Intel Atom N455, 1GB RAM, 250GB HDD, Win 7 Pro asennettuna. Win 7 Starter lisenssi pohjassa. HP: 0.1BTC, sijaitsee siuntiossa
Alustava varaus … kauanko akku kestää nettisurffausta ja onko mitään vikoja? Kovon kunto?
en kyllä akusta osaa sanoa kun olen vain antminerin ajamiseen koko konetta käyttänyt ja tähän hätään en pysty edes testaamaan. ei tuossa mitään vikoja, siistissä kunnossa ja vakaasti pysyy päällä.
[quote=“haive, post:3, topic:2204”][quote author=samke link=topic=2432.msg18934#msg18934 date=1407981376]
Alustava varaus … kauanko akku kestää nettisurffausta ja onko mitään vikoja? Kovon kunto?
[/quote]
en kyllä akusta osaa sanoa kun olen vain antminerin ajamiseen koko konetta käyttänyt ja tähän hätään en pysty edes testaamaan. ei tuossa mitään vikoja, siistissä kunnossa ja vakaasti pysyy päällä.[/quote]
Jos mitenkään saisit testattua akun ja olisi kohtuu kuntoinen niin ostaisin mieluusti koulukoneeksi
[quote=“samke, post:4, topic:2204”][quote author=haive link=topic=2432.msg18949#msg18949 date=1408022444]
en kyllä akusta osaa sanoa kun olen vain antminerin ajamiseen koko konetta käyttänyt ja tähän hätään en pysty edes testaamaan. ei tuossa mitään vikoja, siistissä kunnossa ja vakaasti pysyy päällä.
[/quote]
Jos mitenkään saisit testattua akun ja olisi kohtuu kuntoinen niin ostaisin mieluusti koulukoneeksi :)[/quote]
kävin hakemassa sen nytten, kestää jonkin aikaa kun akku latautuu ja teen semmosen testin että annan idlata työpöydällä ilman virransäästö ominaisuuksia. päivittelen tähän viesiin illan mittaan tilannetta atm 3% akusta latautunut
tilanne: ollut tunnin akun varassa 70% akkua jäljellä windows sanoo että aikaa jäljellä reilu 2h 30min, näillä näkymin akku kunnossa. en nyt tänä iltana enää jaksa tuota pitää päällä kun menen nukkumaan
[quote=“haive, post:5, topic:2204”][quote author=samke link=topic=2432.msg18951#msg18951 date=1408025151]
Jos mitenkään saisit testattua akun ja olisi kohtuu kuntoinen niin ostaisin mieluusti koulukoneeksi
[/quote]
kävin hakemassa sen nytten, kestää jonkin aikaa kun akku latautuu ja teen semmosen testin että annan idlata työpöydällä ilman virransäästö ominaisuuksia. päivittelen tähän viesiin illan mittaan tilannetta atm 3% akusta latautunut[/quote]
Hienoa!
Kaupat tuli ja laitoin yv:n…
Kone saapui ja vaimo todella tyytyväinen siihen. Suurkiitokset!