Cloud.zenminer.com

Oon laittanu ~$2000 palveluun ja tuossa olisi kuva, jossa vain osa Hashleteista olisi myynnissä. Ihan hyvältä vaikuttaa mielestäni. :slight_smile: Oli sitten riskiä tai ei.

[quote=“aSaMiner, post:41, topic:2240”]Oon laittanu ~$2000 palveluun ja tuossa olisi kuva, jossa vain osa Hashleteista olisi myynnissä. Ihan hyvältä vaikuttaa mielestäni. :slight_smile: Oli sitten riskiä tai ei.

[/quote]

Mikä palvelu sulla käytössä ja mainaatko Primellä esim. Bitcoinia? Mulla on ollut tunnukset jonkinaikaa tuonne mutta en ole malttanut sijoittaa tuonne kun saa vastaavalla hinnoilla omaakin rautaa. Pitää varmaan testata tuota.

Itsellä on palvelussa eniten HashletPrimejä. Löytyy myös ZenHashletteja, MultiHashletteja ja GenesisHashletteja. Pistin kokeeksi nuo MultiHashletit myyntiin koska niistä päiväprofitti ollu tasaiseen pienin. Kirjoittelen lisää miten myynti tapahtui, kun nämä on myyty.

Edit: Kaikkihan Hashletit tekee sulle bitcoineja tuolla suoraan. Muita coineja ei palvelusta toistaiseksi ulos saa.

[quote=“aSaMiner, post:43, topic:2240”][quote author=AVS Store Oy link=topic=2484.msg19882#msg19882 date=1410675096]
Mikä palvelu sulla käytössä ja mainaatko Primellä esim. Bitcoinia? Mulla on ollut tunnukset jonkinaikaa tuonne mutta en ole malttanut sijoittaa tuonne kun saa vastaavalla hinnoilla omaakin rautaa. Pitää varmaan testata tuota.
[/quote]

Itsellä on palvelussa eniten HashletPrimejä. Löytyy myös ZenHashletteja, MultiHashletteja ja GenesisHashletteja. Pistin kokeeksi nuo MultiHashletit myyntiin koska niistä päiväprofitti ollu tasaiseen pienin. Kirjoittelen lisää miten myynti tapahtui, kun nämä on myyty.

[/quote]

Tuosta kun on Gawminers joka tarjoaa ZenCloudin palvelut ja sivut on saman yrityksen mutta eri palveluilla. Tää on sen verran uusi mutta pitää tutkia tuota. ZenCloudin kirjautumisessa in ZenHarware Code mikä tämä on?

[quote=“aSaMiner, post:43, topic:2240”][quote author=AVS Store Oy link=topic=2484.msg19882#msg19882 date=1410675096]
Mikä palvelu sulla käytössä ja mainaatko Primellä esim. Bitcoinia? Mulla on ollut tunnukset jonkinaikaa tuonne mutta en ole malttanut sijoittaa tuonne kun saa vastaavalla hinnoilla omaakin rautaa. Pitää varmaan testata tuota.
[/quote]

Itsellä on palvelussa eniten HashletPrimejä. Löytyy myös ZenHashletteja, MultiHashletteja ja GenesisHashletteja. Pistin kokeeksi nuo MultiHashletit myyntiin koska niistä päiväprofitti ollu tasaiseen pienin. Kirjoittelen lisää miten myynti tapahtui, kun nämä on myyty.

Edit: Kaikkihan Hashletit tekee sulle bitcoineja tuolla suoraan. Muita coineja ei palvelusta toistaiseksi ulos saa.[/quote]

Uskaltaisiko koittaa sijoittaa 50M kokeeksi ja pitää vielä valita palvelu? 50 MH/s maksaisi $2497.50 hitto kun saisi yli 110M jos hommaa minerin itse. En tiedä tosin tuo mitä olit myynyt niin houkuttelee.

ZenMiner taitaa omistaa kaikki Hashletit. GAWMiners on vain yksi kauppias joka myy noita Hashletteja. Eli toimii yhteistyössä ZenMinerin kanssa.

ZenHardware Code on koodi, jonka saat GAWMinersilta Hashletin ostaessasi. Sen siis syötät ZenMinerin alla jotta saat Hashletin lunastettua.

Näin ajattelinkin sen olevan. Kiitti ohjeesta tuosta ei ollutkaan tietoa. Tuollaisen palvelun perustaminen on kiinnostanut kovasti ja jos 1 MH/s hinta on $49.95 niin voisihan näitä ruveta vuokraamaan 42 USD vaikka ::slight_smile:

Hmm… HashletPrimet on kyllä nyt todella kalliita ($49,95). ZenHashlet on toiminut itsellä hyvin (ollut koko ajan paras profit) ja on yli puolet halvempi HashletPrimeen verrattuna.

Edit: HashletPrimessä on vaan etuna että voi vaihtaa poolia ja tulevaisuudessa pystyy muutamaan GH:ksi (1MH = 40GH).

[quote=“aSaMiner, post:48, topic:2240”][quote author=AVS Store Oy link=topic=2484.msg19885#msg19885 date=1410676185]
Uskaltaisiko koittaa sijoittaa 50M kokeeksi ja pitää vielä valita palvelu? 50 MH/s maksaisi $2497.50 hitto kun saisi yli 110M jos hommaa minerin itse. En tiedä tosin tuo mitä olit myynyt niin houkuttelee.
[/quote]

Hmm… HashletPrimet on kyllä nyt todella kalliita ($49,95). ZenHashlet on toiminut itsellä hyvin (ollut koko ajan paras profit) ja on yli puolet halvempi HashletPrimeen verrattuna.

Edit: HashletPrimessä on vaan etuna että voi vaihtaa poolia ja tulevaisuudessa pystyy muutamaan GH:ksi (1MH = 40GH).[/quote]

Tein pienen sijoituksen ja pitää nyt tätäkin kokeilla kun on monesti meinannut.

Joo… Pienellä lähdin itsekin liikkeelle ja kun näin että palvelu toimi, niin sijoitin isomman summan perään. :slight_smile:

10 GH näytti menevän kaupaksi:

AVS Store, Miten on cloudi pelitellyt? Paljon ostit ja mitä Hashlettia? Itsellä on jo aika mukava bitcoinien kotiuttamishistoria. Vielä 25 päivää, niin olen omillani jo pelkällä louhimisella. :slight_smile: Ratet eivät ole kyllä mielestäni pahasti laskeneet.

Hyvin tähänasti ja ostin aluksi 5M Primeä. 24h menee että tuli eka saldo näkyviin. Tuossa on boostiominaisuus jolla tehoja voi nostaa 24h välein esim. 5.stä - 7M asti. Mietinnässä on tilaanko itselle 110M scypt minerin ja vähän tuon minerin tuotot on vielä auki mitä kannattaisi tehdä?

[quote=“AVS Store Oy, post:53, topic:2240”][quote author=aSaMiner link=topic=2484.msg19932#msg19932 date=1410843618]
AVS Store, Miten on cloudi pelitellyt? Paljon ostit ja mitä Hashlettia? Itsellä on jo aika mukava bitcoinien kotiuttamishistoria. Vielä 25 päivää, niin olen omillani jo pelkällä louhimisella. :slight_smile: Ratet eivät ole kyllä mielestäni pahasti laskeneet.
[/quote]

Hyvin tähänasti ja ostin aluksi 5M Primeä. 24h menee että tuli eka saldo näkyviin. Tuossa on boostiominaisuus jolla tehoja voi nostaa 24h välein esim. 5.stä - 7M asti.[/quote]

Ihan hyvä Hashlet-valinta! Kyllä, nuo saldot tulee kerran 24 tunnissa näkyviin ja boosti nostaa tehot 150%:ksi. Voit boostia itseasiassa jo 12 tunnin välein. Tai itsellä ainakin näkyy niin. :wink:

Mahtaakohan moinen toimia? :smiley: Lainaus Hashtalk.orgin foorumeilta:

Edit: vastaus tulikin jo kysymykseeni: "you can do as many times as you want to do it but you are going to mess your pay out for not get full pay.

ps: never do merge or split if you have to do it or you mess up full pay out."

Omat nostot viimeiseltä 11 päivältä:

[quote=“aSaMiner, post:56, topic:2240”]Omat nostot viimeiseltä 11 päivältä:

[/quote]

Paljonko sulla on nyt kapasiteettiä tuolla ja onko kaikki Scryptiä?

Nyt mulla on yhteensä +30M kun tänään tuli ostettua lisää.

[quote=“aSaMiner, post:58, topic:2240”][quote author=AVS Store Oy link=topic=2484.msg19937#msg19937 date=1410847072]
Paljonko sulla on nyt kapasiteettiä tuolla ja onko kaikki Scryptiä?
[/quote]

[/quote]

Paljonko noilla on tuotto Bitcoineissa päivässä? Nuo Primet voi myydä eikö?