Katkarapu , kiitokset tavaroista. Kauppa sujui oikein mallikkaasti eikä mitään robleemia.
Thanks for the trade. 8)
Katkarapu , kiitokset tavaroista. Kauppa sujui oikein mallikkaasti eikä mitään robleemia.
Thanks for the trade. 8)
Kaupat tehty akaihola:n kanssa.
+1 Ukkonen!
+1 Ukkonen
Nähty livenä ja hyvin sujunut kauppa, kiitos!
+1 vipe
Kamat oli paketoitu erittäin pro asenteella, ja pistetty vielä tulemaan särkyvänä.
+1 Anduck. Hän sai ensiksi BTC:t ja €:t kilahti tilille minuutin sisään lähetyksestä. Voin suositella
+1 AVS Store Oy
Kaupat sujui hyvin ja laitteet on toiminu just niinkun pitääkin.
Noutopisteestä oli helppo hakea tavarat autolla. Tiiliskivillä täytettyjä PC-torneja ei tarvinnut kantaa paria metriä pidemmälle
Suosittelen.
[quote=“ClessMeister, post:81, topic:71”]Katkarapu , kiitokset tavaroista. Kauppa sujui oikein mallikkaasti eikä mitään robleemia.
Thanks for the trade. 8)[/quote]
Tämä ClessMeister on eksynyt kirjoittelemaan väärään ketjuun. Rahat hävisi ja kaveri ei vastaa puhelimeen tai sähköposteihin. En suosittele.
samke +1
Kaupat onnistui juuri niinkuin pitikin. Suosittelen
AsaMiner, 3 kauppaa tehty ja kaikki sujunut loistavasti! Suosittelen.
Samat sanat veikon suuntaan.
Bittinautti, nopeaa toimintaa ja laatukamaa tuli. Suositukset!
Ylo +1.
Bitcoin maksu meni ensin perille. Hyvin pakatut tavarat. Jaksoi, vaikka olin vaikea asiakas.
Melkein unohtui, eli
Sneaking +++
Kauppa sujui ja maksu liikkui.
-y
cryptonight +++
Asiallista kaupankäyntiä. Nähty F2F.
-y
BitPender A++
Hyvää yhteydenpitoa ja tuote hyvin pakattuna perille. Suositusket.
[quote=“ClessMeister, post:96, topic:71”]BitPender A++
Hyvää yhteydenpitoa ja tuote hyvin pakattuna perille. Suositusket. :)[/quote]
Kiitos samoin! Nopea ja helppo kauppa.
ClessMeister +1
Nopea myynti ja toimitus. Tuli ehjänä perille hyvin pakattuna.
[quote=“Sneaking, post:98, topic:71”]ClessMeister +1
Nopea myynti ja toimitus. Tuli ehjänä perille hyvin pakattuna.[/quote]
+1 myös Sneaking . Välitön maksu tuotteesta.
Valitettavasti on pakko kirjoittaa negatiivinen palaute ja varoitus muille AVSstoresta.
Tilasin ja maksoin bitcoineilla marraskuussa puhelimen laturin. En ole saanut laturia vieläkään.
Asiasta on käyty kirjeenvaihtoa useaan otteseen myyjän kanssa, aina siten että minä olen kysynyt mikä on tilauksen tilanne kun maksettua tuotetta ei ole näkynyt. Kertakaan myyjä ei ole omatoimisesti informoinut mitään miten tilauksen kanssa mennään. Aina on luvattu jotain ja selityksiä on riittänyt. Ensimmäistäkään pahoittelua en ole kuullut.
Asia rupesi ärsyttämään ja googlehan kertoi että myös muilla on ollut hankaluuksia tilauksien suhteen, tosin myös onnistuneita ja hyvin menneitä tilauksia liikkeen kanssa. En ala linkittämään tähän niitä sen enempään koska minun on vaikea sanoa mikä on totta ja mikä ei noiden muiden tapauksien kohdalla.
Omalta kohdalta on luotto myyjään mennyt täysin. Vaikka kyseessä on pienestä rahallisesta summasta (laturi maksoi euroina n.24e plus postikulut), kyse on omalla kohdalla periaatteesta ja jos en tule saamaan rahojani takaisin kohtuulisessa ajassa (max 1 viikko) niin asia tulee etenemään seuravaksi poliisin suuntaan.