Sinun täytyy siis vain rekisteröityä jonkun referral linkin kautta, ja vahvistaa tunnuksesi sähköpostitse tulevalla vahvistuslinkillä, ja puhelimeen lähetettävällä tekstiviestillä. Sen jälkeen sekä sinä, että sinun kutsujasi saa 0.1 BTC tililleen, jonka voi sitten vaikka siirtää omaan bitcoin osoitteeseen.
Laittakaa muutkin vain niitä referral linkkejä tähän ketjuun jotten minä ole se ainoa joka hyödyn
Jaah, minä kyllä sain 0.1 bitcoinit automaattisesti, en sitten tiedä miksei AnttiM:lle tullut. Tuolla kyllä sanottiin että ne ei välttämättä tule heti.
Saitko sinä Technomage ne 0.1 bitcoinit?
EDIT: Niin, että tilin pitää sitten saada VERIFIED-status. Vahvistittehan te sen tunnuksenne myös puhelimen avulla?
[quote=“AnttiM, post:5, topic:260”][quote author=Kasgel link=topic=230.msg919#msg919 date=1344961970]
EDIT: Niin, että tilin pitää sitten saada VERIFIED-status. Vahvistittehan te sen tunnuksenne myös puhelimen avulla?
[/quote]
Joo, tuli vahvistettua puhelinnumero myös.
EDIT: No nyt sain onnistuneesti suositeltua Coinbasea yhdelle kaverilleni, ja sieltähän se 0.2 BTC tulla tupsahti. :)[/quote]
[quote=“AnttiM, post:8, topic:260”][quote author=Rider link=topic=230.msg928#msg928 date=1344973877]
Kuka maksaa mulle 0,3BTC, että käytän sinun linkkiäsi?
[/quote]
0,1 BTC voin maksaa. :D[/quote]
Juu 0,03BTC siis tarkotin Noh, testattu anyway ja hyvin toimii.