Tässä toinen sivusto missä voit perehtyä pilvilouhintaan: cex.io
Tällä sivustolla ei oikein pääse tienaamaan jos ei käy kauppaa louhintakapasiteetsistä. Eli kyseessä on tavallaan pörssi laskentateholle.
PBMining sen sijaan perustuu täysin louhintaan eikä laskentateholla käydä kauppaa keskenään.
[/quote]
Kyllä toi nyt kuullostaa huijaukselta… itellä on Petaminessa osakkeita ja yks osake maksaa 0.05Btc ja sillä saa 2.88Gh/s… Joku 3 Gh/s voisi kuullostaa vielä realistiselta…[/quote]
Aika saman hintaisia pbmining ja petamine. pbmineltähän saa ostaa kans enemmän kuin 1GHs, itsellä tällä hetkellä vain 40GHs siellä.
Kyllä toi nyt kuullostaa huijaukselta… itellä on Petaminessa osakkeita ja yks osake maksaa 0.05Btc ja sillä saa 2.88Gh/s… Joku 3 Gh/s voisi kuullostaa vielä realistiselta…
[/quote]
Aika saman hintaisia pbmining ja petamine. pbmineltähän saa ostaa kans enemmän kuin 1GHs, itsellä tällä hetkellä vain 40GHs siellä.[/quote]
Vähän aikaa sitten tuli louhintarahat lompakkoon
Äkkiä laskettuna petaminessa ghs hinta on 14 $ /ghs eli vaan hieman kalliimpi mitä pbminingissa
[quote=“mlehtis, post:26, topic:1635”]Itse taisin voittaa jos oikein ymmärsin.
Pelin kulku on vielä hieman hämärä mulle.
Jos olen osallistunut kerran niin olenko automaattisesti mukana seuraavassa arvonnassa vai voiko edes osallistua jos on kerran voittanut ???[/quote]
Jo olen ymmärtänyt oikein niin osallistua ei tarvitse kuin kerran ja voittaa voi useamman kerran ja jopa useamman kerran/arvonta.
Osallistumisnumerohan tulee sun nickin ekasta ja viimeisestä kirjaimesta sen taulukon mukaan mikä siellä on.
Mulla siis 19 ja mlehtis tekee niin paljon kuin 41
Nyt pbmining toimii taas kunnolla. Maksut ovat tulleet ajoissa ja säännöllisesti.
Taitaa olla muuten markkinoiden halvimmat pilvilouhinta hinnat eli 0.0125 bitcoinia.
Ei muuta kuin sinne rekisteröitymään vaikka alla olevasta linkistä niin saan itsekin vähän bonusta, kuka ties ;D
Joo…ei näköjään.
Sehän pitäisi näkyä kun menee omaan profiiliin ja laittaa siellä asetuksen : Show Username in Global Stats: Yes
…nyt näköjään ei pysty muuttamaan , kai ???
[quote=“mlehtis, post:36, topic:1635”][quote author=jseppeli link=topic=1760.msg13881#msg13881 date=1391962641]
Muuten näyttäisi toimivan täysin sivusto mutta omaa nimeä en saa näkyviin global stats sivuille
Joo…ei näköjään.
Sehän pitäisi näkyä kun menee omaan profiiliin ja laittaa siellä asetuksen : Show Username in Global Stats: Yes
…nyt näköjään ei pysty muuttamaan , kai ???[/quote]
Mä sain sen aiemmin näkymään global stats sivulta. Siellä customer numeron vieressä “silmän” kuva josta sai sen esille mutta nyt ei toimi