Viikko maaliskuuta jäljellä. Kohta pitäisi julkaisun tapahtua 8)
NEM on starttaamassa.
Huomenna lähtee!
Alle 10 minuuttia ;D :-\ ;D
Hienoinen pettymys ollut markkinakehitys, mutta itse alusta aivan helkkarin hyvä. Hakkaa käyttäjäystävillysyydeessään mennen tullen muut. Kokeilkaa ja yllättykää!
Se on ihan vakioasetus kaikille coineille että arvo laskee muutamankertaisesti launchin jälkeen
[quote=“J, post:26, topic:2386”][quote author=simakki link=topic=2673.msg23930#msg23930 date=1427890766]
Hienoinen pettymys ollut markkinakehitys, mutta itse alusta aivan helkkarin hyvä. Hakkaa käyttäjäystävillysyydeessään mennen tullen muut. Kokeilkaa ja yllättykää!
[/quote]
Se on ihan vakioasetus kaikille coineille että arvo laskee muutamankertaisesti launchin jälkeen :D[/quote]
Suosittelen lämpimästi ostamaan, kun hinta on alhaalla.
Tutustumiseen suosittelen tätä linkkiä:
http://cointelegraph.com/news/113839/nem-launches-targets-old-economy-with-proof-of-importance
Nousu on alkanut. Tasaista ja rauhallista nousua, kuten toiveissa oli.
Whitepaper valmis.
[quote=“Kauppalahti, post:28, topic:2386”]Nousu on alkanut. Tasaista ja rauhallista nousua, kuten toiveissa oli.
Whitepaper valmis.[/quote]
Kuukausi tasaisen rauhallista nousua näyttää hyvältä käppyröissä. Itse en usko etteikö NEM jo vuoden sisään, kenties muutamankin kuukauden sisään olisi top 10 cmc:ssä.