Lunamine.com

Pbmining oli kans alkutaipaleella hyökkäyksen kohteena mutta onneksi selvisi siitä. Tiedotus oli kyl parempaa pbminingin taholta…

Onko tää pulju enään toiminnassa? Yhteyttä ei ainakaan sinne saa. >:(

Näyttää kyl huonolta…
Lunamine on omien sanojen mukaan lähettänyt emailia asiakkaille mutta kukaan ei ole saanut :frowning:

Ja sivusto on vieläkin down. Taisi olla huijarifirma. Olikin epäilyttävän halpoja Ghasheja.

Eikä varmaan takaisin tule :frowning:
Siirry vaan pbmining ellet jo ole siellä.
Mieluimmin mun reffubannerin kautta :wink:

[quote=“mlehtis, post:25, topic:2146”]Eikä varmaan takaisin tule :frowning:
Siirry vaan pbmining ellet jo ole siellä.
Mieluimmin mun reffubannerin kautta ;)[/quote]

Veikkaisin että bpmining tekee Lunaminet jossakin vaiheessa. Itse en enään oikein näihin luota vaikka pbmining on tähänasti toiminutkin hyvin. Pitää ainakin itse vaan hankkia omat laitteet ja mainata niillä ja josko keksisi tähän sähkönkulutukseen jonkun ratkaisun.

[quote=“AVS Store Oy, post:26, topic:2146”][quote author=mlehtis link=topic=2354.msg19012#msg19012 date=1408279519]
Eikä varmaan takaisin tule :frowning:
Siirry vaan pbmining ellet jo ole siellä.
Mieluimmin mun reffubannerin kautta :wink:
[/quote]

Veikkaisin että bpmining tekee Lunaminet jossakin vaiheessa. Itse en enään oikein näihin luota vaikka pbmining on tähänasti toiminutkin hyvin. Pitää ainakin itse vaan hankkia omat laitteet ja mainata niillä ja josko keksisi tähän sähkönkulutukseen jonkun ratkaisun.[/quote]
Kovin moni on onnistunut ujuttamaan mainaus-sähkönsä firman kulutukseen mukaan ja niin komeasti että hyödynnytetään vielä verotuksessa :frowning:

[quote=“samke, post:27, topic:2146”][quote author=AVS Store Oy link=topic=2354.msg19013#msg19013 date=1408280178]

Veikkaisin että bpmining tekee Lunaminet jossakin vaiheessa. Itse en enään oikein näihin luota vaikka pbmining on tähänasti toiminutkin hyvin. Pitää ainakin itse vaan hankkia omat laitteet ja mainata niillä ja josko keksisi tähän sähkönkulutukseen jonkun ratkaisun.
[/quote]
Kovin moni on onnistunut ujuttamaan mainaus-sähkönsä firman kulutukseen mukaan ja niin komeasti että hyödynnytetään vielä verotuksessa :([/quote]

Ilman muuta näin sen pitääkin mennä.

Wau! Että pimeenä mainataan ja vielä kehdataan verotuksessa hyödyntää?Voi meitä jos näin köyhällä moraalilla liikutaan. Sit vielä kehdataan itkeä kun yrittäjyyttä ei tueta tässä maassa…

[quote=“AVS Store Oy, post:26, topic:2146”][quote author=mlehtis link=topic=2354.msg19012#msg19012 date=1408279519]
Eikä varmaan takaisin tule :frowning:
Siirry vaan pbmining ellet jo ole siellä.
Mieluimmin mun reffubannerin kautta :wink:
[/quote]

Veikkaisin että bpmining tekee Lunaminet jossakin vaiheessa. Itse en enään oikein näihin luota vaikka pbmining on tähänasti toiminutkin hyvin. Pitää ainakin itse vaan hankkia omat laitteet ja mainata niillä ja josko keksisi tähän sähkönkulutukseen jonkun ratkaisun.[/quote]

Itselläni on peebeessä vähän hasheja ja hyvin on toiminut. Noin kolmen viikon päästä ylittyy breakeven-raja. Tekisi mieli sijoittaa tuonne suuremminkin rahaa, mutta juuri tuosta syystä en ole uskaltanut. En vaan kykene ymmärtämään miksi rehellisesti toimiva firma ei suostu ilmoittamaan kunnollisia yhteystietoja.
Pbmining on myynyt ebayssa paljon vanhaa kalustoaan, eli kyllä siellä mainausta oikeasti harrastetaan mutta onko osa laskentatehoa tekaistua? Kun ihmiset tallettavat rahojaan tuonne ilman yhteystietojakin, houkutus tehdä ohari kasvaa päivä päivältä.

Kaikki on täysin laillista ja se on sähkö on tietysti osaltaan vähennyskelpoista tietenkin!