Betarigs, apuja kiitos =)

Tarvisin BetaRigsiin apua kiitos. Miten se herjaa noin, kun yritän laittaa vuokralle louhinta :frowning:
http://postimg.org/image/tv8awzrn1/

Tärppäis nyt joku duunimesta, niin sais kunnon louhintafarmin perustettua :slight_smile:

Mining speedin voisi koittaa syöttää raakana numeropötkönä ilman välimerkkejä. Se siinä varmaankin mättää.

Lähinnä tarkoitin tuota väliviivaa tossa “your prize” kohdassa. =)

Ja se väliviiva ilmestyy siihen siksi, että mining speed -kenttään on laitettu välimerkkejä, eikä nettisivu tajua kenttään syötettyä lukemaa niiden välimerkkien takia.

Ootsä vielä siellä? Mihin hemmettiin laitan ton cgminerin koodi rimpsun aloitusfiluun tossa AntMinerissä?
Kuvia koitin katsella asiaan liittyen googlella ja selata BitCoin talk sivustoa.

Ei sitä koko koodiriviä tarvitse syöttää mihinkään. Poimit vain sieltä omasta pitkästä koodirimpsustasi copypastella erikseen kohdat, mitkä syötät Antminerin pooliasetuksiin ykköspooliksi, eli tyyliin:

poolin osoite: stratum+tcp://r6666.g12.rigs.eu.betarigs.com:4568
käyttäjänimi: kayttajanimi-6666
salasana: x

Moro, ootko linjoilla?
Ei auttanut. Ei tosta paljoo mitään voittoa kyllä saa, pääasia että koko höskän saisi vuokrattua tyyliin “Mä osaan tän jutun” - ainakin jatkossa jos joku kysyy. Esim juuri työpaikalla tai vastaavassa tilanteessa :slight_smile:

Kyllä, olen linjoilla. Paha vaan enää sanoa mitään, kun en lainkaan tiedä, että mikä on varsinainen ongelma.

Henkilökohtainen Betarigsin louhimisosoitteesi “aukeaa” ja alkaa toimia vasta silloin kun joku vuokraa rigisi. Sitä ennen se on mykkä ja laite louhii silloin kakkos- tai kolmospooliin, jos ne on Antmineriin syötetty.

[quote=“ComaWombat, post:8, topic:2624”]Kyllä, olen linjoilla. Paha vaan enää sanoa mitään, kun en lainkaan tiedä, että mikä on varsinainen ongelma.

Henkilökohtainen Betarigsin louhimisosoitteesi “aukeaa” ja alkaa toimia vasta silloin kun joku vuokraa rigisi. Sitä ennen se on mykkä ja laite louhii silloin kakkos- tai kolmospooliin, jos ne on Antmineriin syötetty.[/quote]
Ootko linjoilla? Sain toimimaan, se on pääasia. =))