Pilvilouhintasivu pbmining.com

Jossain oli, että firman nimi olisi “Digital Mining”.

Pohtinut tätä nyt. Yleistä pohdintaa liittyen tämän kaltaisiin palveluihin…

Tämä siis tuottaa hyvällä tuurilla omansa takaisin, mutta ei enempää. Ja jos yrittäjä tekee oharin, niin se on sitten siinä. Iso riski! Tällaisiakin tuntuu kryptovaluuttamarkkinoilla olevan…

Mutta mitä jos se ei teekään sitä oharia?

Sijoittamalla tuotot uudestaan ja uudestaan saa kerättyä itselle yhä enemmän ja enemmän sitä viiden vuoden gigahashia. Jos vertaa siihen ettei mitään sijoitusta hankituille bitcoinelle tee, niin tämähän tuottaa?

Jos 2 BTC sijoitus tuottaa viidessä kuukaudessa itsensä takaisin, on itsellä viiden kuukauden päästä jo tuplasti sen verran gigahashia? Toisaalta riittääkö sekään kun vaikeusaste nousee jossain potenssissa…

Jos ei sijoitus ole mitenkään järkevä, niin saako siitä millään pellehypyllä kannattavaa?

Ei riitä. Sijoittamalla tuotot uudestaan saa pidettyä saman tuoton uudella vaikeusasteella. Mutta tuottojen laskeminen pitää aloittaa alusta, kun tuotot on menneet uuden hashin ostamiseen. Lopputulos on sama lopullinen tuotto kuin minkä olisi saanut jos ei olisi sijoittanut uusiksi mitään. Vuoden päästä tämä ei tuota enää mitään. Vaikka olisi kuinka viiden vuoden sopimus.

Olen itse huomannut lisäksi että ennen tilitykset oli Sunnuntaisin ja nyt ovat muuttaneet sen Lauantaiksi. Ovat tällätavalla saaneet tilitettävän summan pienemmäksi. Toinen asia mikä itseä mietityttänyt on se, että en usko että yrityksellä on yhtäkään louhijaa vaan maksavat ns. asiakkaiden rahoilla nuo Bitcoinit ja kun sijoittaminen loppuu niin loppuu rahantulokin! Monesti huomannut kun louhintakapasiteetti on ostettu loppuun ei mene kuin päivä, jolloin taas on muka kapasiteettia tarjolla. Yrityskerää huimat voitot investoimatta yhteenkään laitteeseen ja sähkönkulutukseen. Veikkaan että laitteita ei ole edes olemassa ns. tyypillinen pyramidihuijaus! joskin toimii vielä hyvin. 8)

Kyllä. Mutta myyppä mulle mainaaja, jolla saa tuottoa. Ei taida onnistua sekään. Pyramidihuijauksia kaikki tyynni ::slight_smile:

[quote=“Koppimopo, post:125, topic:1635”][quote author=AVS Store Oy link=topic=1760.msg17656#msg17656 date=1403611162]
Olen itse huomannut lisäksi että ennen tilitykset oli Sunnuntaisin ja nyt ovat muuttaneet sen Lauantaiksi. Ovat tällätavalla saaneet tilitettävän summan pienemmäksi. Toinen asia mikä itseä mietityttänyt on se, että en usko että yrityksellä on yhtäkään louhijaa vaan maksavat ns. asiakkaiden rahoilla nuo Bitcoinit ja kun sijoittaminen loppuu niin loppuu rahantulokin! Monesti huomannut kun louhintakapasiteetti on ostettu loppuun ei mene kuin päivä, jolloin taas on muka kapasiteettia tarjolla. Yrityskerää huimat voitot investoimatta yhteenkään laitteeseen ja sähkönkulutukseen. Veikkaan että laitteita ei ole edes olemassa ns. tyypillinen pyramidihuijaus! joskin toimii vielä hyvin. 8)
[/quote]

Kyllä. Mutta myyppä mulle mainaaja, jolla saa tuottoa. Ei taida onnistua sekään. Pyramidihuijauksia kaikki tyynni ::)[/quote]

Paremmin niillä tuottoa saa kuin pbminingin kautta vaikka itse sähköt maksaakin. Tosin jos Bitcoinin arvo nousisi niin maksaisi paremmin sijoituksen takaisin.

eipä näy tilitystä, vaikka webbisivu väittääkin niin tehdyn. Nytkö se prakas?

Kyllä mulle ainakin on tullut aamulla.

Täytyy sitten kysellä sylttytehtaalta…

tämä palvelu porskuttaa menemään ja mulla muutama ensimmäisistä sopimuksista tienannu investoinnin takas :slight_smile:

Kaikki on toiminut todella hyvin ja kohta mulla siellä vähän reilu 1 Ths ;D

[quote=“mlehtis, post:131, topic:1635”][quote author=jseppeli link=topic=1760.msg19922#msg19922 date=1410802348]
tämä palvelu porskuttaa menemään ja mulla muutama ensimmäisistä sopimuksista tienannu investoinnin takas :slight_smile:
[/quote]

Kaikki on toiminut todella hyvin ja kohta mulla siellä vähän reilu 1 Ths ;D[/quote]

Mitäs 1TH/s tuottaa viikossa?

Noin 0,118 bitcoinia viikossa tällä vaikeusasteella

[quote=“aSaMiner, post:132, topic:1635”][quote author=mlehtis link=topic=1760.msg19923#msg19923 date=1410802550]

Kaikki on toiminut todella hyvin ja kohta mulla siellä vähän reilu 1 Ths ;D
[/quote]

Mitäs 1TH/s tuottaa viikossa?[/quote]

vajaa 0,12BTC tällä vaikeusasteella

[quote=“jseppeli, post:134, topic:1635”][quote author=aSaMiner link=topic=1760.msg19924#msg19924 date=1410803070]

Mitäs 1TH/s tuottaa viikossa?
[/quote]

vajaa 0,12BTC tällä vaikeusasteella[/quote]

Oukei. Ei siitä sitte paljon häviä fee:heihin. :slight_smile:

[quote=“aSaMiner, post:135, topic:1635”][quote author=jseppeli link=topic=1760.msg19926#msg19926 date=1410803361]

vajaa 0,12BTC tällä vaikeusasteella
[/quote]

Oukei. Ei siitä sitte paljon häviä fee:heihin. :)[/quote]

pbminingilla ei ole niitä. kaikki kuuluu hintaan millä ne myy tehot :slight_smile:

Itsellä talletus tehtynä 2 vrk sitten ja viestiä lähetetty 1 vrk sitten. Ghashien kun pitäisi tulla töihin max 12 tunnissa. Ei mitään ole tullut ja osto roikkuu edelleen pending-tilassa. Jokohan olisi vaikeudet alkaneet…

Ainakin vielä viikonloppuna tuli payouttia. En sitte tiedä missä mennään jos ostaa uusia louhintatehoja.

Kannattaa ottaa yhteys supporttiin…vielä nopeammin saat vastauksen jos laitat yksityisviestin pbminingille bitcointalkissa…pbmining foorumilla :slight_smile:

Petaminellä halvempaa per Ghs, https://www.havelockinvestments.com/fund.php?symbol=PETA

Tosta tietty hosting feet, 0.15 dolsuu kilowatilta.