia tavaroita tuolta löytyy jo ihan mukava määrä.

Eli jos kiinnostuit ideasta, niin kokeile ja pistä palautetta :slight_smile: Suuri osa nykyisistä tavoitteista on kyllä jo dokumentoituna ja työn alla, mutta ei kai lisäpalaute mitään haittaakaan.[/quote]

Hyvä idea kieltämättä! 8)

Tää on tosi jees juttu! Laitetaan tästä juttua Bittirahan somen kautta jossain vaiheessa. Pitää seuraavaan viikkokatsaukseen ottaa myös.

Mahtava idea!