BFL Jalapeno (matkalla Suomeen) - huutokauppa

2012 kesäkuussa tilatut Jalapenot ovat vihdoin lähteneet matkaan. Minulla on seurantakoodi BFL:ltä ja arvioin laitteiden saapuvan minulle ensi viikon lopussa. En kuitenkaan ota tästä mitään vastuuta. Odotan ostajan maksavan laitteen minulle mahdollisimman pian huutokaupan päätyttyä.

Maksun voit suorittaa bitcoineilla tai euroilla. Myös nouto onnistuu, toimituksesta pk-seudulle voidaan mahdollisesti sopia erikseen.

Lähetän laitteen postivakuutettuna pakettina seurantakoodilla varustettuna. Kulut siis minun piikkiin.

Lähtöhinta on 5 BTC ja minimikorotus on 0.05BTC.

Huutokauppa päättyy lauantaina klo 22 paikallista aikaa (UTC+3).

5.5btc :stuck_out_tongue:

5.55 BTC :smiley:

5.6 BTC :stuck_out_tongue:

5,65

5.7

Onko tulossa loppyryntäys vai meneekö tosiaan vain 2x sillä hinnalla, jolla BFL myy. Bitcointalkin puolella porukka makselee 10 BTC.

veikkaan huutonetin tapaista loppuryntäystä ;D

Eiköhän ole rehellistä.

5.85

[quote=“Cherenkov”]Onko kyseessä rehellinen huutokauppa jossa korkein tähän postattu julkinen tarjous oikeasti voittaa?

5,8 BTC[/quote]

Näin olisi tarkoitus. En usko hinnan oikeasti jäävän kovin paljoa tuon 10BTC alle, koska muutenhan sen voi osta ja myydä btctalkin puolella voitolla.

Hei,
onko kyseessä siis tuo 4-5 GH/s nopeuteen kykenevä?

Jos on näin, niin tarjoan 7 BTC! Onnistuuko nouto ja maksu käteisellä, missä paikkakunnalla asut?

[quote=“archangelus, post:11, topic:919”]Hei,
onko kyseessä siis tuo 4-5 GH/s nopeuteen kykenevä?

Jos on näin, niin tarjoan 7 BTC! Onnistuuko nouto ja masku käteisellä, missä paikkakunnalla asut?[/quote]

Juuri se laite.

Kyseessä on huutokauppa eli huutoa vaan laittamaan. Lauantaina klo 22:00 tai 1min korkeimman huudon jälkeen nähdään kenelle menee. Voi maksaa käteisellä tai paikan päällä bitcoinella. Turusta voi noutaa ja pk-seudulle pystyn toimittamaan, jos vain saadaan aikataulut kuntoon.

Jos maksu fiatilla tosiaan onnistuu (face to face, turku on lähellä) niin mikä ettei.

7.1 BTC

7,2 BTC

Miksi haluat myydä Jalapenon? Juuri kun saat sen vuoden odottelun jälkeen, myytkin sen heti pois edes kokeilematta?

[quote=“archangelus, post:14, topic:919”]7,2 BTC

Miksi haluat myydä Jalapenon? Juuri kun saat sen vuoden odottelun jälkeen, myytkin sen heti pois edes kokeilematta?[/quote]

Tilasin monta Jalapenoa eli kyllä mulle näitä jää :slight_smile: Voittoa olisi tarkoitus tehdä, vaikka ei tää nyt ihan putkeen mennyt kun bitcoineja holdaamalla olisin rikastunut paaaaaljon enemmän.

Montako ajot myydä?

Yhden tällä foorumilla. Bitcointalkissa kolme, ehkä neljä.

7.35

7,4 BTC

7.5 BitCoin

maksan euroilla