Bamt 0.5c AMD catalyst-13.1 ja Cgminer 3.1.0 Litecoin Auto mining asennus ohjeet

Valitsitko configuroidessasi ennen makea :

./configure --enable-scrypt

Tuon jälkeen vasta make

Toinen syy voinee olla että minun on joskus pitänyt olla cgminer-kansiossa antaessani käynnistys-komennon. En tiedä miksi, mutta niin vain on ollut.

[quote=“Hexel, post:20, topic:873”]Seurailin tuossa ohjeiden mukaan asennusta ja kaikki meni hyvin (pienen ajurikikkailun jälkeen) kunnes homma kaatui tähän:

./cgminer --scrypt -I 13 -o http://eu.wemineltc.com:3333 -u pass -p pw

CGMineria yritettäessä käynnistää terminaali herjaa että “File not found”?
Mitäköhän tein väärin?[/quote]

olitko /opt/miners/cgminer kansiossa? elikkä samassa kansiossa missä toi cgminer tiedosto on, voit myös käynnistää sen mistä tahansa kansiosta komenolla /opt/miners/cgminer/./cgminer --scrypt -I 13 -o http://eu.wemineltc.com:3333 -u pass -p pw

ei se . siinä polussa ole tarpeen muutoin kuin jos halutaan startata se oletushakemistosta.

./cgminer starttaa sen tästä kansiosta.

/opt/miners/cgminer/cgminer käynnistää se tuolta.

Jos cgminer on vaikka /usr/local/bin -kansiossa, niin pelkkä cgminer riittää, ilman mitään polkuja.

ja jos cgminer on asenettu /opt/miners/cgminer kansioon bamtissa niin komennot, “mine start” “mine stop” “mine restart” toimivat myös cgminerin käynnistämiseen ja pysäytämiseen ja silloin se käyttää bamt.conf tiedostossa määriteltyä cgminer.conf tiedostoa asetuksia varten.

[quote=“AnttiLehtinen, post:4, topic:873”]Sain kuin ihmeen kautta (ehkä tosiaan sain kerrankin bamt:n asentumaan nätisti usb-tikulle) eth0:n
toimimaan. Mutta nyt cgminer sanoo että:

 [päivämäärä ja klo] Started cgminer 3.1.0Segmentation fault

Olen yrittänyt muokata bamt:n configia niin että disabled=0 ja cgminer=1
Ei auta. cgminer -n antaa saman tuloksen, kun ensin sanoo että näkee molemma 7950:t

Googlannutkin olen. Nyt kokeilen AMD:n ohjelmien poistoa ja asennusta.[/quote]

Päivitin vähän ohjetta koska bamt 0.5c ei tunnista radeon hd 7970 kortteja ennen ajuri päivitystä voi olla että se ei tunnista muita 7xxx sarjan kortteja en osaa sanoa kuin en ole kokellut.

Yritin käynnistää Bamt 0.5c neljällä radeon hd 7970 kortilla mutta bamtin ajurit ovat liian vanhat niin se ei näe kortteja, käynnistin bamtin sitten koneessa missä on vanhemmat neljä 6950 korttia ja laitoin uusimmat ajurit ja cgminerin ja silloin minulle tuli toi “Segmentation fault” errori no googlasin vähän ja se näyttäis johtuvan siitä että uusin cgminer ei toimi joko bamtti linux kernelin tai uusien amd ajurien kanssa.

laitoin sitten samat ajurit ja cgminerin kuin ohjeessa mainitaan ja kaikki toimii hyvin, nytten kokeilen päivittää ajureita ja cgmineria yhden version kerralaan ja silloin minä saan selville mikä on uusin versio joka saan toimimaan

mitä ajureita/cgmineria sinä olit asenntannut kuin sinulle tuli toi “Segmentation fault” errori?

Sorgen, k.o hommasta on senverta paljon aikaa että en enää muista muuta kuin että tuollainen feilu oli…
Sittemmin vaihdoin kokonaan smos:iin, eikä ole enää pätkinyt. Toimimaton eth0 johtuu netti-tietojen perusteella
Realtekin eth0-piirin (ohjaimen) “ominaisuudesta” tilttailla enemmän tai vähemmän pysyvästi. Vältän tulevissa emoissa k.o piiriä kuin ruttoa.