Pilvilouhintasivu scrypt.cc (Scrypt)

Adminilta palo päreet kun kysyin missä on 24/7 tuki joka ei ole vastannut 15 päivään ja sain bannit ;D

Alkaa olla äijän peli pelattu kun ei kuuppa kestä mitään :o ;D

Nyt on kadonnut eilisestä alkaen jengiltä niin KHS kuin BTC oudosti…

Tänään ei talletukset tule tileille. Nyt alkaa minun silmissä näyttää jo todella pahalta.

Se vielä että modet vinoilevat chatissa on myös aika erikoinen tapa käsitellä ongelmia. ::slight_smile:

Edit. alkuillasta alkoi tippua kotiutuksia ja talletuksetkin tulivat niinkin nopeasti kuin 8-12h :slight_smile:

Bitcointalk esittää Scrypt.cc 8)

Marcello speaks:

Pikku päivitystä…

Mielenkiintoinen päivä tulossa kun “deadline” petti taas ja rewardien nousu ei tapahtunut ajallaan.
Monien talletukset/nostot jumissa. Adminia ei näy eikä kuulu. Tuki ei ole vastannut yli kahteen viikkoon.

Eipä ihme että khs hinta putoaa vauhdilla kun koko ruletti on aivan avoin mysteeri.

Tässä kun on tullut perehdyttyä myös palvelun väittämän mukaan omaavan 850GH/s mainaus kapasiteettia, en kyllä löydä millään konstilla tuollaista kyytiä mistään tilastoista kuten btcwisdom, coinwarz tms… ja tämän myötä alan vahvasti kääntyä siihen mielipiteeseen että Ponzin kanssa ollaan tekemisissä.

Nyt vain toivon että porukat saisivat edes jotain rahoistaan ulos ennen kuin ovi pamahtaa kiinni lopullisesti.

Tämä oma vajavainen näkemykseni tilanteesta mutta toivon että taas kerran olen pahasti väärässä ja massiivinen joukko ihmisiä eivät tule huijatuiksi pahan kerran.

Joo tulee mieleen alkuvuodesta cointellect joka taisi olla jokin vastaava systeemi.
Yritin siihen kans perehtyä mutta ei siitä selkoa ottanut. Itse en sinne rahoja laittanut ,onneksi (eräs toinen henkilö laittoi ja ei siitä enempää)

Vähän aiheesta pois mutta itse sain lopulta xapolta palautuksen eilen. Asian käsittelyyn meni pari kuukautta.

Tässä on kyllä nyt vielä sekin mahdollissuus vaikka Ponzi olisikin, että niin moni uskoo sivuun vahvasti ja tallettaa nyt kovasti rahaa sisään halpojen markkinoiden takia että “Marcelo” tekee taas kerran näyttävän comebackin… ::slight_smile:

Itsekkäästi ajateltuna toivoisin jopa tämän tapahtuvan ja saisin omani kenties vielä joskus pois…

[quote=“Sami_Kero, post:126, topic:1952”]Tässä on kyllä nyt vielä sekin mahdollissuus vaikka Ponzi olisikin, että niin moni uskoo sivuun vahvasti ja tallettaa nyt kovasti rahaa sisään halpojen markkinoiden takia että “Marcelo” tekee taas kerran näyttävän comebackin… ::slight_smile:

Itsekkäästi ajateltuna toivoisin jopa tämän tapahtuvan ja saisin omani kenties vielä joskus pois…[/quote]

Juu… Niitä *950 hintoja tässä oottelen. :slight_smile:

Tässä muuten yksi spekulointi siitä löytyykö Marcelolta kalustoa vai ei…

https://bitcointalk.org/index.php?topic=1102560.0

Täähän menee jo aivan överiksi kun talletukset on jäissä niin pelimiehet yrittää työntää hintaa alle 300/khs ::slight_smile:

Pikku päivitys…

Kaikki jotka olette joutuneet jostain syystä jättämään “ticketin”, ne on deletoitu ja nyt pitää sitten jättää uusi!!

Tää alkaa käydä hermoille jo pahasti… >:(

Edit. 26.6 asti venannu kotiutusta ja vieläkään ei näy eli suosittelen taas kerran sijoittamaan tänne sen verran kun on varaa hävitä…

Kai se on jo uskottava että pataan tuli ja kovaa. 16 päivää venannu kotiutusta ja ei mitään merkkiä siitä että sais omiaan pois.
Oppirahat nyt sitten maksettu pilvilouhinnasta ::slight_smile:

[quote=“Sami_Kero, post:131, topic:1952”]Kai se on jo uskottava että pataan tuli ja kovaa. 16 päivää venannu kotiutusta ja ei mitään merkkiä siitä että sais omiaan pois.
Oppirahat nyt sitten maksettu pilvilouhinnasta ::)[/quote]

Sanotaan että pitkä on odottavan aika. Itse odottelen vaan saitin normalisoitumista ennalleen. Pitkä on hiljaiselo ollut kuitenkin viimeisestä muutoksesta.

Itse oon jatkanut minimaalisilla rewardeilla KHS:ien ostelua. Jos kerta ei saitilta mitään ulos saa, niin sama se on sitte ostaako halvalla tehoja lisää. Jos saitti joskus lähtee taas toimimaan niin saapahan näistä ostoista ehkä jonkun hyödyn.

[quote=“aSaMiner, post:132, topic:1952”][quote author=Sami_Kero link=topic=2110.msg24915#msg24915 date=1436707168]
Kai se on jo uskottava että pataan tuli ja kovaa. 16 päivää venannu kotiutusta ja ei mitään merkkiä siitä että sais omiaan pois.
Oppirahat nyt sitten maksettu pilvilouhinnasta ::slight_smile:

[/quote]

Sanotaan että pitkä on odottavan aika. Itse odottelen vaan saitin normalisoitumista ennalleen. Pitkä on hiljaiselo ollut kuitenkin viimeisestä muutoksesta.

Itse oon jatkanut minimaalisilla rewardeilla KHS:ien ostelua. Jos kerta ei saitilta mitään ulos saa, niin sama se on sitte ostaako halvalla tehoja lisää. Jos saitti joskus lähtee taas toimimaan niin saapahan näistä ostoista ehkä jonkun hyödyn.[/quote]
Eipä siinä muuta voi kun ostella tehoja lisää ja jos tämä oli järkätty juttu niin mikäs siinä on ostellessa paniikkimyyntejä ja sivun palattua kondikseen tehdä mega tilin :smiley:

[quote=“Sami_Kero, post:133, topic:1952”][quote author=aSaMiner link=topic=2110.msg24917#msg24917 date=1436709687]

Sanotaan että pitkä on odottavan aika. Itse odottelen vaan saitin normalisoitumista ennalleen. Pitkä on hiljaiselo ollut kuitenkin viimeisestä muutoksesta.

Itse oon jatkanut minimaalisilla rewardeilla KHS:ien ostelua. Jos kerta ei saitilta mitään ulos saa, niin sama se on sitte ostaako halvalla tehoja lisää. Jos saitti joskus lähtee taas toimimaan niin saapahan näistä ostoista ehkä jonkun hyödyn.
[/quote]
Eipä siinä muuta voi kun ostella tehoja lisää ja jos tämä oli järkätty juttu niin mikäs siinä on ostellessa paniikkimyyntejä ja sivun palattua kondikseen tehdä mega tilin :D[/quote]

+1

Sivu on muuten nurin just nyt. Joko serverin päivitys tai big bang ;D

Tuonnempana selviää. :slight_smile: Toivon ensimmäistä vaihtoehtoa. :wink:

[quote=“aSaMiner, post:136, topic:1952”][quote author=Sami_Kero link=topic=2110.msg24920#msg24920 date=1436710231]
Sivu on muuten nurin just nyt. Joko serverin päivitys tai big bang ;D
[/quote]

Tuonnempana selviää. :slight_smile: Toivon ensimmäistä vaihtoehtoa. ;)[/quote]
Eipä sitten ollut kumpaakaan :smiley:

Tämä muuten jos pitää paikkansa niin roistojen kanssa ollaan tekemisissä: https://bitcointalk.org/index.php?topic=444495.msg11865158#msg11865158

Kohta alkaa olla uudessa hotwalletissa tuo menetetty summa ( https://blockchain.info/address/19mcjofGwKxGwhaZwDwPjdWd1KrFCZgoJJ ). 100 BTC:tä puuttuu vielä. Saas nähdä tapahtuuko tämän jälkeen jotain vai odotellaanko taas turhaan?

Jännä juttu vaan että tämähän on se “vanha hotwallet” joka otettiin välillä pois käytöstä ja on nyt taas “hotwallet”, eli minnekkäs ne väliajan rahat meni… :))

Itselläni on ainaki alusta hakkerointiin asti siirtänyt tähän hotwallettiin: https://blockchain.info/address/1HWqsgnSd12Gv8SpoUMi1Cj8hp79BTSpW7 - Hakkeroinnin jälkeen tuli tuo uusin hotwallet itselläni käyttöön.