Android sovellukset

Ostin kuukausi sitten uuden android kännykän jossa versio 5.1.1 ja jonkun verran hyviä bitcoin sovelluksia löytänyt.
Mitä ootte käyttänyt yleensä tai kokeillut ?

Tässä omani joita nyt käyttänyt enemmän, kokeillut ja vähän tietoa niistä:
Coindesk : bitcoin kurssitiedot, uutiset, laskin, voi asettaa hälytysrajat kurssimuutoksista
Copay toimiva lompakko varsinkin jos tottunut aik. käyttään muissa kännyköissä, uusimmassa versiossa 1.6.3 karsittu turhia välilehtiä
Coinbase-lompakko (versio 3.8.0) ostaa/myydä bitcoineja, säilytys jne.
Suurin osa toiminnoista vaatii henkilön tunnistautumisen esim. kuva passista. Oletuksena sen jälkeen 3000 euron osto/myynti raja (jos käyttää pankkikortilla ostoa niin 100 euron päiväraja ainakin aluksi) Netin kautta sama tili käytettävissä ja silloin voi käyttää myös treidaus-sivua. Paha kilpailija bittirahalle ? Verrattuna bittirahaan eurojen siirrot pankin kautta coinbase-tilille kestää kaiketi vähän kauemmin kun kiertää Viron kautta. En ole kokeillut kun pankkikortti ostoa.

Suosittelen lataan myös jonkun virustorjunta-ohjelman esim. avast ilmaisversio.

Itse olen käyttänyt Myceliumia ja Copaytä lompakkoina, molemmat tosi hyviä omiin tarkoituksiinsa. Mycelium paras omaan käyttöön ja Copay jaettuun käyttöön.

Bitcoin Ticker Widget käytän kurssin seuraamiseen, selkeästi paras siihen tarkoitukseen.

1 tykkäys

Uudessa puhelimessani ei jostain syystä Mycelium pelaa, jota olen aiemmin käyttänyt hyvillä kokemuksilla.

Päädyin sittemmin Coinbasen ratkaisuun, ei valittamista, tosin en ole vielä missään sillä kolikoita käyttänyt.