6870 mainaus ongelma

Minulla on koneessa ati radeon 7950 ja ati radeon 6870, 7950 mainaa kiltisti 608kh/s. Mutta 6870 mainaa ehkä 1-2sec 250-300kh/s jonka jälkee hassti loppuu 29kh/s,missähän vika? Olen koittanu mainana 6870 kortilla itestään,käyttäny kortteja molemmisa sloteissa.
Kortit lämmöt pysyy kurissa noin 60-65astetta.

Virtalähteen teho ja malli? Intensity?

virtalähde coolemaster 620w paukuttanu hyvi tähä päivää asti 7950 ja 5870 kortteja, i olen koittanu 13-18 väliltä
ja tosissaa 7950 mainaa hyvi yksi,mut 6870 ei mainaa edes yksin.

Kokeile mainaako bitcoinia. Tuossa voi hyvin olla näyttiksen muistit sökönä, jos on monta kuukautta jo mainannut tuolla kortilla.

kortti mainaa yksin bitcoineja/litecoineja normaalisti eli noin 300mh/S ja 300kh/s,mutta jos laitan toisen kortin kii nii ei mainaa mitää,voiko vika olla 6pin molex adapterissa? josta yksi johto lähti irti kerran,mutta laitoin sne kyllä oikeaan paikkaan takaisi,jos se kortti ei saa vaa virtaa?

sanoisin että ogelma tulee siitä kuin sinulla on kaksi eri sarjan korttia samassa koneessa, 7950 käyttää eri tc kuin 6870. kokeilin itse laittaa yhden 6870 kortin rigiin missä oli 2kpl 6950 korttia ja en saannut korttia toimimaan kunolla. tc 6950 korteille oli 9080 ja 6870 kortilla 6080, combo ei vaan toimminnut kunnolla ja en löytännyt mitään fiksua ratkaisua muuta kuin ottaa kortti pois ja laittaa se omaan rigiin saman sarjan kortin kanssa.
voisit kokeilla käynnistää 2 cgmineria omilla asetuksilla omasta hakemistosta ja ajaa kortit omissa cgminer ohjelmissa.
olen kokeillut ajaa 4 kpl cgmineri ohjelmaa samaan aikaan neljällä 7970 kortilla testaus mielessä en sannut mitään hyötyä siitä nopeudessa mutta oli pakko kokeilla.

Tarkista GPU-z että kortin kellotaajuus nousee kun mainaus alkaa, mulla on joskus ollu semmonen ongelma että kortti jää lepokellotaajuudelle mainauksesta huolimatta. Mikäli tämä on ongelma niin näytön kiinnittäminen korttiin saattaa auttaa (tai dummy plug), kortit kyllä yleensä toimivat sekasarjoittain aivan hyvin, mulla on useampi tällänen rigi.

Lisäksi voi tarkistaa esim. furmarkilla että kortti ylipäätään toimii eli tuottaa kuviota ruudulle riittävällä fps:llä.