Saunalagi pettää aina
Olis tosiaan. Ehkä ensi kerralla minähän tässä tappiolle jäin.
kiitos. en olisi uskonut voittavani.
Harkitsen. Periaatteessa voisi ihan sen takia, että porukka saa huudella niin kauan kuin haluaa. Nyt yritin pakottaa ihmiset huutamaan ajoissa, huonoin tuloksin. Toisaalta täällä on kiva, kun ei tarvitse käyttää escrowta.
Ihan pakko kysyä mielenkiinnosta, että löittekö eurokurssin lukkoon huutokaupan lopettamishetken kurssilla?
Jos ihan rehellisiä ollaan niin en ole tätä huutokauppaa niin hirveästi jaksanut stressata. Bitcointalkin puolella meni 60BTC edestä tavaraa kaupaksi eli se nyt koskettaa vähän enemmän (jos eurosummat kiinnostaa niin -1000€ jo kadonnut kurssilaskun myötä). Toisaalta sitten taas omien holdauksien arvokin heittelee ihan samalla tavallaa eli eipä tuolla käytännössä ole väliä.
Sanoisin 11 BTC = 900€.
[quote=“Rider, post:46, topic:919”]Jos ihan rehellisiä ollaan niin en ole tätä huutokauppaa niin hirveästi jaksanut stressata. Bitcointalkin puolella meni 60BTC edestä tavaraa kaupaksi eli se nyt koskettaa vähän enemmän (jos eurosummat kiinnostaa niin -1000€ jo kadonnut kurssilaskun myötä). Toisaalta sitten taas omien holdauksien arvokin heittelee ihan samalla tavallaa eli eipä tuolla käytännössä ole väliä.
Sanoisin 11 BTC = 900€.[/quote]
Vähän hävettää kun edes kysyin, kun asia ei minulle hävinneenä osapuolena millään tavoin kuulu. Itselleni olin laskenut 8.5 BTC ehdottomaksi maksimitarjoukseksi.
Mutta onnea voittajalle, maksakoon sijoituksesi itsensä takaisin mahdollisimman nopeasti.
[quote=“majere, post:47, topic:919”][quote author=Rider link=topic=979.msg6826#msg6826 date=1370767102]
Jos ihan rehellisiä ollaan niin en ole tätä huutokauppaa niin hirveästi jaksanut stressata. Bitcointalkin puolella meni 60BTC edestä tavaraa kaupaksi eli se nyt koskettaa vähän enemmän (jos eurosummat kiinnostaa niin -1000€ jo kadonnut kurssilaskun myötä). Toisaalta sitten taas omien holdauksien arvokin heittelee ihan samalla tavallaa eli eipä tuolla käytännössä ole väliä.
Sanoisin 11 BTC = 900€.
[/quote]
Vähän hävettää kun edes kysyin, kun asia ei minulle hävinneenä osapuolena millään tavoin kuulu. Itselleni olin laskenut 8.5 BTC ehdottomaksi maksimitarjoukseksi.
Mutta onnea voittajalle, maksakoon sijoituksesi itsensä takaisin mahdollisimman nopeasti. :)[/quote]
Siis kyllä saa kysyä, ei mua haittaa. Julkinen huutokauppa tämä oli ja kyllähän jokainen tuota kurssia voi seurata. Nyt se taas nousee eli ei tämä heikkohermoisille ole