FIMK - kansainvälinen POS-perustulovaluutta julkaisijana Krypto FIN ry

Jos et tehnyt dgex:ssä fimkille sopivaa lähetysosoitetta (jossa samalla luodaan kohdistuskoodi)
eivät fimkkisi koskaan löydä oikeaan paikkaan. Erillisellä koodilla lähetys kohdennetaan juuri
sinun profiiliisi. Kyselin tuota samaa juuri, että miten lähetys onnistuu ja eipä ole kukaan
vaivautunut vastaamaan…

“Please transfer any amount to the deposit address. Use the payment message or your payment may not be credited. Your deposit address is monitored by DGEX and the amount is added to your DGEX account promptly during business hours.”

Loin kyllä “Deposit -> FIMK -> Request personal FIMK deposit address” kautta oman DGEX FIMK osoitteen minne lähetin FIMKit.
Toiseen testilähetykseen liitin vielä mukaan payment messagenkin. Tarviiko sitä?

Ei näy kumpaakaan siirtoa dgexissä monen päivänkään jälkeen.

Jäikö joku toimenpide vielä puuttumaan?

Mitä numerosarjaa / erillistä koodia tarkoitat? Tuota payment messageako?

[quote=“Aries, post:482, topic:2064”]Loin kyllä “Deposit -> FIMK -> Request personal FIMK deposit address” kautta oman DGEX FIMK osoitteen minne lähetin FIMKit.
Toiseen testilähetykseen liitin vielä mukaan payment messagenkin. Tarviiko sitä?

Ei näy kumpaakaan siirtoa dgexissä monen päivänkään jälkeen.

Jäikö joku toimenpide vielä puuttumaan?

Mitä numerosarjaa / erillistä koodia tarkoitat? Tuota payment messageako?

Sitä juuri, mutta mihin sen “paymet messagen” tyrkkäsit? E löytänyt itse sille sopivaa paikkaa.
Lähetin itse bitcineja dgex:ään ja oli tunnin sisällä siellä. Laita admineille postia ja selvitä miten
olet lähetyksen tehnyt. Laita mahd. yksinkertainen/selvä kuvaus, että ei tarvitse vastata kysymyksiin, kuluu vain turhaan aikaa.[/quote]

Laitoin viestiä dgexin supporttiin. Ei vastausta, mutta FIMKit ovat ilmestyneet tilelleni.

En tiedä mistä vika johtui.

Itse olen hämmästellyt tätä tilannetta, online-lompakossa ei ole paikkaa
dgex:n vaatimalle numerosarjalle (viestikenttä).
Aluksi mainostettiin, että tehdään ko. pörssin kanssa yhteistyötä…

Hyvä, että valuutat saapuivat. Kryptojen suurin vika taitaa olla resurssien rajallisuus,
ylläpito jne.


Mitä online-wallettia käytätte? Viimeisin versio on yleensä täällä:

https://fimkrypto.github.io/mofo/launch.html#/home

Siinä Send-screenissä on selkeä ruksi “include message”.

Tuotahan minä “käytän”. Kun ne omalle koneelle asennettavat on täysin toivottomia.

:o

Ihan toivoton tuokin on.

Se kysyy lompakkoa ja klikkasin että lisää tili olemassa olevaan lompakkoon. No. Eihän sellaista ollut ja siitä ei sitten päässyt takaisin luomaan uutta lompakkoa. Failed to open a wallet.

Sitten klikkasin “kotisivua” eli kuvaketta jossa lukoo Mofo Wallet. Kun olin jo sisässä siis, ja tilitapahtumat näkyy. No se “kotisivu” vie sisäänkirjautumisivulle. Vaikka olen jo kirjautunut sisään? Aika omituinen viritys.

Kauanko tuon pitäisi vatkuttaa lohkoketjuja, että lompakon saa käyttöön? Ei jaksaisi odottaa
päiväkausia…

En tiedä muista, mutta mua Mofossa hämäs se että alkuikkunasta (open wallet, create wallet…) sai alkuun käsityksen että kukkaro pitäis avata, vaikka se onkin jo heti auki ja siihen pääsee ACCOUNTS tiputusvalikosta.

Lohkoketjun lataukseen ei tod. pitäis mennä tunteja saati päiviä, jos NXT:inkin koko ketjun lataa hieman yli tunnissa. Jotai muuta häikkää.

Iltaa.

Olen tässä muutaman viikon aikana käynyt aina välillä tarkastamassa, josko FIMK-hana olisi toiminnassa, mutta aina kun olen tarkastanut niin se on ollut offline.

Joten päätin sitten luoda tänne palstalle tunnuksen ja pyytää jos joku voisi ystävällisesti lahjoittaa tililleni sen minimimäärän, jolla pääsen alkuun.

Tilini ja julkinen avain: FIM-4GMU-PZ9F-GT55-DW32G:b97e99cd0960b8e377399904ec17b2907bce40a946d0ef7908a081fb60110a04

Kiitos :slight_smile:

[quote=“FIMKkäyttäjä, post:491, topic:2064”]Iltaa.

Olen tässä muutaman viikon aikana käynyt aina välillä tarkastamassa, josko FIMK-hana olisi toiminnassa, mutta aina kun olen tarkastanut niin se on ollut offline.

Joten päätin sitten luoda tänne palstalle tunnuksen ja pyytää jos joku voisi ystävällisesti lahjoittaa tililleni sen minimimäärän, jolla pääsen alkuun.

Tilini ja julkinen avain: FIM-4GMU-PZ9F-GT55-DW32G:b97e99cd0960b8e377399904ec17b2907bce40a946d0ef7908a081fb60110a04

Kiitos :)[/quote]

Kuopattu kolikko, ei vaihtoa missään pörssissä eikä noilla mitään tee. FIMK:in omalla foorumilla ehkä 5 aktiivia kirjoittelee ja pääjehu uhoaa, esitellen aina yhtä hulppeita tulevaisuuden suunnitelmia. Floppi mikä floppi ;D

En malttanut olla lainaamatta itseäni kun huomasin ettei FIMK ole enää edes sadan suurimman altin joukossa ;D

[quote=“katlisa5963, post:493, topic:2064”][quote author=katlisa5963 link=topic=2253.msg18468#msg18468 date=1406322541]
Ihmetykseni tulee olemaan giganttinen jos tästä kolikosta joskus tulee jotain merkittävää…suosittelen kaikkia pysyttelemään Bitcoinissa ja sijoittamaan tällaisiin viritelmiin lähinnä kahvirahoja :slight_smile:
[/quote]

En malttanut olla lainaamatta itseäni kun huomasin ettei FIMK ole enää edes sadan suurimman altin joukossa ;D

http://coinmarketcap.com/[/quote]

Näinhän siinä kävi, onneksi ei pahemmin tullut turpaan. Niitä kavereita mahtaa vituttaa, jotka tähän laittoivat sen 10-20 BTC:tä kiinni. Yhdistys puhalsi fyffet ja pennin jeniä ei takaisin saa. ::slight_smile:

Heitä luulisi kiinnostavan yhdistyksen kirjanpito. En oikein jaksa uskoa, että tämä “toiminnanjohtaja” ja varsinkin hänen koodarikaverinsa ihan ilman mitään korvausta näin paljon omaa aikaansa jaksaisivat tuhlata.

Kappas, taas täällä vouhotetaan loppulauseita pöytään kovalla innolla. Harmillista, että nämä trollifestaajat eivät enempää voisi ulalla olla, sillä FIMKrypto on usean vuoden pitkäjänteinen projekti.

FIMK:in 3. kuukausittainen perustulo maksettiin juuri, perustulon saajien määrä on noussut 150:n tuntumaan. Kauppiasfasiliteetit ovat tekeillä, maksupäätteen vaihtoehtoja luodataan, ja näihin liittyvät markkinointikampanjat ovat suunnitteilla.

Voittoa tavoittelemattomana, virallisesti rekisteröitynä yhdistyksenä tilinpäätös tulee tietysti olemaan siltä osin julkisesti saatavilla kuin tarvitaan. Yhdistys toimii työkorvausten osalta hyvin tavanomaisesti, maksaen vakituiselle henkilöstölle ja tilapäisille työsuoritteille kohtuullista korvausta.

Pahennusta lietsovien neropattien, kuten simakin, kannattaa fyffepuhallusten ja muiden hienojen sanojen parissa piehtaroidessa ottaa huomioon, että Krypto FIN ry on tukenut suomalaista kryptovaluuttaedistystä tähän mennessä merkittävästi, mm. rahoittaen yhden pääosan Bittirahan loppusyksyn Bitcoin-kiertueesta, sekä sponsoroimalla Kryptoradion kehitystyön ja pilottivaiheen. :-*

Hankala tuota on kyllä käyttää kun alkuunpääsy on sen verran vaikeaa. Tiliä ei voi käyttää ilman ensimmäistä siirtoa. Ja kun hana ei toimi eikä Fimkin omalle foorumille voi rekisteröityä, niin vaihtoehdot on aika vähissä.

Lähetin tuhat fimkkiä, toivottavasti saat hommat skulaamaan :slight_smile:

Jossain luki 250000 euron edestä bitcoineja saatu. Montako euroa on jäljellä?

Vaikka mulla on 6 vuotta yliopistossa maleksittua aikaa kulutettuna, niin en vieläkään tajua tuosta “FINMK-ohjelmasta” hölkäsen pöläystä. Kuinka sitten joku mummo tai pienkauppias mitään tajuaisi.

Eli kuinka monta euroa on yhdistyksellä jäljellä jaettavaksi?

[quote=“Fitcoin, post:496, topic:2064”]Kappas, taas täällä vouhotetaan loppulauseita pöytään kovalla innolla. Harmillista, että nämä trollifestaajat eivät enempää voisi ulalla olla, sillä FIMKrypto on usean vuoden pitkäjänteinen projekti.

FIMK:in 3. kuukausittainen perustulo maksettiin juuri, perustulon saajien määrä on noussut 150:n tuntumaan. Kauppiasfasiliteetit ovat tekeillä, maksupäätteen vaihtoehtoja luodataan, ja näihin liittyvät markkinointikampanjat ovat suunnitteilla.

Voittoa tavoittelemattomana, virallisesti rekisteröitynä yhdistyksenä tilinpäätös tulee tietysti olemaan siltä osin julkisesti saatavilla kuin tarvitaan. Yhdistys toimii työkorvausten osalta hyvin tavanomaisesti, maksaen vakituiselle henkilöstölle ja tilapäisille työsuoritteille kohtuullista korvausta.

Pahennusta lietsovien neropattien, kuten simakin, kannattaa fyffepuhallusten ja muiden hienojen sanojen parissa piehtaroidessa ottaa huomioon, että Krypto FIN ry on tukenut suomalaista kryptovaluuttaedistystä tähän mennessä merkittävästi, mm. rahoittaen yhden pääosan Bittirahan loppusyksyn Bitcoin-kiertueesta, sekä sponsoroimalla Kryptoradion kehitystyön ja pilottivaiheen. :-*[/quote]

Mitä ovat olleet tavanomaiset työkorvaukset ja kuinka paljon kerätystä summasta on enään jäljellä?

Noita tulevaisuudeen suunnitelma hölinöitä on tässä nyt yli puoli vuotta kuunneltu, tuloksena arvoton valuutta ja surkea softa ;D Hauskaa vielä, koska totta.
Kulissit kaatuu ja taas yhdistyksen edustaja hyökkää yksittäisiä kirjoittajia kohtaan, veikkaan ettei tätä kolikkoa vuoden päästä muisteta kuin surulllisena vitsinä.