Kuinka kauan menee, että pilvipalvelulla tekee edes jotain tuottoa

[quote=“tistus, post:19, topic:2272”][quote author=aSaMiner link=topic=2531.msg19808#msg19808 date=1410504616]

Mikä palvelu kyseessä?
[/quote]

PBmining.com[/quote]

Ok. Oot liittynyt varmaan liian myöhään. Itse oon voiton puolella tuolla.

[quote=“aSaMiner, post:13, topic:2272”][quote author=Koppimopo link=topic=2531.msg19796#msg19796 date=1410463581]
Mulla on huonoja kokemuksia niin laitteiden ostamisesta kuin pilvipalveluistakin. Aina tulee turpaan.

Aina.

Raaka markkina siis.
[/quote]

Jopa PBMiningista tappiolla?[/quote]

Toistaiseksi. Ja Excel väittää ettei se koskaan maksa itseään takaisin. Ja tappio on varmistettu kun hairahduin siihen Lunamineen :-[

[quote=“aSaMiner, post:2, topic:2272”][quote author=Hannu link=topic=2531.msg19779#msg19779 date=1410434235]
Hello,

Kuinka kauan menee että pilvipalvelulla tekee edes jotain voittoa?

Kyllä sillä päivittäisellä summalla saa ainakin limua lidl:stä ja perus elintarvikkeita ;D Tulis nyt se kortti, joka muuttaa lennossa noi bitcoinit euroiksi :slight_smile:
[/quote]

Riippuu vähän mitä on “sijoittanut” pilvipalveluun. Mitä enempi tehoa pilvessä, sitä enempi voittoa saat.
Odota päivä ja katso miten paljon tulee coineja päivässä. Sitten jaat päiväansiolla sijoituksen niin näet miten kauan kestää saada sijoitettu summa takaisin. Tämän takaisin saamisen jälkeenhän alkaa tehdä vasta virallisesti voittoa. ;)[/quote]

No eihän se nyt mene ensinkään noin :o

Päiväansio kun tippuu säännöllisesti epäsäännöllisen määrän. Voihan nenä mitä laskukaavoja…

[quote=“Koppimopo, post:23, topic:2272”][quote author=aSaMiner link=topic=2531.msg19780#msg19780 date=1410434708]

Riippuu vähän mitä on “sijoittanut” pilvipalveluun. Mitä enempi tehoa pilvessä, sitä enempi voittoa saat.
Odota päivä ja katso miten paljon tulee coineja päivässä. Sitten jaat päiväansiolla sijoituksen niin näet miten kauan kestää saada sijoitettu summa takaisin. Tämän takaisin saamisen jälkeenhän alkaa tehdä vasta virallisesti voittoa. :wink:
[/quote]

No eihän se nyt mene ensinkään noin :o

Päiväansio kun tippuu säännöllisesti epäsäännöllisen määrän. Voihan nenä mitä laskukaavoja…[/quote]

Juu. Tippuuhan se pikkuhiljaa joo. Tuolla on kyllä ratet pysyneet aikalailla samana vielä. En tiiä miten paljon altcoineissa difficultin nousun myötä ansainnat droppaa, mut luultavasti erillä lailla kun bitcoinissa. Aika näyttää…

Yep, se on kyllä paras cex.io :slight_smile:

[quote=“Hannu, post:25, topic:2272”][quote author=samke link=topic=2531.msg19823#msg19823 date=1410517938]
Minusta paras tuotto pilvi-leikissä on ollut Cex.IO:lla pelaaminen treidauksessa :smiley:
[/quote]

Yep, se on kyllä paras cex.io :)[/quote]

Itsellä on tullut ongelmia cex.io palvelun kanssa viimmeaikoina ja tilitykset eivät enään toimi. Palvelu ilmoittaa lähetetystä sähköpostista joka ei tule perille ja on vain witdraw vahvitusviesti joka on se viimmeinen vahvistus coinien siirrossa. Vika on heidän lähettämässä tiedostoissa jotka palvelimet tulkitsevat roskapostiksi. Tilini pitäisi sulkea ei auta mikää muu enään. Olen ollut tukeen yhteydessä ja pitäisi kaikenmaailman tiedot antaa että saavat tililläolevat coinit takaisin. Menee kyllä erittäin hankalaksi että saa coinit takaisin enään en koneita laita mainaamaan tuonne tämäntakia. Aluksi tuli vahvistusviestit siirroista sähköpostiin, mutta yhtäkkiä ei enään toiminutkaan ja alkoi ongelmat.

"
Itsellä on tullut ongelmia cex.io palvelun kanssa viimmeaikoina ja tilitykset eivät enään toimi. Palvelu ilmoittaa lähetetystä sähköpostista joka ei tule perille ja on vain witdraw vahvitusviesti joka on se viimmeinen vahvistus coinien siirrossa. Vika on heidän lähettämässä tiedostoissa jotka palvelimet tulkitsevat roskapostiksi. Tilini pitäisi sulkea ei auta mikää muu enään. Olen ollut tukeen yhteydessä ja pitäisi kaikenmaailman tiedot antaa että saavat tililläolevat coinit takaisin. Menee kyllä erittäin hankalaksi että saa coinit takaisin enään en koneita laita mainaamaan tuonne tämäntakia. Aluksi tuli vahvistusviestit siirroista sähköpostiin, mutta yhtäkkiä ei enään toiminutkaan ja alkoi ongelmat."

Ratkesiko sinulla tämä ongelma? Itselläni myöskin sama tilanne nyt, vahvistusviesti ei tule sähköpostiin vaikka muu postiliikenne tuolta tulee (ilmeisesti) perille. Ainakin muut ns. automattisähköpostit näyttävät tulevan perille.

Tein tukipyynnön tuonne ja katsotaan miten homma etenee.

[quote=“veikko, post:27, topic:2272”]"
Itsellä on tullut ongelmia cex.io palvelun kanssa viimmeaikoina ja tilitykset eivät enään toimi. Palvelu ilmoittaa lähetetystä sähköpostista joka ei tule perille ja on vain witdraw vahvitusviesti joka on se viimmeinen vahvistus coinien siirrossa. Vika on heidän lähettämässä tiedostoissa jotka palvelimet tulkitsevat roskapostiksi. Tilini pitäisi sulkea ei auta mikää muu enään. Olen ollut tukeen yhteydessä ja pitäisi kaikenmaailman tiedot antaa että saavat tililläolevat coinit takaisin. Menee kyllä erittäin hankalaksi että saa coinit takaisin enään en koneita laita mainaamaan tuonne tämäntakia. Aluksi tuli vahvistusviestit siirroista sähköpostiin, mutta yhtäkkiä ei enään toiminutkaan ja alkoi ongelmat."

Ratkesiko sinulla tämä ongelma? Itselläni myöskin sama tilanne nyt, vahvistusviesti ei tule sähköpostiin vaikka muu postiliikenne tuolta tulee (ilmeisesti) perille. Ainakin muut ns. automattisähköpostit näyttävät tulevan perille.

Tein tukipyynnön tuonne ja katsotaan miten homma etenee.[/quote]

En ole nyt tuon asiankanssa painininut ja tosiaan muu sähköpostiliilkenne toimii. Laittoivat kauheen litanian mitä kaikkea pitäisi tehdä että saisi coinit takaisin. Jotenkin haiskahtaa tahalliselta tämä kun ja tehdään mahdollisimman vaikeaksi etteivät ihmiset jaksaisi ruveta vääntämään ja saisivat pitää coinit.

[quote=“AVS Store Oy, post:28, topic:2272”][quote author=veikko link=topic=2531.msg20286#msg20286 date=1411957283]
"

[/quote]

En ole nyt tuon asiankanssa painininut ja tosiaan muu sähköpostiliilkenne toimii. Laittoivat kauheen litanian mitä kaikkea pitäisi tehdä että saisi coinit takaisin. Jotenkin haiskahtaa tahalliselta tämä kun ja tehdään mahdollisimman vaikeaksi etteivät ihmiset jaksaisi ruveta vääntämään ja saisivat pitää coinit.[/quote]

En olekaan moiseen törmäillyt vielä. Tosin en ole pariin viikkoon CEX.IO:ta käyttänytkään…

[quote=“aSaMiner, post:29, topic:2272”][quote author=AVS Store Oy link=topic=2531.msg20287#msg20287 date=1411967691]

En ole nyt tuon asiankanssa painininut ja tosiaan muu sähköpostiliilkenne toimii. Laittoivat kauheen litanian mitä kaikkea pitäisi tehdä että saisi coinit takaisin. Jotenkin haiskahtaa tahalliselta tämä kun ja tehdään mahdollisimman vaikeaksi etteivät ihmiset jaksaisi ruveta vääntämään ja saisivat pitää coinit.
[/quote]

En olekaan moiseen törmäillyt vielä. Tosin en ole pariin viikkoon CEX.IO:ta käyttänytkään…[/quote]

Tuo on toiminut mutta nyt on luotto tuohon mennyt jo olen ottanut minerin sieltä pois välittömästi kuin tämän huomasin.

Mulla on toiminu CEX.IO ku junan vessa ???

[quote=“AVS Store Oy, post:28, topic:2272”][quote author=veikko link=topic=2531.msg20286#msg20286 date=1411957283]
"

[/quote]

En ole nyt tuon asiankanssa painininut ja tosiaan muu sähköpostiliilkenne toimii. Laittoivat kauheen litanian mitä kaikkea pitäisi tehdä että saisi coinit takaisin. Jotenkin haiskahtaa tahalliselta tämä kun ja tehdään mahdollisimman vaikeaksi etteivät ihmiset jaksaisi ruveta vääntämään ja saisivat pitää coinit.[/quote]

Itselläni ratkesi tämä osittain omalla avulla ja osittain tuen avulla. Eli roskapostisuodatuksen ruuvailulla saan nyt nuo nostoviestitkin perille.

Mielestäni cex.io ei yritä kusettaa. En ota kantaa tuohon miksi eri sähköpostipalvelimet ovat alkaneet viimeaikoina tulkitsemaan tuon nostoviestin spämmiksi mutta mielestäni ihan avuliaasti ja nopeasti yrittävät ratkoa ainakin omalla kohdalla tuota ongelmaa.

Onkohan nyt jokin väärinkäsitys tullut kun ihmettelen miksi tilisi pitäisi sulkea ja avata uudestaan? Jos et itse pysty spämfiltteriä käpistelemään sähköpostistasi (voi jäädä siis clienttesi spämmfiltteriin tai sähköpostipalvelimen, yleensä jälkimmäisen) niin kannattaa olla yhteydessä sähköpostipalvelimen ylläpitäjään.

Joo antavat kyllä avuliaasti tukea ja hyvä näin. Olen ollut yhteydessä ja kummatkin sysäävät toisilleen vastuuna asiassa.

Pilvilouhinta edesauttaa louhintatehon keskittymistä tietyille tahoille ja mahdollistaa täten erilaisia kusetuksia sekä heikentää Bitcoin-verkon turvallisuutta.

Paras vaihtoehto olisi että kukaan ei käyttäisi pilvilouhintapalveluja.

Tällä kurssi kehityksellä loppuu ihmisten intressit pilvilouhintaan saletisti.

Toivottavasti ei nähdä isojen firmojen kaatumisia… ::slight_smile:

Eikö nimenomaan olisi hyvä juttu että suurimmat puljut kaatuisivat? Louhintatehon keskittyminen on myrkkyä bitcoinin kehitykselle joten kaikki keskittymistä hidastavat/estävät jutut ovat vain plussaa.

Suomessa on taas alkanut se aika vuodesta jolloin sähkölämmitteisissä kiinteistöissä louhitaan ilmaiseksi bitcoineja seuraavat puoli vuotta vaikka äärettömän paskalla raudalla.

Kilpailkaa sen kanssa pilvipalvelut :smiley:

[quote=“Kimmo, post:37, topic:2272”]Suomessa on taas alkanut se aika vuodesta jolloin sähkölämmitteisissä kiinteistöissä louhitaan ilmaiseksi bitcoineja seuraavat puoli vuotta vaikka äärettömän paskalla raudalla.

Kilpailkaa sen kanssa pilvipalvelut :D[/quote]

Kyllä mulla on ainakin haaveena, että saisin louhinnalla kasaan senverran, että voisi esim tilata pizzan, käydä cryptex kortilla kaupassa.

[quote=“Hannu, post:38, topic:2272”][quote author=Kimmo link=topic=2531.msg20409#msg20409 date=1412443124]
Suomessa on taas alkanut se aika vuodesta jolloin sähkölämmitteisissä kiinteistöissä louhitaan ilmaiseksi bitcoineja seuraavat puoli vuotta vaikka äärettömän paskalla raudalla.

Kilpailkaa sen kanssa pilvipalvelut :smiley:
[/quote]

Kyllä mulla on ainakin haaveena, että saisin louhinnalla kasaan senverran, että voisi esim tilata pizzan, käydä cryptex kortilla kaupassa.[/quote]

Kyllä mun louhinnalla saa jo päivässä muutaman pizzan. (0.1929 BTC - 24h Payout)

[quote=“aSaMiner, post:39, topic:2272”][quote author=Hannu link=topic=2531.msg20417#msg20417 date=1412451387]

Kyllä mulla on ainakin haaveena, että saisin louhinnalla kasaan senverran, että voisi esim tilata pizzan, käydä cryptex kortilla kaupassa.
[/quote]

Kyllä mun louhinnalla saa jo päivässä muutaman pizzan. (0.1929 BTC - 24h Payout)[/quote]

Sitä minäkin haaveilen, että saisi louhimalla vähän extra massia elämään. :slight_smile: