Minulla tuossa on ollut projektia Bitcoin ASIC, laajennusoperaatio.(Ikuisuus projekti)
Ajattelin, että jos koodaisi/ostaisi muutaman full noden palvelemaan bitcoin verkkoa.
ICO olen kanssa ajatellut koodata, 5000 dollaria saa jos koodaa Business to Client periaatteella.
Kauheen riskialtista hommaa, jos jokin meneekin pieleen ja joku on sijoittanut miljardeja dollareita.
Ulkomailta on kuulunut aika paljon icojen suhteen, että esim homma on mennyt pieleen tai viranomaiset puuttuneet asiaan, jonkun huijauksen takia.
Miks et käyttäis jotain valmista asiakasohjelmaa, niin ei tarvii ite koodata tai ostaa mitään? Esim. Bitcoin Core, Knots tai Armory ovat osoittautuneet varsin hyviksi vaihtoehdoiksi.
Tiedän, kun itsekkin kuulun siihen prosenttiosuuteen kansalaisista. Toivoo vaan, että kaikki menee hyvin jos koodaa uuden icon, ettei joudu kusetettavaksi ja sitten joudut korvaamaan sijoittajille monia miljardeja hukkaan menneistä rahoituksesta.
Juu kyllä myös itse ajattelin asiaa tuolta kantilta. Itsellä ollu tuo kovalla varianssilla pyörivä S5 hashaamassa bitcoinia. Tehoja on just vähän yli 1 Th/s.
Kattelin just sun linkittämiä juttuja, jollain 29 Th/s, saa jo aika hyvin hashattua. Onhan noita pooleja, jotka ei noudata halvening protokollaa esim ASIC blockin suhteen.
Melkein saa poolille Syöttää 2-5 Ph/s. Pitäisi melkein itse tuntea se poolin ylläpitäjä
Tosiaan poolin pitäisi kiskoa se ylimääräinen 12.5 BTC omasta taskustaan hyväntekeväisyytenä, jos se haluaisi maksaa 25 BTC lohkopalkkiota. Eli mielikuvituksen ja väärinymmärryksen tuotetta nuo Hannun jutut. Lisäksi ei kai voi puhua, että olisi olemassa mitään erityisiä ASIC-blockeja, koska bitcoin-verkkoa ei hirveästi kiinnosta, onko lohko louhittu CPU:lla, GPU:lla, FPGA:lla tai ASIC:illa. Lohko mikä lohko.