Pilvilouhintasivu pbmining.com

[quote=“Jumpsu, post:20, topic:1635”][quote author=jseppeli link=topic=1760.msg13668#msg13668 date=1391344035]

Tässä toinen sivusto missä voit perehtyä pilvilouhintaan: cex.io
Tällä sivustolla ei oikein pääse tienaamaan jos ei käy kauppaa louhintakapasiteetsistä. Eli kyseessä on tavallaan pörssi laskentateholle.
PBMining sen sijaan perustuu täysin louhintaan eikä laskentateholla käydä kauppaa keskenään.
[/quote]

Kyllä toi nyt kuullostaa huijaukselta… itellä on Petaminessa osakkeita ja yks osake maksaa 0.05Btc ja sillä saa 2.88Gh/s… Joku 3 Gh/s voisi kuullostaa vielä realistiselta…[/quote]

Aika saman hintaisia pbmining ja petamine. pbmineltähän saa ostaa kans enemmän kuin 1GHs, itsellä tällä hetkellä vain 40GHs siellä.

[quote=“jseppeli, post:21, topic:1635”][quote author=Jumpsu link=topic=1760.msg13675#msg13675 date=1391355565]

Kyllä toi nyt kuullostaa huijaukselta… itellä on Petaminessa osakkeita ja yks osake maksaa 0.05Btc ja sillä saa 2.88Gh/s… Joku 3 Gh/s voisi kuullostaa vielä realistiselta…
[/quote]

Aika saman hintaisia pbmining ja petamine. pbmineltähän saa ostaa kans enemmän kuin 1GHs, itsellä tällä hetkellä vain 40GHs siellä.[/quote]

Vähän aikaa sitten tuli louhintarahat lompakkoon :slight_smile:

Äkkiä laskettuna petaminessa ghs hinta on 14 $ /ghs eli vaan hieman kalliimpi mitä pbminingissa

[quote=“mlehtis, post:22, topic:1635”][quote author=jseppeli link=topic=1760.msg13677#msg13677 date=1391359727]

Aika saman hintaisia pbmining ja petamine. pbmineltähän saa ostaa kans enemmän kuin 1GHs, itsellä tällä hetkellä vain 40GHs siellä.
[/quote]

Vähän aikaa sitten tuli louhintarahat lompakkoon :slight_smile:

Äkkiä laskettuna petaminessa ghs hinta on 14 $ /ghs eli vaan hieman kalliimpi mitä pbminingissa[/quote]

Jepp! Eka maksu rapsahti lompakkoon vaikka sivusto onkin nurin :slight_smile:
kunhan saavat sivut taas toimimaan niin pitää investoida vähän lisää tuonne

[quote=“jseppeli, post:23, topic:1635”][quote author=mlehtis link=topic=1760.msg13679#msg13679 date=1391360476]

Vähän aikaa sitten tuli louhintarahat lompakkoon :slight_smile:

Äkkiä laskettuna petaminessa ghs hinta on 14 $ /ghs eli vaan hieman kalliimpi mitä pbminingissa
[/quote]

Jepp! Eka maksu rapsahti lompakkoon vaikka sivusto onkin nurin :slight_smile:
kunhan saavat sivut taas toimimaan niin pitää investoida vähän lisää tuonne[/quote]

OLetko osallistunut ghs kilpailuun ??

[quote=“mlehtis, post:24, topic:1635”][quote author=jseppeli link=topic=1760.msg13680#msg13680 date=1391362372]

Jepp! Eka maksu rapsahti lompakkoon vaikka sivusto onkin nurin :slight_smile:
kunhan saavat sivut taas toimimaan niin pitää investoida vähän lisää tuonne
[/quote]

OLetko osallistunut ghs kilpailuun ??[/quote]

Juu :slight_smile:
ei vaan osunu kohalle viime arvonnassa :frowning:

Itse taisin voittaa jos oikein ymmärsin.
Pelin kulku on vielä hieman hämärä mulle.

Jos olen osallistunut kerran niin olenko automaattisesti mukana seuraavassa arvonnassa vai voiko edes osallistua jos on kerran voittanut ???

[quote=“mlehtis, post:26, topic:1635”]Itse taisin voittaa jos oikein ymmärsin.
Pelin kulku on vielä hieman hämärä mulle.

Jos olen osallistunut kerran niin olenko automaattisesti mukana seuraavassa arvonnassa vai voiko edes osallistua jos on kerran voittanut ???[/quote]

Jo olen ymmärtänyt oikein niin osallistua ei tarvitse kuin kerran ja voittaa voi useamman kerran ja jopa useamman kerran/arvonta.
Osallistumisnumerohan tulee sun nickin ekasta ja viimeisestä kirjaimesta sen taulukon mukaan mikä siellä on.
Mulla siis 19 ja mlehtis tekee niin paljon kuin 41

Voiko nuo sitten myydä pois?

Ei tietääkseni mutta saat 5 vuoden sopimuksen.
Sivuston palvelu ollut aivan erinomaista ;D

Eipä taida paljon gigahasheista olla iloa 5 vuoden päästä. Tuskin edes puolen vuoden päästä.

Se on kyllä totta…

100ghs ei taida olla enään oikein mitään jokusen kuukauden päästä, ikävä kyllä :-\

[quote=“mlehtis, post:24, topic:1635”][quote author=jseppeli link=topic=1760.msg13680#msg13680 date=1391362372]

Jepp! Eka maksu rapsahti lompakkoon vaikka sivusto onkin nurin :slight_smile:
kunhan saavat sivut taas toimimaan niin pitää investoida vähän lisää tuonne
[/quote]

OLetko osallistunut ghs kilpailuun ??[/quote]

Sulla näköjään sen voiton verran enemään GHS ku mitä mulla :smiley:

;D

…Toivotaan että homma alkaa kohta pelittää kunnolla

Nyt pbmining toimii taas kunnolla. Maksut ovat tulleet ajoissa ja säännöllisesti.
Taitaa olla muuten markkinoiden halvimmat pilvilouhinta hinnat eli 0.0125 bitcoinia.

Ei muuta kuin sinne rekisteröitymään vaikka alla olevasta linkistä niin saan itsekin vähän bonusta, kuka ties ;D

http://www.pbmining.com/?ref=mlehtis

Muuten näyttäisi toimivan täysin sivusto mutta omaa nimeä en saa näkyviin global stats sivuille

http://pbmining.com/?ref=jseppeli

[quote=“jseppeli, post:35, topic:1635”]Muuten näyttäisi toimivan täysin sivusto mutta omaa nimeä en saa näkyviin global stats sivuille

http://pbmining.com/?ref=jseppeli[/quote]

Joo…ei näköjään.
Sehän pitäisi näkyä kun menee omaan profiiliin ja laittaa siellä asetuksen : Show Username in Global Stats: Yes
…nyt näköjään ei pysty muuttamaan , kai ???

[quote=“mlehtis, post:36, topic:1635”][quote author=jseppeli link=topic=1760.msg13881#msg13881 date=1391962641]
Muuten näyttäisi toimivan täysin sivusto mutta omaa nimeä en saa näkyviin global stats sivuille

http://pbmining.com/?ref=jseppeli
[/quote]

Joo…ei näköjään.
Sehän pitäisi näkyä kun menee omaan profiiliin ja laittaa siellä asetuksen : Show Username in Global Stats: Yes
…nyt näköjään ei pysty muuttamaan , kai ???[/quote]

Mä sain sen aiemmin näkymään global stats sivulta. Siellä customer numeron vieressä “silmän” kuva josta sai sen esille mutta nyt ei toimi

Mikähän paikka tämä muuten on…on jonkin sortin suomalaisomistus kai:

http://minershare.net

sivusto on uusi tuttavuus kyllä meikäläiselle…

[quote=“mlehtis, post:38, topic:1635”]Mikähän paikka tämä muuten on…on jonkin sortin suomalaisomistus kai:

http://minershare.net

sivusto on uusi tuttavuus kyllä meikäläiselle…[/quote]

Näyttäis tosiaan olevan +358 puhelinnumero ja kaikki :slight_smile:

PBMining on loppuunmyyty tällä hetkellä
Lisää laitteistoa tulossa sivujen mukaan.