Hei, onnistuuko Multipoolista auto-siirto johonkin treidaus-pörssiin, jossa vastaavasti autotreidaus
toisiksi kalliimmalla hinnalla Bitcoineiksi ja sitten Bitcoinien auto-siirto koneellani olevaan lompakkoon?
Miten tuo tehdään? Olen googlaillut jo jonkin aikaa…
Kyllä melkein onnistuu, laitat coinit menee automaattisesti kuin sinulla on tietty määrä niitä multipoolista cryptsyyn www.cryptsy.com, cryptsillä on jokaiselle coinille auto trading optio, elikkä kuin coinit tulevat cryptsille ne menevät heti myyntiin sinun asetamalla ehdoilla.
Mutta saat kyllä loggaa cryptsiin sisälle sitten kuin haluat siirtää Bitcoinit omaan lompakkoon.
Käsittääseni middlecoin.com toimii täysin itsenäisesti juurikin noin että sille annetaan käyttäjätunnukseksi vain BTC-osoite, ja se mainaa mitä mainaa ja postittaa BTC:t sinulle.
Toimiiko sinulla tuo cryptsyn auto trade?
Minulla se ei ole toiminut moneen päivään.
[quote=“virtualspade, post:2, topic:1638”]Kyllä melkein onnistuu, laitat coinit menee automaattisesti kuin sinulla on tietty määrä niitä multipoolista cryptsyyn www.cryptsy.com, cryptsillä on jokaiselle coinille auto trading optio, elikkä kuin coinit tulevat cryptsille ne menevät heti myyntiin sinun asetamalla ehdoilla.
Mutta saat kyllä loggaa cryptsiin sisälle sitten kuin haluat siirtää Bitcoinit omaan lompakkoon.
Olen nytten käyttännyt http://wafflepool.com 5 päivää ja hyvin on toimminnt, ainoa mitä ole huomannut että kannattaa laitta noi vara poolit jenkeissä mukaan conf tiedostoon, kuin välillä toi euro pooli on vähän tukossa.
Ja sitten kannataa myös laittaa oman suosiman diffin louhian salasanaksi esim. d=128, ja workerit eritellään sitten laittamalla BTC osoiteen päätteksi _1, _2, _3 jne.
Itse olen nyt mainannut MegaMultiPoolissa. Itse olen pieni tekijä, vain yksi HD7970 Radeon 650kh/s nopeudella. ;D
Kuitenkin testasin viikon Middlepoolia ja nyt ollut 3 päivää täällä ja tuntuu todella hyvältä poolilta.
Kolikoita on paljon - SHA256 kolikoita on 20 ja SCRYPT 10 kolikkoa mitä pooli vaihtelee 30min välein.
Tässä kuva kolikoista, joita siellä on - kaikki eivät sopineet kuvaan.
Kolikoilla on myös omat portit, jos ei halua vaihdella mainauskohdetta. MegaMultiPoolissa voit myös valita, pidätkö kaikki random-kolikot itsellä ja holdaat, että hinta nousisi. Poolissa on myös autotrade mahdollisuus, eli nämä random coinit voi autotradeta BTC:ksi ja LTC:ksi.
Voit myös laittaa kun coiniton treidattu BTC/LTC niin laittaa auto withdrawin, että coinit tulevat omaan lompakkoon vaikkapa 0.8 välein.
Pahoitteken, en löytänyt spoiler-tagia tuolle kuvalle, kun se on niin iso, mutta toivottavasti selventää tämän poolin toimintaa hieman. Itse suosittelen!