Hashnest.com

Rekisteröidyin äsken hashnestiin. Sivut ovat aika epäselvät ja olen aivan eksyksissä. Lähetin muutaman coinin ja koitin ostaa kokeeksi vähän s5. Sitten ostinkin näköjään koko rahalla ku näytti siltä että mitään ei tapahdu. Mitä seuraavaksi pitäisi tehdä, pitääkö vaan odottaa että tulokset alkavat näkyä? Anteeksi mutta olen aika pihalla.

Odotat vaan että rahat tulee. Maksavat muistaakseni kerran päivässä. Mun mielestä luotettavin toimija tällä hetkellä, ja halvat gigahässit :slight_smile:

Kolikot kilahtavat nykyään tilille jokaisen blokin löytymisen jälkeen. Syntyneet tuotot ja kulut voi tsekata Finance --> Transactions välilehdeltä. Ja löytyneet blokit näkyvät myös Status-välilehdellä.

HN:n pörssi on toiminut aika epämääräisesti viime päivät. Joskus komennot ovat menneet normaalisti läpi, mutta useimmiten ei. Varmasti vähän viheliäinen tilanne varsinkin saitin käyttöä aloittelevalle.

Uusi ulkoasupäivitys saitille valmistunut nyt. Olikin astetta pidempi päivitys, mutta ihan hyvältähän tuo näyttää. :slight_smile:

Ant S5:n pörssihinta näytti sen verran paremmalta, että rupesin jo vähän hamstrailemaan sitä tulevaisuuden varalle. S4:n hinta onneksi oli vielä samaa tasoa kuin ennen huoltoa.

Sitten vielä pitäisi tietää, että mikä on PACMiC v1, mutta ehkä sitä pitäisi vaan ostaa sen enempää miettimättä.

Alkoi kiinnostaa mainaus, ensi kuussa ajattelin parin BTC edestä Ghs ostaa. Kysymys kuuluukin kannattaisiko minun ostaa kyseisellä rahalla AntS5 vai kenties jotain muuta, kuitenkin Ghs hintaerot ovat melko reippaat eri laitteiden välillä?

Jos pitkällä tähtäimellä aiot mainata niin S5 ehdottomasti. Kannattaa tarkkailla hintoja kuukauden ajan ja koittaa ostaa mahdollisimman halvalla GHS:it.

Kiitos vastauksesta, täytyypä ensi kuun aikana ostella S5 tuolla parilla coinilla näin aluksi. Aivan uusi olen louhinnassa, mutta BTC edistystä seuraillut siitä muutaman euron arvosta lähtien.

Laskin, että kokonaisen S5 saisi ostettua halvemmalla kuin marketista saman määrän Ghs, kysynkin kannattaako odottaa marketin hintojen laskua vai ostaa suoraan S5?

Nyt se on halvempaa ostaa kokonainen S5 mutta S5 hinta vaihtelee BTC kurssin mukaisesti kuten myös markkinahinta
Hinta markkinoilla laskee koko ajan joten mitä kauemmin odotat sen halvemmalla saat… mutta kuinka kauan haluat odottaa?
Jos nyt ostat kokonaisen S5 niin siinä menee 72h ennenkuin se on online.

[quote=“jseppeli, post:110, topic:2359”][quote author=pyr0 link=topic=2639.msg23806#msg23806 date=1427110779]
Laskin, että kokonaisen S5 saisi ostettua halvemmalla kuin marketista saman määrän Ghs, kysynkin kannattaako odottaa marketin hintojen laskua vai ostaa suoraan S5?
[/quote]

Nyt se on halvempaa ostaa kokonainen S5 mutta S5 hinta vaihtelee BTC kurssin mukaisesti kuten myös markkinahinta
Hinta markkinoilla laskee koko ajan joten mitä kauemmin odotat sen halvemmalla saat… mutta kuinka kauan haluat odottaa?
Jos nyt ostat kokonaisen S5 niin siinä menee 72h ennenkuin se on online.[/quote]

Marketista ostettaessa tehot ovat heti käytössäsi.

Pitääpä tuohon Huhtikuun alkuun odotella jotta on varaa laittaa rahat sisään ja samalla päättää mitä tekee. Toki seurailen ainakin siihen asti samalla hintoja marketissa, sekä BTC-kurssia.