Aloitin mainaamisen! (vinkkejä?)

Hei!

tänään tuli luettua jonkun verran näistä bitcoineista ja innostuin sitte ruveta mainaamaan.

olen kyllä vieläkin melko pihalla tästä hommasta mutta katsoin täältä ohjeet http://bitcoinlouhinta.blogspot.fi/2013/02/kuinka-louhia-bitcoineja-yksinkertainen.html

näytti ihan hyvältä ja olen jo päässyt alkuun.

nyt kun siis koneeni “innokkaasti” louhii tota bittifyrkkaa niin oisko mitään vinkkejä yms kerrotta vaa mitä pitäisi vielä tietää?

kone louhii 240-260mhz/s eli pystynkö mitenkään nopeuttamaan tätä ja onko tuo nopeus edes sen verran hyvä että on järkeä louhia? näyttikseni on radeon hd 7790 ja kellotettu 1075/1400. prossu on vähä vanhempi… intel core2duo kellotettu 3.6ghz ja vakiona vaan 2.4

tuol ohjeessa luki kun laittaa “extra flags” kohtaan tuon -v -w128 homman niin pitäs nousta nopeus mutta ei itsellä ollut ainakaan mitään vaikutusta? entä vaikuttaako mihinkään että missä servussa louhii/ mikä on hostina? tai onko muita hyviä tapoja kerätä bitcoineja.

neuvoja viisaammilta!

anteeksi kun on nii sekava kertomus :DD

EDIT: ny on ollu 5h lataas tänää tota ja tuli joku errori yhtäkkiä? pistin sit uusiks ja jatko näköjää ainaki tosta samasta… toimiiko kaikki oikein nyt tällä näkymällä ainakin? :smiley: ja kauanko siihen blockin löytymiseen menee aikaa kun ei näy tilillä vielä yhtään mitään vaikka osoite on kyllä ihan oikea.

Bitcoinien louhiminen ei ole taloudellisesti kannattavaa tällä hetkellä, oikeastaan millään laitteella :smiley:

Prossulla ei ole mitään väliä louhinnassa, koska sitä ei kannata louhintaan käyttää. Näytönohjaimesta kannattaa pudottaa muistin kelloja mahd. alas, koska niilläkään ei ole väliä bitcoin-louhinnassa.

Bitcoineja kannattaa ostaa esim. Bittipörssistä selvällä rahalla.

ja kun olen ostanut niin sittekkö vaan venaillaa ja toivotaa että arvo nousisi ja saisi myytyä pois kalliimmalla? :smiley:

ja selittäkää joku näitä käsitteitä vähäsen. esim. jalopeno? block? mitä noi meinaa? :smiley:

Jos halaut louhia jotain bittifyrkkaa niin louhisin Litecoinia…
Itse olen olen saanut tosin Litecoin- louhimisen toimimaan vain macissani vain OS X:n puolella. :-\

Itse tein seuraavanlaisen johtopäätöksen saamieni neuvojen mukaan; Olen saanut täältä foorumilta neuvoa, että kaikkein järkevin tapa tukea Bitcoin- verkkoa on ladata virallinen Bitcoin-QT clientti ja antaa sen pyöriä taustalla, tosin tällä tavalla et tietenkään myöskään tienaa.

Ja jos haluat todella mainata suosittelen Litecoin mainausta, mutta varsinkin Windows-koneilla se on ajuriheeveliä…

Pro-Bitcoin nörtit vastatkoon tarkemmin… Kaikki mitä kirjoitin perustuu saamiini neuvoihin ja kokemuksiin…

[quote=“bittiperse123, post:4, topic:1228”][quote author=rpietila link=topic=1317.msg10177#msg10177 date=1383147714]
[/quote]
ja kun olen ostanut niin sittekkö vaan venaillaa ja toivotaa että arvo nousisi ja saisi myytyä pois kalliimmalla? :D[/quote]
Voit tehdä toki niin, jos haluat. :smiley: Mutta voit myös käyttää Bitcoinit hyväksyvissä kaupoissa ostamassa tuotteita aivan kuten millä tahansa valuutalla…

Itse käytän Bitcoinia euron korvaaja useissa nettikaupoissa, koska Bitcoin on hiton paljon nopeampi ja voit valvoa koko maksuprosessia erittäin tarkasti blockchain.info palvelussa… Muutenkin Bitcoin antaa sinun hallita oma rahojasi paljon tarkemmin… Ja ennenkaikkea SINÄ hallitset omia rahojasi ei pankki eikä valtio…

Tätä kaikkea en ymmärrä ollenkaan. Kun maksan verkkomaksulla suoraan tililtä tahi luottokortilla, niin se on instant. Myyjä ilmoittaa heti että kiitos maksu vastaanotettu HETI.

Bitcoinilla EI.

Ylläpito muutti bittiper**-nimimerkin bittipepuksi ^^ (sisäänkirjautumistunnus säilyy vanhana)

Ei mulla muuta, jatkakaa.

[quote=“jarif, post:7, topic:1228”][quote author=GyberSonic link=topic=1317.msg10184#msg10184 date=1383150550]
Itse käytän Bitcoinia euron korvaaja useissa nettikaupoissa, koska Bitcoin on hiton paljon nopeampi ja voit valvoa koko maksuprosessia erittäin tarkasti blockchain.info palvelussa… Muutenkin Bitcoin antaa sinun hallita oma rahojasi paljon tarkemmin… Ja ennenkaikkea SINÄ hallitset omia rahojasi ei pankki eikä valtio…
[/quote]

Tätä kaikkea en ymmärrä ollenkaan. Kun maksan verkkomaksulla suoraan tililtä tahi luottokortilla, niin se on instant. Myyjä ilmoittaa heti että kiitos maksu vastaanotettu HETI.

Bitcoinilla EI.[/quote]

Verkkomaksulla maksaminen on sama asia kuin BitPayn käyttäminen. Molemmat tuovat oman lisänsä olemassa olevien ratkaisujen päälle.

Pankin perinteisellä tilisiirrolla et voi tehdä kauppiaalle/verkkokauppaan maksua niin, että kauppias ilmoittaisi sinulle heti automaattisesti, että maksu vastaanotettu. Tähän tarvitaan kolmannenosapuolen verkkomaksupainikkeet.

Samoin Bitcoinin kanssa voit käyttää esim. Coinbasea tai BitPaytä, ja silloin kauppias/verkkokauppa ilmoittaa sinulle, että maksu on heti vastaanotettu.

Maksujen seuranta ei perinteisissä pankkijärjestelmissä ole mahdollista helposti eikä se ole avointa puuhaa. Bitcoinin kanssa voit sinä sekä kauppias helposti seurata milloinka maksu on maksettu ja hyväksytty :slight_smile:

[quote=“bittipeppu123, post:4, topic:1228”][quote author=rpietila link=topic=1317.msg10177#msg10177 date=1383147714]
[/quote]

ja kun olen ostanut niin sittekkö vaan venaillaa ja toivotaa että arvo nousisi ja saisi myytyä pois kalliimmalla? :D[/quote]

Njoo, ideana on ostovoiman kasvu - bitcoinien historiallinen arvonkehitys muihin valuuttoihin nähden on ollut merkittävää. Mutta ei välttämättä tarvitse myydä pois, vaan voit myös käyttää bitcoinisi ostoksiin sitä mukaa kun tarvitset asioita. Tämä siis toki vain, jos uskot bitcoinien yleistymiseen arvonsäilytystapana ja kaupanvälineenä.

Sen sijaan mainausta kannattaa lähestyä kuin mitä tahansa muuta työntekoa. Tarvitset alkuinvestointeja (rautaan), tilat laitteille, laitteiden säätämiseen pitää uhrata aikaa, kannattavuuslaskelmia tehdä ja niin edelleen. Mainaus ei välttämättä ole ollenkaan kannattavaa, ja sen tuotto voi heilahdella kovastikkin. Eli mainaus vertautuu ehkä vähän enemmän siihen, että perustaisit pienen yrityksen.

[quote=“rontus, post:8, topic:1228”]Ylläpito muutti bittiper**-nimimerkin bittipepuksi ^^ (sisäänkirjautumistunnus säilyy vanhana)

Ei mulla muuta, jatkakaa.[/quote]

jo on pienestä kiinni. Kuullostaa niin tyhmältä tuo bittipeppu että muuttakaa samantien koko nimi vaikka “jooseppi123”
ok?

sellanen kysymys ois myös et toi mun botti on mainannu ny tos about 5h eikä näy että oisin ansainnu yhtää mitää? ??? ???

menee sillä 260mhash/s. ja mitä tarkottaa tuo sivussa oleva “shares: 1440 accepted 5 state/invalid” homma?

accountti on sielä 50btc sivulla ja kaikkia tietoja näkyy kyl mut näyttää ettei yhtää ois tullu bitcoineja

Olisiko bittihanuri miellyttänyt herraa enemmän ? :stuck_out_tongue:
Olet varmaan vielä niin nuori ettet ymmärrä että asiallisella sivustolla nimimerkkisi
oli mauton.

Laskitko paljonko laitteellasi pitäisi saada nykyisellä vaikeustasolla?

Veikkaan, että AP tais erehtyä luulemaan että bitcoin-rahaa putkahtelee ilmaiseksi pyllystä… Sopii myös nimimerkkiin.

50btc on tällähetkellä PPLNS eikä PPS joten jos blokkia ei löydy niin ei tule coinejakaa :smiley:

50btc on tällähetkellä muutenki kannattamaton koska ei sinne jäänyt ku muutama hassu mini mainaaja = 7GHS ja risat, ei riitä mitenkään nykyään. On sitten eri asia joskun saavat settinsä kuntoon ja isommat mainerit palaa jos palaa :smiley: Tällähetkellä ainoa hyvä PPS pooli on mielestäni BTCMP.com :smiley: ja sielläkin kohtuu 4% verolla :smiley: 8 erupterilla itse paukuttelen tuolla :smiley:

Pooleista on pakko nyt tähän mainita yksi hyvä pooli Eligius jossa on 0% -fee, hyvät statsit ja feet maksetaan mainaajilla. Namecoinia voi myös mainata samalla.

[quote=“Ekohippi, post:9, topic:1228”][quote author=jarif link=topic=1317.msg10190#msg10190 date=1383161794]

Bitcoinilla EI.
[/quote]
Verkkomaksulla maksaminen on sama asia kuin BitPayn käyttäminen. Molemmat tuovat oman lisänsä olemassa olevien ratkaisujen päälle.

Pankin perinteisellä tilisiirrolla et voi tehdä kauppiaalle/verkkokauppaan maksua niin, että kauppias ilmoittaisi sinulle heti automaattisesti, että maksu vastaanotettu. Tähän tarvitaan kolmannenosapuolen verkkomaksupainikkeet.

Samoin Bitcoinin kanssa voit käyttää esim. Coinbasea tai BitPaytä, ja silloin kauppias/verkkokauppa ilmoittaa sinulle, että maksu on heti vastaanotettu.

Maksujen seuranta ei perinteisissä pankkijärjestelmissä ole mahdollista helposti eikä se ole avointa puuhaa. Bitcoinin kanssa voit sinä sekä kauppias helposti seurata milloinka maksu on maksettu ja hyväksytty :)[/quote]
Nopeudella tarkoitin, että maksamiseen tarvitaan yleensä vain QR-koodin lukeminen En tarkoittanut lisäksi varmistuksiin kuluvaa aikaa… Ja sen lisäksi en ottanut myyjän vahvistusta mukaan laskuihin.

[quote=“katlisa5963, post:12, topic:1228”]Olisiko bittihanuri miellyttänyt herraa enemmän ? :stuck_out_tongue:
Olet varmaan vielä niin nuori ettet ymmärrä että asiallisella sivustolla nimimerkkisi
oli mauton.[/quote]

No vaikka bittihanuri sitten, mutta empä ois arvannu et perse on näin ruma sana. Ja kun täällä kerran ollaan niin “asiallisia” niin olisi asiallinen ylläpitäjä vaikka kysynyt ensin ja sanonut että nimi ollaan vaihtamassa eikä suinpäin mennä säätämään.

[quote=“kangasbros, post:13, topic:1228”][quote author=bittipeppu123 link=topic=1317.msg10198#msg10198 date=1383165004]
sellanen kysymys ois myös et toi mun botti on mainannu ny tos about 5h eikä näy että oisin ansainnu yhtää mitää? ??? ???
[/quote]

Veikkaan, että AP tais erehtyä luulemaan että bitcoin-rahaa putkahtelee ilmaiseksi pyllystä… Sopii myös nimimerkkiin.[/quote]

Mistä pystyy laskemaan kuinka nopeasti pystyy mainaamaan? Ja tuo vittuilu on ihan turhaa… enhä mä täällä kyselis jos tietäisin tästä asiasta yhtään mitään -.-

[quote=“rTech, post:14, topic:1228”]50btc on tällähetkellä PPLNS eikä PPS joten jos blokkia ei löydy niin ei tule coinejakaa :smiley:

50btc on tällähetkellä muutenki kannattamaton koska ei sinne jäänyt ku muutama hassu mini mainaaja = 7GHS ja risat, ei riitä mitenkään nykyään. On sitten eri asia joskun saavat settinsä kuntoon ja isommat mainerit palaa jos palaa :smiley: Tällähetkellä ainoa hyvä PPS pooli on mielestäni BTCMP.com :smiley: ja sielläkin kohtuu 4% verolla :smiley: 8 erupterilla itse paukuttelen tuolla :D[/quote]

mitä tarkoittaa pps tai pplns? :smiley: :smiley: ja mistä tiedän sitten että koska se “block” löytyy? kuinka kauan menee suurinpiirtein ja mitä koko sana tarkoittaa käytännössä?

Sen verran mitä olen lukenut wikipediasta yms nii en oikee ole saanu kiinni näistä jutuista. :smiley:

[quote=“jooseppi123, post:17, topic:1228”][quote author=kangasbros link=topic=1317.msg10204#msg10204 date=1383169359]

Veikkaan, että AP tais erehtyä luulemaan että bitcoin-rahaa putkahtelee ilmaiseksi pyllystä… Sopii myös nimimerkkiin.
[/quote]

Mistä pystyy laskemaan kuinka nopeasti pystyy mainaamaan? Ja tuo vittuilu on ihan turhaa… enhä mä täällä kyselis jos tietäisin tästä asiasta yhtään mitään -.-[/quote]

Googleen “bitcoin mining calculator”, ensimmäinen osuma: http://www.alloscomp.com/bitcoin/calculator

Vittuilu ei ole turhaa, koska saan siitä mielihyvää.

http://www.bittimania.fi/louhintalaskuri/

Tuo laskuri ottaa huomioon myös vaikeutason muutokset.

kiitoksia tähänastisista neuvoista! :slight_smile:

katsokaa mun editti tos alotusviestis jos jää huomaamatta ku ois kiva saada tietää miks ei näy mitää ku roundiki loppu ja ei tullu mitää : O

ja käykö toi guiminer kaikissa pooleissa? ny mainaan edellee tos eligiukses ja sit myös btcmpssä.