[quote=“Base, post:12, topic:68”]Viittiskö joku lukee tota läpi kirjotus- tai muita virheitä silmälläpitäen? Oon melko varma että virheitä löytyy. Ainakin äidinkielenopettajani yläasteella löysi mun teksteistä aina hiveitä määriä virheitä.
http://bitcoinlouhinta.blogspot.fi/[/quote]
En myöskään esittele useita eri tapoja, vaan jokaiselta osa-alueelta yhden jonka olen itse todennut toimivaksi/yksinkertaiseksi/helpoksi.
-> En myöskään esittele useita eri tapoja, vaan jokaiselta osa-alueelta yhden, jonka olen itse todennut toimivaksi/yksinkertaiseksi/helpoksi.
Huomaa pilkku
Tarkempia ohjeita ja virityksiä löytyy kyllä netistä ja kun olet päässty alkuun, olet luultavasti paljon motivoituneempi etsimään/opiskelemaan nippelitietoa enemmän.
-> Tarkempia ohjeita ja virityksiä löytyy kyllä internetistä, ja kun olet päässyt alkuun, olet luultavasti paljon motivoituneempi etsimään/opiskelemaan nippelitietoa enemmän.
Huomaa typo: päässty
Huomaa: Kannattaa valita käyttääkö koko blogissa kirjakieltä vai puhekieltä. Netistä -> Internetistä
Huomaa pilkku
Oletan tässä ohjeessa, että sinulla on tietokoneenkäytön perustaidot hallinnassa…
-> Oletan tässä ohjeessa, että sinulla on tietokoneen käytön perustaidot hallinnassa
Huomaa typo: tietokoneenkäytön
…ohjelman tietokoneelle ja tiedät suunnilleen mikä Bitcoin on.
-> ohjelman tietokoneelle ja tiedät suunnilleen mikä bitcoin on.
Huomaa: Olet käyttänyt muualla sanaa “bitcoin” pienellä alkukirjaimella
1. Hanki Bitcoin-lompakko
-> 1. Hanki bitcoin-lompakko
Jotta pääset juuri omaan lompakkoosi uudelleen, kopioi osoiterivi (kuvassa kohta ÄLÄ HUKKAA TÄTÄ) kokonaisuudessaan itsellesi jonnekin hyvään talteen. Esimerkiksi selaimen kirjanmerkkeihin, paperille, sähköpostiin tai minne tahansa, missä se on hyvässä tallessa ja vain sinä pääset siihen käsiksi.
-> Jotta pääset juuri omaan lompakkoosi uudelleen, kopioi osoiteriviltä URL-osoite (kuvassa kohta “ÄLÄ HUKKAA TÄTÄ”) kokonaisuudessaan itsellesi jonnekin hyvään talteen. URL-osoite on hyvä pistää ylös esimerkiksi selaimen kirjanmerkkeihin, paperille, sähköpostiin tai minne tahansa, missä se on hyvässä tallessa ja vain sinä pääset siihen käsiksi.
Huomaa: Ei varsinaisesti typoja, mutta parempaa suomen kieltä
Lataa paketti ja pura vaikka työpöydälle. Avaa kansio ja käynnistä guiminer.exe
-> Lataa paketti ja pura se esimerkiksi työpöydälle. Avaa kansio ja käynnistä ohjelma guiminer.exe
Mene Default-välilehdelle laita kenttiin tiedot:
-> Mene Default-välilehdelle ja laita kenttiin seuraavat tiedot:
…laita tähän käyttämäsi sähköpostiosoite/työläisen nimi joka sinulla näkyy poolin Dashboard-sivulla
-> laita tähän käyttämäsi sähköpostiosoite/työläisen nimi, joka sinulla näkyy poolin Dashboard-sivulla
Huomaa pilkku
Louhimasti bitcoinit alkavat nyt näkyä poolin sivuilla oikeassa reunassa Balance -laatikossa:
->Louhimasi bitcoinit alkavat nyt näkyä poolin sivuilla oikeassa reunassa Balance-laatikossa:
Huomaa typot: Louhimasti , Balance -laatikossa
…(kohta 1. BITCOIN OSOITTEESI)
->(kohta 1. “BITCOIN OSOITTEESI”)
Kirjoita Amount -laatikkoon määrä
-> Kirjoita Amount-laatikkoon määrä
Huomaa typo: Amount -laatikkoon
(6. Tuunausta, tweakausta, linkkejä etc.)
-> (6. Tuunausta, tweakausta, linkkejä jne.)
Lisäpuhtia näytönohjaimeen saa tietenkin myös ylikellottamalla. (OMALLA VASTUULLA!)
-> Lisäpuhtia näytönohjaimeen saa tietenkin myös ylikellottamalla (OMALLA VASTUULLA!).
Esimerkiksi huuto.netistä niitä voi etsiä vaikkapa hakusanoilla “SLI” tai “Crossfire”. Monilla sli/crossfire emolevyillä on
-> Esimerkiksi huuto.net:stä niitä voi etsiä vaikkapa hakusanoilla “SLI” tai “CrossFire”. Monilla SLI/CrossFire emolevyillä on
PCI-e x16 näytönohjainpaikkoja 2 kappaletta
-> PCIe x16 näytönohjainpaikkoja kaksi kappaletta
Risereita myy mm. dealextreme.
-> Risereita myy mm. DealExtreme.
Tämä graafinen käyttöliittymä tosin aiheutti itselläni yhdellä louhintakoneella satunnaista koneen kaatuilemista joten nykyään käytän pelkästään poclbm:ia komentoriviltä.
-> Tämä graafinen käyttöliittymä tosin aiheutti itselläni yhdellä louhintakoneella satunnaista koneen kaatuilemista, joten nykyään käytän pelkästään poclbm:ia komentoriviltä.
Huomaa pilkku
Itse olen kokeillut ehkä n. 5:ttä eri poolia
-> Itse olen kokeillut ehkä noin viittä eri poolia
Euro/BTC -kurssi viimeisen kuukauden
-> Euro/BTC-kurssi viimeisen kuukauden
Samaisen bittiraha.fi:n kautta voi myös muuttaa eurojaan bitcoineiksi tai toisinpäin.
-> Samaisen Bittiraha.fi:n kautta voi myös muuttaa eurojaan bitcoineiksi tai toisinpäin.