Antminer s1 flash ongelma

Antminer s1 poweri meni pimeeks ohjelmisto flashauksen aikana,nyt kone vaan vilkkuu ja ei pääse selaimeen ei edes tehdas asetuksien palautuksella.Kellään hyviä neuvoja?

Ei valitettavasti mitään kokemusta näistä laitteista, mutta semmoinen kysymys olisi että minkälainen poweri näissä tulee mukana?

-sammuta laite.
-Paina reset nappula ja laita poweri päälle, pidä resetti painettuna 30 sekunttia.
-Tehdasasetukset palautuvat ja pääset kirjautumaan taas rungossa olevan ip:seen.

Kimmo,antmineri s1 ei tule poweria mukaan.
Jumpsu kiitos pitää kokeila heti kun kerkee.

Ok, kiitoksia tästä infosta. Olen vähäsen miettinyt että pitäiskö kokeilla tuommoista huvikseen… Kohtuuhintaisiahan ne ovat mutta powerista sitten aiheutuu pikkuisen lisäkuluja kun semmoisen joutuu ostamaan.

Antminerinhan saa aika pienellä powerilla toimimaan,mulla yksi antmineri kävi 400w powerilla kellotettuna ja noitahan saa aika halvalla mutta suositus on varmaan sen 500w.Ota yhteyttä jos haluut ostaa mulla muutamia antminereita myynnissä,ostaja ystävälliseen hintaan.=)

Kimmo, mulla on myynnissä uusi poweri 65 euroa. https://forum.bittiraha.fi/index.php?topic=2066.0

Kiitoksia tarjouksista, täytyy tässä vähän lueskella tuosta mainerista ennen mitään ostopäätöksiä.

Jumpsu miten tuo sinun poweri eroaa esim. tästä: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/31650/dmcgn/Fractal-Design-Tesla-R2-500W-80-PLUS-Gold-ATX-virtalahde#product-description
Siis meinaan jos se on ollut yli puolet kalliimpi mutta saman tehoinen ja yhtä pitkä takuu?

Jumpsu ei toiminu toi neuvo,oisko viellä mitään mitä vois kokeilla?
Oisko jossain myynnissä control boardei erikseen että sais vaihdettua?

[quote=“ekkusta, post:9, topic:2041”]Jumpsu ei toiminu toi neuvo,oisko viellä mitään mitä vois kokeilla?
Oisko jossain myynnissä control boardei erikseen että sais vaihdettua?[/quote]
Onko sun netin adapteri samassa .01/.00 päätteessä? Eli 192.154.0.1 pitäis olla 192.154.[glow=red,2,300]1[/glow].1

Itelläkin katosi flashauksen joskus 3kk sitten, resetoinilla ja netin adapterin säätämisellä löysin antminerin…