Politiikka, ainut tie köyhyydestä eroon? =)

Onko politiikka, ainut tie eroon köyhyydestä?

Ihan järjen vastaista, että valitetaan jostain toimeentulotuesta, sitten ne kuitenkin hylkää!?

Hattu kouraan ja kaupungin talolle? Oliskos vähän siistiä olla joku finanssitekniikan ministeri, eihän se vaatis

kun puku vaan päälle xD

1 tykkäys

Töistä saa käsittääkseni kyllä rahaa. Ei siihen politiikkaa tarvita. Taas kerran ihmettelen aloittamasi ketjun tarkoitusta.

1 tykkäys

Haaveena olisi tasavertaisuus yhteiskunnassa, siis ei mikään feministi juttuja. Tyyliin, ettei raksalle oteta Venäläistä porukkaa tekemään hikihommia 8-17 4e/h.

Tyhmä idea, koska nyt itse joudun kärsimään palkattomasta duunista.

Sitten muutama voiman näyttö homma, tyyliin että bitcoin sidottaisiin markkina indeksiin esim että asuntojen arvo nousisi markkinoilla, Hurstille mitä hän pyytää rahaa ihmisten auttamiseksi, ydinvoimaa lisää, robotiikkaa kehitettäisiin lisää, meille ne aldit, tescot ja juscot jne

Tietysti, että itse hyötyisin myös. Mulla aina tulee hyvä fiilis, kun joku sanoo, että musta tulee Trump2 tai Macron; töissä. :smiley:

Siks me just koitetaanki tehä kryptokeskusta ja rela-coinia

Oijoi! missäpäin Suomea?

Teknologia-City Tampereella ja ympäristössä!

Tarkotuksena tehdä Paikallisohjelma, mitä käyttämällä tienaa RELA-coinia, jolla taas voisi ostaa esim lahjakortin kauppaan. Eli hätätilanteessa voisi esim lapsille taata ruoan pöytään :slight_smile:
Tai haaveena ois että voisi Ratikassa tai TKL:ssä maksaa RELA-coineilla.

Paikallis- ja yhteisövaluuttaa vertaiskouluttamalla,
Kryptokeskus.fi ja rela-coin.com
Aki/KKry

1 tykkäys

Trump on yhtä korruptoitunut melkein kun edeltäjäkin. Ei siinä paljon maailman tila miksikään muutu laita vaan vaihtuu oikealle ja puhuva pää vaan vaihtuu. Uskokoon mitä ken haluaa mutta kenellä on kallein paras pr-ohjelma voittaa vaalit.
En tiedä miksi joku rikas idiootti katkaisee lämpimän veden tai haastaa vuokralaisia oikeuteen miljoonilla dollareilla.

Ehkä ei ole myöskään mikään fiksu idea kehittää lisää ydinvoimaa, koska monet maat parhaillaan Saksa ja Ruotsi mukaanlukien yrittävät sitä vähentää. Enkä tiedä mistä tuon tyyppistä höpö höpö juttua ihmiset saavat päähänsä, kun vasta Fukushiman onnettomuus on saastuttanut koko Tyynenmeren.

1 tykkäys

Saksan vihreät vaativat aikoinaan ydinvoimaloiden sulkemista. He pääsivät valtaan ja toden totta sulkivatkin ne. Mutta sitten vasta he tajusivat että hei, ei meillä riitä energia. Mitä sitten tehtiin? Laitettiin hiilivoimalat ylikapasiteetille ja ostettiin ydinenergiaa Venäjältä.

Atomienergia on ylivoimaisesti kustannustehokkain ratkaisu. Jo pelkästään ilmastonmuutoksen hidastamiseksi, tulisi fossiilisilla polttoaineilla toimivat voimalat korvata ydinvoimalla pikimiten. Ydinvoimalat puolestaan tulisi korvata sitten, kun aurinkoenergia on tarpeeksi halpaa.

Me ollaan funtsittu sellasta että opetetaa ny vähäosasille miten pelata kryptovaluuttojen kans, ni kohta meillä on päättäjien paikalla entisiä vähäosasia, joilla on kokemusta elämästä :smiley:

Ja taas luomalla helppo tapa tienata arkeen helpotusta, niin helpotetaan arkea, toivottavasti

Rela-coinilla ny ryhmäki facessa “RELA-coin”.

Aki/KKry

Mites jos pelaamisen sijaan opetettais mitä ne kryptot oikein ovat ja mihin ne kykenevät. Esim joku krypto-aapinen nuoremmillen ja jotain syvällisempiä ajatuksia luettavaksi hieman vanhemmille… tai miksi ei vaikka sovellus/peli joka opettaa.

1 tykkäys

Itse olen Trump kannalla, että sähköjen tuottaminen pitäisi tehdä markkinoiden ja teollisuuden ehdoilla =)

eiku just sillai, Kryptokeskuksen Aktiivi-appi on taas koulutustarkoitukseen kehittelyssä. se se alunperäinen idea olikin että pakotetaan porukka katselemaan kryptoaiheisia mainoksia/tietopläjäyksiä niin että aktiivimallin tunnit täyttyy, ja loppukäyttäjä viisastuu…

Ja siis, kryptokeskuksen ideana just on alusta asti ollu vertaiskouluttaa esim treidausta… Annetaan kalan sijasta onki, on ideologiamme.

itse sähkärinä olen sitä mieltä että sähkö pitäisi tehdä paikallisesti, esim tuuli, vesi, liike, geothermisesti tai aurinkovoimalla… auringostakin saa max 1500w neliölle, tosin kai vaikeaa/mahdotonta saada 100%energia talteen… tosin oon eri mieltä, nyt kun on läpinäkyviä aurinkokennoja, ni miksei niitä vaan pistetä kerroksittain tarpeeks :slight_smile:

Nöy, meillekkin ollaan laittamassa tuota aktiivimallia ja kiky sopimusta, ja ihan ilmaiseksi.

Ei siinä mitään kivoja työkavereita ja monesta eri maasta

hetkinen, eihä rela:n appi vahingossakaan oo polku köyhyydestä pois? saati ratkasu? mut siis, jos mä sain naputettua 10, josta mulle ois jääny 5e, ni sehän on 5X30vrk 150e enemmä massia kuussa jos tosissaa tarttee. ja voihan niitä kännyköitä olla kaks rinnakkain.

ei ole politiikka ainakaan tie köyhyydestä ulos, oon koittanu herättää tuolla kuntapolitiikka-ryhmässä kryptokeskustelua, niin poistavat lähtöjään kaikki mun julkasut ja nyt bannasivat meidät.

näin meitä varattomia Tamperelaisia kuntapolitiikkaryhmä potkii päähän.
https://www.facebook.com/groups/2057509757853831/permalink/2121734361431370/

150 e tekee jo aika paljon päivärahan lisäksi, ostelee ruokaa ja limua lidl.

1 tykkäys

jep, ja tohon testaukseen ei oo viä laskettu mukaan louhintaa ja/tai autotradingbottia, saati hiottua mainostusjärjestelmää mikä tehdään varta vasten, kun aletaan saamaan mainostussopimuksia suoraan.

Jep olisi vähän hyvä voittaa ASIC blocki bitstamp x 12.5 ,verkko maksaa feet.

me louhitaan tota JSEcoinia ny RELA:a varten ja tulevaisuudessa noita pre-miningcoineja kans…
jos jse-coin asettuis ees 50snt, meillä ois jo 1/10 ICO:on kasassa :slight_smile: