Assange kouluttaa Googlen Schmidtiä bitcoinista ym

Transcript of secret meeting between Julian Assange and Google CEO Eric Schmidt
Friday April 19, 2013

http://wikileaks.org/Transcript-Meeting-Assange-Schmidt?nocache

“you should get into the Bitcoin system now. Early. You should be an early adopter. Because your Bitcoins are going to be worth a lot of money one day.”

• Julian Assange

[quote=“Kimmo, post:1, topic:748”]“you should get into the Bitcoin system now. Early. You should be an early adopter. Because your Bitcoins are going to be worth a lot of money one day.”

• Julian Assange[/quote]

Tässä tärkein: Bitcoins are going to be worth a lot of MONEY: Bitcoin ei ole raha, vaan se tulee olemaan arvokas oikeassa rahassa.

[quote=“UniqRebel, post:2, topic:748”][quote author=Kimmo link=topic=790.msg5131#msg5131 date=1366475454]
“you should get into the Bitcoin system now. Early. You should be an early adopter. Because your Bitcoins are going to be worth a lot of money one day.”

• Julian Assange
    [/quote]

Tässä tärkein: Bitcoins are going to be worth a lot of MONEY: Bitcoin ei ole raha, vaan se tulee olemaan arvokas oikeassa rahassa.[/quote]

Julian Assangella on oikeus mielipiteeseensä. On kummallista pakottaa arvoja näennäisen neutraaliin välineeseen. Bitcoin voi olla raha, se voi olla sijoitus. Mikään noista ei sulje toistaan pois.

Kerroppa, mikä tekee “oikeasta rahasta” oikean?

[quote=“avu, post:3, topic:748”][quote]
Bitcoin ei ole raha, vaan se tulee olemaan arvokas oikeassa rahassa.
[/quote]
Julian Assangella on oikeus mielipiteeseensä.[/quote]

Sinulla on oikeus muodostaa Assangen sanomisista eri mielipide kuin UniqRebelillä. Minä tulkitsin Assangen tarkoittavan aivan päinvastaista. :wink:

[quote=“UniqRebel, post:2, topic:748”][quote author=Kimmo link=topic=790.msg5131#msg5131 date=1366475454]

• Julian Assange
    [/quote]

Tässä tärkein: Bitcoins are going to be worth a lot of MONEY: Bitcoin ei ole raha, vaan se tulee olemaan arvokas oikeassa rahassa.[/quote]

Assange tarkoitti lauseellaan sitä, että odottaa bitcoinien ostovoiman kasvavan. Tartut lauseen sivunyanssiin ja rupeat runkkaamaan siitä jotain toista merkitystä. En usko, että Assange on sitä mieltä että bitcoineja ei käytettäisi tulevaisuudessa ihan kaupankäyntiin (käytetäänhän sitä jo nyt). Mutta tietysti asiaa voisi kysyä suoraan Assangelta itse, jos niin paljon kiinnostaa.

Nyt alkaa keskustelussa olla tiettyä tasoa, oletko Jeremias varma, ettet sittenkin halua tulla konferenssiini? ::slight_smile:

Kun nyt olen lontoossa, pitäisikö yrittää tavata Assange, lol… :slight_smile:

[quote=“rpietila, post:6, topic:748”][quote author=kangasbros link=topic=790.msg5173#msg5173 date=1366534985]
Assange tarkoitti lauseellaan sitä, että odottaa bitcoinien ostovoiman kasvavan. Tartut lauseen sivunyanssiin ja rupeat runkkaamaan siitä jotain toista merkitystä. En usko, että Assange on sitä mieltä että bitcoineja ei käytettäisi tulevaisuudessa ihan kaupankäyntiin (käytetäänhän sitä jo nyt). Mutta tietysti asiaa voisi kysyä suoraan Assangelta itse, jos niin paljon kiinnostaa.
[/quote]

Nyt alkaa keskustelussa olla tiettyä tasoa, oletko Jeremias varma, ettet sittenkin halua tulla konferenssiini? ::slight_smile:

Kun nyt olen lontoossa, pitäisikö yrittää tavata Assange, lol… :)[/quote]

No jos kerta Assange suostuu konferenssiin tulemaan niin silloin voisi jopa lipun ostaakin ;D

[quote=“rpietila, post:4, topic:748”][quote author=avu link=topic=790.msg5167#msg5167 date=1366532206]

Julian Assangella on oikeus mielipiteeseensä.
[/quote]

Sinulla on oikeus muodostaa Assangen sanomisista eri mielipide kuin UniqRebelillä. Minä tulkitsin Assangen tarkoittavan aivan päinvastaista. ;)[/quote]

Niin minäkin - sen jälkeen kun luin koko keskustelun. Yllätyin itseasiassa positiivisesti Assangen jutuista. En ole tajunnutkaan minkä tason ukosta on kyse.

1HB5XMLmzFVj8ALj6mfBsbifRoD4miY36v

“Pidetään yhdessä Wikileaksin käyttötili plussalla! :)”