Hello,
Itse suunnittelen ostavani cex.io 1TH/s tehoja. Se nyt on ihan selvää. Dollareina kannattaa ostaa ja päivällä, kun jenkeissä on yö.
Hello,
Itse suunnittelen ostavani cex.io 1TH/s tehoja. Se nyt on ihan selvää. Dollareina kannattaa ostaa ja päivällä, kun jenkeissä on yö.
Ootko ostanut täältä aiemmin GHS:iä? Ovatko tuottaneet? Kannattaa lähteä pienellä summalla liikkeelle, koska itsellä on huonoja kokemuksia ko. paikasta. Suosittelisin ennemmin että hankit Hashnestista, jos et ole aikonut sitten koittaa tienata CEX.IO:ssa ainoastaan tradettelemalla…
[quote=“aSaMiner, post:2, topic:2505”][quote author=Hannu link=topic=2805.msg22602#msg22602 date=1420588023]
Itse suunnittelen ostavani cex.io 1TH/s tehoja. Se nyt on ihan selvää.
[/quote]
Ootko ostanut täältä aiemmin GHS:iä? Ovatko tuottaneet? Kannattaa lähteä pienellä summalla liikkeelle, koska itsellä on huonoja kokemuksia ko. paikasta. Suosittelisin ennemmin että hankit Hashnestista, jos et ole aikonut sitten koittaa tienata CEX.IO:ssa ainoastaan tradettelemalla…[/quote]
Joo huomasin kans, kun katoin chat ettei ole kaikki kohdallaan. Joku oli ostanut GH/s parin Th/s edestä. :-X