OPEN FOR WAGERS
Yö on tuonut aavistuksen verran nousua ja BTC on edelleen hyvin stabiili. Hinnat on päivitetty ja korkean volatiliteetin tuotteet ovat tulleet edullisemmiksi kun aika-arvoa on jäljellä vähemmän. Vastaavasti rontuksen ja msirenin veikkaamien slottien arvo on kasvanut.
Vetojen tekeminen uudella simulaattorilla on todella joustavaa. Oletetaan esimerkiksi henkilö, joka uskoo coinin arvon nousevan lievästi, vähintään $35:een (se on nyt $34,5). Hän samalla ei usko, että hinta nousisi yli $38:n, koska se tarkoittaisi yli 10% nousua. Hän ei kuitenkaan halua, että jäisi tappiolle vaikka epätodennäköinen nousu tapahtuisi.
Tässä tapauksessa voi päivittää simulaattoriin tuoreet hinnat ja syöttää ylläolevat voittoehdot. Tuloksena on seuraava kontrahti (tämä on copypastettu suoraan excelistä, vedonlyöjän ei tarvitse missään vaiheessa tietää mitään kaavoja):
2,9663 0000555333 1HB5XMLmzFVj8ALj6mfBsbifRoD4miY36v
Rivi osoittaa, että 2,9663 BTC panoksella palautus on 5 BTC jos oma ennuste toteutuu. Jos kurssi nousee yli $38, palautus on 3 BTC eli vielä jää tikkarirahat voitolle. Jos taas kurssi päätyy alle $35, rahat häviää.
Yllä oleva malli on hyvä sellaiselle, joka tietää varmasti että jotkin lopputulokset eivät kuitenkaan toteudu “BTC:n arvo ei voi laskea koska se on noussut joka viikko siitä lähtien kun nousu alkoi”, ja pitää joitain lopputuloksia todennäköisempinä kuin toisia “Uskoisin, että nousu on ennemmin alle 10% viidessä päivässä kuin yli”, mutta ei halua hävitä silloinkaan.
Lainaa tätä viestiä ja vastaa siihen “KIINNI VETI” ja maksa panos jos haluat juuri tämän vedon voimaan. Teen ehkä vielä pari esimerkkivetoa.
Kuten säännöissä lukee, vedonlyönti sulkeutuu aina kun joku on lyönyt vedon. Se avautuu jälleen kun minä olen päivittänyt kertoimet ja kirjoitan “OPEN FOR WAGERS”. Tehty veto on voimassa vaikka minä en päivittäisikään hintoja pian sen jälkeen. Jos en pääse koneelle moneen tuntiin, ainoastaan muut kärsivät jotka eivät voi sillä välin tehdä vetoja.
Kaikki ovat nyt hyväksyneet peliajan lyhennyksen. Kurssi katsotaan siis perjantaina klo 9-15.