Pilvilouhintapalvelu BC MINERS

Admin voisi bannata nämä scam syytösten esittäjät. Heitätte negatiivista kuraa vaikka ette ole perehtyneet asiaan ollenkaan.

Tämä ei ole niskaasi heitettyä kuraa vaan dokumenttipyyntö.
Dokumentointi siitä että mukaan louhimoon lähteneille maksetut pitkot ovat tuon louhimon omaa louhintatyön tulosta ja vain sitä. Jos se ei ole sitä toiminnalle pitää keksiä jokin muu nimi.

On myös aika erikoista että täällä palvelua markkinoiva ei osaa vastata täällä nimimerkin MuKa esittämään tällaiseen yksinkertaiseen peruskysymykseen “Mihin maahan tuo firma ‘Bc Miners Ltd’ on rekisteröity ?”

Eli faktat pöytään julkisesti siitä että kyseessä on aito louhinta.

Ai että pitäisi tehdä sopimus tuntemattoman kanssa vai onko tämä Mika Niemi sopimuksen osapuoli tuon yrityksen osalta ja vastuuhenkilö. Ainakin nettisivu on julkisen tiedon mukaan sillä nimellä.

Millä tavalla tähän p… peliin sijoitetut varat on suojattu ja millaiset vakuudet on siihen että sinne sijoitetun saa takaisin kun peli alkaa vanhentua ja millä tasolla pitkot ovat suojatut niin ettei jonain aamuna tarvi kertoa että tuntematon henkilö pimeässä tuli jostain luukusta sisään koneilla je vei kaiken.

Kun laittaisi riittävät perusasiat todennettavina faktoina näkyville ei näitä tarvisi täällä julkisesti kysellä. Mistään supportista en privaatisti kysele koska firma esiintyy julkisesti ja kalastaa rahoittajia peliin julkisesti niin vastataan myös toimintaa koskeviin yleisiin kysymyksiin julkisesti.

Faktat ja dokumentit pöytään. Sori mutta nuo videot ainakin olivat sellaista pölhöhöpinää että jos tuohon miinaan joku astuu ilman enempää faktaa niin onnea ja menestystä.

Sen sijaan jos toiminta on oikeasti ja julkisesti kunnossa ja faktat täsmää väitteisiin saatan minäkin lähteä laittamaan jonkun roposen.

Oli myös aika jännää että esitettiin vain yksisuuntainen kehitys sijoitukselle.

Mihin siinä sijoitetaan, siihenkö kasaan josta jonkun aikaa maksetaan “louhintapalkkioita”. Jos niin olisi, sille on kai muitakin nimiä kuin louhinta.

Monen on hyvä myös huomata että koska väitetään toimittavan vain ja ainostaan bitcoineina eli pitkoja sisään ja lisääntyneitä(?) pitkoja ulos… Suomen laki ei tunne pitkoa omaisuutena. Joten ei myöskään ole ketään viranomaista joka tulee apuun jos jotain ei toivottua tapahtuu sitten kun uusia sijoittajia ei enää tartu pyydykseen ja “louhinta” palkkiot jää maksamatta. Se että sitten kerätään muutama sockpuppet esittämään että minäkin sain ja esitellään jotain shitin kokoista maksua joka on saatu tai muka saatu. Mitä se todistaa. Tuoltahan lohkoketjusta voi poimia ihan minkä siirron tahansa ja väittää kirkkain silmin että katso nyt… minäkin sain. Tai muutaman “minäkin sain” “todiste” maksun voi tehdä ja kierrättää sitä sitten “todisteiksi” siitä että pitkoa tulee.

Mutta nyt, dokumentit siitä että louhinta on se joka tässä tuottaa pitkoja.

Ja tiedot siitä kuka ja missä on yritys Bc Miners Ltd niin saadaan sen rekisteri ja luottotiedot.

Kuraa ei tule niskaan kun on rehellinen. Siispä odotetaan kuraämpärin kanssa ensin ja odotetaan ensin faktaa.
Aika faktan esittämiseen on alkanut.

1 tykkäys

Quu: Totta muuten bc miners nimellä ei löydy ytj:n palvelusta yhtään yritystä.
Kuitenkin palvelua mainostetaan kotimaisena mitä myös kutsutaan harhaanjohtavaksi mainostamiseksi.

Yrityksellä täytyy olla y-tunnus Suomessa jos sitä tarjotaan tai myydään kotimaisena palveluna.

Muutenhan olette vain pelkkä Slushpoolia käyttävä harrastaja joka jatkomyy heidän palvelujaan.
Olen itse entinen yrittäjä ja täällä on varmaan muitakin vastaavia joten turha yrittää kusettaa tätä yhteisöä
väittämällä omiaan ja valehtelemalla päin naamaa.

Itse olen vain asiakas eli ei ole kaikkeen vastauksia.
Täältä voi kysellä kaikkea mitä liittyy BC MINERS.

[email protected]

Tuolta kysyin mihin miners on rekisteröitynyt ja vastaus oli Belize.

No niin eli ei ole mikään kotimainen palvelu…
Korjasin otsikon “Pilvilouhintapalvelu BC MINERS”

Moi

Käykää tsekkaamassa uudistunut bc miners :slight_smile:

bc-miners.com.

https://youtu.be/fw4SzBd11Oo

Pilvi scämmi josta ei saa yhtään mitään

Jo on typerä vastaus. Joka viikko sunnuntaisin on säännöllisesti tullut coinit alusta lähtien. Tuommoiset valheelliset trollaukset pitäisi todellakin kieltää ja antaa banni tänne!!!

Minkä takia olet noin agressiivinen vastauksissasi? Oletko mukana toiminnassa?

Olen ollut asiakas alusta lähtien. Ärsyttää nämä scammi syytökset koska tiedän että tämä on real deal. Coinit on tullut säännöllisesti joka sunnuntai ja olen käynyt heidän support toimistolla Tampereella.

Toiminta on edelleen laajentunut ja sivusto päivitetty.

Tsekkaa

bc-miners.com

Yleensä kaikki joissa on vähänkään lupailtu tai arvioitu sijoitusten tuottoa ovat täyttä potaskaa. Tai voivathan he hetken toimiakkin ja maksaa kunnes eka heittää oikein mukavan satsin sisälle. Aika hyvät verkostomarkkinointibonukset tuossa. Saitilla paljon kirjoitus- ja asiavirheitä. Myös suomenkielesi kuulostaa hitusen epäilyttävältä vaikkei varsinaisia kirjoitusvirheitä kamalasti ole. Kyllä kaikki nyt vaan yksinkertaisesti viittaa ponziin. En myöskään löytänyt mitään louhintatoimintaan viittaavaa osoitteesta Rautatienkatu 21B Tampereella. Fyysisesti en kyllä paikalle viittinyt mennä mutta netistä ei ainakaan löydä mitään vahventavaa tietoa.

Lisäksi tsekkailin sun tiliäs eikä tämä ole ensimmäinen saitti mitä mainostat. Mihin tarttet useampaa louhintapalvelua samaan aikaan?

Miksi olet kyllästynyt scammi-syytöksiin kun et edes jaa referal-linkkiä täällä (mikä on kielletty)?

Tietääkseni olen suomalainen ellei vanhemmat ole sitten valehdellut mulle :laughing:

Lainatakseni yhtä suurta komediasarjaa niin vastaukseni sulle on KANADA :smile:

En enää jaksa näitä. Jokainen tehköön ratkaisunsa itse…

Yksi niistä on minulle tuttu, en uskalla kuitenkaan sanoa varmuudella että tämä olisi ihan legit.

Mutta eikös se on näin,

Paras,

  • Oma louhinta ( kunhan sähkö hinnat ovat aivan järjettömät ).
  • Pilvi louhinta
  • Ja viimeksi Pilvi louhinta joka myydään MLM verkostossa.

Jos et meinaa huokutella ihmisiä liittymään sun tiimiin, ei kannata MLM bisnekseen liittyä :stuck_out_tongue: Tuote pitää aina olla kalliimpi että rahat riittää antaa bonukset :stuck_out_tongue:

Ei se ainakaan ole koskaan parempi jos sitä myydään verkostossa :wink: