Millä raudalla bitcoineja louhimaan?

Lähinnä tuo vain on parhaimmasta päästä hyötysuhdetta tuo 600w corsairi niin käytetään siksi niin paljon. Kellotettunakin kyseinen poweri käy vallan mainiosti. Itse en ihan vain laitteen käyttöiän puolesta kellottele.

Tämäpä taas järkevää.

Terveeseen järkeen ei kuitenkaan sitä vuosien kokemusta tarvitse niin tapana ei ainakaan ole noiden kokemusvuosien opettaneena toisten puolesta puhuminen. Jos vuosien kokemuksesta haluaa jutella niin teen sen jossain aivan muualla kun foorumilla kun tunnetusti mitään järkevää keskustelua on mahdoton ainakin täällä saada aikaiseksi varsinkin vastaavien kommentaattorien parissa. Ei pahalla mutta ei hyvälläkään. Pidetään sitten bullshittinä mitä ikinä meinaatkaan niin on kaikilla mukavampi mieli kun kerran porukan puolesta puhut. Itsellä vain ei moiseen otsa riittäisi.

Jätämpä kaiken kommentoinnin pois tältä foorumilta niin saa kukin omat mielipiteensä jakaa rauhassa.

Mukavaa viikkoa vain sinnekkin.

Onko sinulla/oletko kuullut tapauksista, joissa kellotettu S1 on kärvähtänyt? Pitää tosiaan olla ainakin jäähdytys kunnossa jos sille tielle lähtee.

No toki sellaisista tapauksista kuullut kun ei ole ollut varsinaista tietotaitoa asiasta ja lähtenyt kellottelun tielle niin tottahan toki nuo vehkeet kärvähtämäänkin saa. Onhan se aina suotavaa pitää huolta lisäjäähdytyksestä näiden parissa jos rupeaa siihen touhuun. Itse en ole saanut kärvähtämään kyseisiä laitteita, mutta äkkiähän tuon toki koittaisi mitä tuo ihan oikeasti kestäisi toki sillä erotuksella että game over laitteen osalta. :slight_smile:

Ymmärsinkö oikein, että sinulla virrankulutus on noin 187,5W per dual laite? Virittelin eilen S1:n käyttöön ja kulutusmittari näyttää tasaisesti 361W. Jouduin ottamaan toiseen virrat molexilla, koska PCI-E liittimet olivat piuhassa liian lähellä toisiaan.

Aika paljon tuuletinmelua tulee työhuoneeseen, parempi olis jos noille pystyisi dedikoimaan oman huoneen, josta ottaa lämmityksen pois. Aluksi lämmöt nousi 50:een (en ole kellottanut ainakaan vielä) ja kuin sain huonetta viilennettyä niin nyt on 45 ja 47, fan speed 2160. Olen ymmärtänyt että yli 50 asteen ei kannattaisi mennä mikä voi tarkoittaa lisäjäähdytyksen tarvetta kesällä.