Kesäkuvakilpailu 2013

Pitäähän tähän osallistua. Samaan viestiin uskaltanee linkittää useammankin, niin ei tule spämmättyä ketjua täyteen erillisillä viesteillä.

Kesään kuuluvat hirvikärpäset, onneksi niitä voi syöttää hämähäkeille. (Alla näkyvä kuva osana kilpailua, tekstilinkin takaa löytyvä ei.)

Juhannus on myös luonnollinen osa kesän iloja.

Kolmanneksi voisi laittaa suotunnelmia parin viikon takaiselta reissulta.

Bump.

Vielä melkein viikko aikaa laittaa tänne kuvia. Äänestys alkakoon ensimmäinen syyskuuta.

Kesä on loppunut!

Äänestys alkakoon. Yksi foorumilainen = yksi ääni.

Hienoja kuvia tuli, ja omalta kohdalla valinta ei ollut helppo. Ääneni annan Teemu Koskisen jäniskuvalle.

Kunniamaininnat :

Basen uistelukuva, Cherenkovin marjarosvo, Tuomaksen auringonlasku ja Ottotulon hämppis.

Ehdin varmaan vielä pari minuutti myöhässä osallistua tällä juniori ketulla…

Pallokalan kuvalle täältä ääni.

No menköön nyt tämän kerran, kun on niin hieno kuvakin. Anti kuitenkin olla viimeinen kerta. :slight_smile:

Kait mää annan ääneni tuolle ketulle kun se näyttää jotenkin niin masentuneelta. :slight_smile:

Ääni menee tuolla Koskisen jänikselle syömässä aitan seinää.

E: Otetaanpa se oma kuva joka tapauksessa pois, olisi hyväksytty vielä tai ei :stuck_out_tongue:

Ääni ketulle, vaikka olisi tuo marjarosvokin todella hyvä.

Ääni marjarosvolle.

Annan ääneni seinää syövälle Jänexelle.

Luontokuvauskilpailuhan tästä tuli, mutta tunnelmaihmisenä heitän ääneni Basen uistelukuvalle.

Baselle annan ääneni. Valintaan saattoi ehkä hieman vaikuttaa kuvien kerrontakin :stuck_out_tongue:

[quote=“Arranger, post:28, topic:1034”]Ääni menee tuolla Koskisen jänikselle syömässä aitan seinää.

E: Otetaanpa se oma kuva joka tapauksessa pois, olisi hyväksytty vielä tai ei :p[/quote]

Oli muuten niin hieno kuva, että ei tainnut olla ensimmäistä kertaa kamera kädessä.

Ikävä se tuli niin paljon aikarajan jälkeen että en voi hyvällä omalla tunnolla sitä enää kilpailuun hyväksyä. :frowning:

No hätä! Syyskuvakilpailu tullaan julistamaan lähipäivinä.

Mille Basen kuvista annat äänesi?

[quote=“majere, post:35, topic:1034”][quote author=Energy+ link=topic=1106.msg8918#msg8918 date=1378041297]
Baselle annan ääneni. Valintaan saattoi ehkä hieman vaikuttaa kuvien kerrontakin :stuck_out_tongue:
[/quote]

Mille Basen kuvista annat äänesi?[/quote]

Uistelu kuvaan. Mielestäni Base aukaisi kuvaa jopa kirjailijan tavoin tuota tunnelmaa, ja niin yksityiskohtaisesti, että olisi melkein voinut kuvitella itseni veneeseen ::slight_smile:
OT: Kuulostipa kirjakerholaisten keskustelun avaukselta ;D

Marjarosvo.

Kuva vaan on niin kesäinen… 8)

Äänestys on päättynyt.

Kas kummaa, ykköspaikan veikin neljä kuvaa. Tämähän ei ole ongelma bitcoinille! :slight_smile:

Teemu Koskinen, o, Base ja Cherenkov. Laittakaahan osoitteenne minulle, niin siirrän osuutenne palkinnosta (huimat 0,025 BTC).

[quote=“majere, post:38, topic:1034”]Äänestys on päättynyt.

Kas kummaa, ykköspaikan veikin neljä kuvaa. Tämähän ei ole ongelma bitcoinille! :slight_smile:

Teemu Koskinen, o, Base ja Cherenkov. Laittakaahan osoitteenne minulle, niin siirrän osuutenne palkinnosta (huimat 0,025 BTC).[/quote]

Woohoo! :DD

Koska esiinnyn itse kuvassani, en luonnollisesti ole sitä itse ottanut vaan kuvaajana oli kaverini, joka ei liene bitcoinfoorumin käyttäjä mutta oma bitcoinosoitteeni löytyy sigusta, pistä sinne niin toimitan 0,025 btc eteenpäin. :wink:

[quote=“majere, post:38, topic:1034”]Äänestys on päättynyt.

Teemu Koskinen, o, Base ja Cherenkov. Laittakaahan osoitteenne minulle, niin siirrän osuutenne palkinnosta (huimat 0,025 BTC).[/quote]

Saitkos YVnä ääniä? Suoraan ketjuun tulleitten äänien perusteella sain nimittäin eri tuloksen… :-\