Cloud.zenminer.com

Kilpaileva viritys (sisältäen MMXIV, BALLS ja 10k kolikot) on jo näemmä kehittämässä/kehittänyt rautastakerin. Heillä on myös maksullinen pilvisteikkauspalvelu. NXT ja HZ asset exchangejen kautta saa promona 50 centin hintaan 40 dollarin hintaisia sopimuksia tuonne pilvisteikkaukseen [click].

Vaikka palvelun kehittäjät on jonkin sortin pioneereja (ei välttämättä ihan ensimmäisiä) “high stakes” PoS kolikoissa, niin koko ajatus hyperinflaatiosta on sen verran absurdi, että en suosittele kuin ehkä huvikseen pelaamaan/leikkimään tuollaisilla.

Cashoutit ei oo muutamaan päivään toiminu zencloudissa :frowning:

Mikäli tämä homma vielä jatkaa olemassa oloaan, niin melko vahvasti oletettavaa on että uusia hashstakereita ei enää myydä, vaan homma jää niiden osalta pyörimään entisillä prime hasleteilla, jotka on konvertoitu immortal hashstakereiksi.

Njoo, pikkuhiljaa alkaa olla fiilis, että Josh Garza istuu yksikseen koneella kirjoittamassa twiittejään ja muita hypetyksiään ja kaikki työntekijät ovat jättäneet laivan. Radiohiljaisuuden piti olla firman uusi linja, mutta viime aikoina Garzan hypekynä on alkanut taas sauhuta. Esim. yhteistyö Mastercardin kanssa on juuri ennakkojulkistettu vaikka mitään ennakkojulkistuksia ei pitänyt muka enää tehdä.

Paycoinin kehitys on jo siirretty harrastajien käsiin:

https://blog.paybase.com/payb/ase-creates-an-alliance-with-the-paycoin-foundation

Paybasekin on kohta varmaan ulkoistettu jonnekin ihan muualle:

https://blog.paybase.com/paybase-creates-an-alliance-with-xpy-technologies/

Enää pitäisi tietää, mikä on XPY Technologies. Ja Zencloudin Hashletit siirretään nekin varmaankin kohta johonkin ihan toiseen louhintapalveluun. Palvelun kotimaana Panama, tjsp?

En ole kaikkia juonen käänteitä seurannut mutta tämän mukaan Mastercard sopimusta ei olisi ?
http://coinfire.io/2015/02/25/mastercard-denies-paycoin-partnership/

Ja vielä kun Mastercardin taholta on tullut kryptovaluuttakriittisiä tiedonantoja ihan viime aikoina.

Mutta eihän Garza voi mitenkään valehdella tuon MC-yhteistyön suhteen? Olisi oikein eeppisen tason möläytys taas kerran ja Joshy boy hakkaisi firmansa arkkuun nauloja oikein olan takaa. Mutta sirkustahan tämän pitikin olla.

http://www.coindesk.com/mastercard-executive-argues-bitcoin-cant-trusted/

Pientä päivitystä taas kerran.

GAWin kaikki sähköpostit ovat vuotaneet nettiin kuukausien ajan:

http://coinbrief.net/gaw-miners-fraud/

https://bitcointalk.org/index.php?topic=857670.msg10664356#msg10664356

The funny thing about the 50,000 email "dump" is that not only was it not a hack. It wasn't even a true dump or leak. It was all freely available for a LONG time. It just wasn't indexed by Google (they don't index Google Groups). I'll make sure to show exactly how it must have happened, with step-by-step pictures for those that would rather not read, when I write the new article.

Eli siinä on bitcointalkkilaisilla taas hetkeksi ruodittavaa. Maileista on selvinnyt, kuinka Josh ja Carlos Garza ovat pumpanneet apinoita eli sijoittajia ihan älyttömillä lupauksilla. “Perhesyiden” takia eronneen Joe Mordican asianajaja oli lähettänyt GAWille mailia jossa vaadittiin korvauksia, koska Joe joutui eroamaan firman tekemien laittomuuksien takia, tjsp, jne, jne…

Tokihan kaikki noista 50 000 sähköpostista ovat hakkerien väärentämiä. Tai ehkä GAWin mukaan vain FUDia sisältävät ja firman kannalta epäedulliset sähköpostit ovat väärennettyjä ja kaikki muut viestit aitoja.

Eipä ihme, että XPY on rommannut kohta 50% parissa päivässä. Vuotojen perusteella Josh G. oli arvellut jo viime vuoden puolella, että $20 ostopuskuri ei tule mitenkään toimimaan. Eli jonkinlaista aivotoimintaa on CEO:nkin päässä ollut, mutta täydellä vauhdilla liikkuvaa junaa on paha enää pysäyttää, kun kaikki asiakkaat ja sijoittajat ovat saatu $20 - $100 lupauksilla jo aiemmin kyytiin.

Melkoinen soppa ja jatkuu …
http://www.coindesk.com/gaw-8-million-zenminer-investment-lie/

Vai että “valhe”…jossain aiemmassa vaiheessa syytin törkeästi tätä koko hommaa kusetukseksi ja sitten joku argumentoi minua vastaan että eiiiiiii kusetus vaan ainoastaan amatöörimäisesti hoidettu homma. No, käänsin takkini ja totesin että olkoon sitten olematta kusetus mutta nyt on taas uudestaan pakko kääntää takkia ja todeta että on kuin onkin kusetus! Mutta eihän se tässä ole edes oleellisinta vaan se että miksi kukaan jaksaa tämmöistä spedeilyä edes seurata? Ihan sama kuin laittaisi rahansa Onecoiniin ja sitten rupeaisi jännittämään aivan hurjasti että mitenkähän käy…

En tiedä viittaatko minun viesteihin, et välttämättä koska tässä ketjussa on paljon muitakin viestejä, mutta toivon sinun ymmärtävän että tässä oli ihmisillä paljon rahaa kiinni jo ennen kuin paycoinia oli edes keksitty pelastamaan tilannetta.

Paras exit strategy olisi ollut dumpata kaikki paybasen julkaisun yhteydessä, mutta nyt cash outit toimii taas joten pelastakaa mitä pelastettavissa on.

Jos siinä vaiheessa tulee huutelemaan huijausta vaikkei itsellä ole mitään sisällä kun ihmiset koittaa pelastaa sijoituksiaan, niin ei se palvele kuin ehkä uusien sijoittajien ennaltaehkäisyä, mitkä on melko epätodennäköisiä kun homma kusee jo. Rauhallisempi lasku olisi antanut ihmisille aikaa miettiä ja toimia, vaikken nyt väitäkkään sinun vaikuttaneen tähän, mutta kun puheeksi otit :smiley:

Jos jonkun mielestä olen jossain kohtaa suositellut sijoittamaan paycoiniin, niin quotettakaa se, niin voin tunnistaa virheeni, kiitos :smiley: En nyt muuten tätä niin henk koht ottaisi, mutta kuten asaminerkin on parin kertaan todennut, niin minä ja comawombat on eniten tähän leimaantuneet tämän ketjun perusteella. Ja varmaan sen takia että tylsyyttään postailee tilannetietoja.

GAW:in työntekijät ja HashTalkin modet ( esim. https://www.linkedin.com/pulse/when-bloggers-like-me-fail-jane-kreisman ) alkoivat laajemmin huomata tämän mahdolliseksi kusetukseksi vasta joskus tammi-helmikuun vaihteessa.

Edelleenkään asia ei ole ihan binäärinen 1/0/1/0/1 kusetus/ei kusetus. Josh Garza on esim. uskon miehiä ja aktiivinen seurakuntansa toiminnassa. Jotenkin tästä jää sellainen fiilis, että hän ei ole 100% kusettaja, vaan elelee pilvilinnoissa ja on sen verran innostava tyyppi, että saa vedettyä kaikkiin villeihin unelmiinsa mukaan väkeä, vaikka unelmat ovat kirjaimellisesti ihan utopistisia ja reaalimaailman faktat eivät ole liiemmin suunnitelmissa mukana.

Tai sitten Garza on suorastaan saatanallinen kusettaja, joka haluaa vetää koko lähipiirinsä, perheensä, seurakuntansa ja työntekijänsä mukanaan ikuiseen lokaan ja kadotukseen?

Terveisin, GAWin vanha mustamaalaaja.

Ei siinä mitään jos tilannetietoja kirjoittelee. Oon vielä seurannut sivusta vähin äänin GAWin toimintaa ja tätä topikkia. Taitaa olla tosiaan aika kuoppaanhaudattu palvelu nykyiseltään. Itse lähdin palvelusta pois jo ennen XPY-säätöjä. Cloud-sivustolla käynyt kuitenkin aika ajoin (viimeksi tänään). Olen aina ollut louhijatyyppiä ja XPY:n saapuessa ajattelin ajan koittaneen poistua ks. lafkasta. Vanhat Scrypt-louhinnat kiinnostivat minua, mutta kun alettiin puhua virtuaalilouhinnoista yms. en enää ollut kiinnostunut jatkamaan palvelussa. Sama tulee tapahtumaan muissakin paikoissa, jotka moisia palveluita alkaa tarjota. Taisin jopa varoitellakin, että ihmiset ottaisivat rahansa pois vielä “hyvään ja kannattavaan” aikaan palvelusta. Tosin koskaan ei voi ennustaa tarpeeksi tarkkaan tulevaa, kun suuret massat säätävät/määrittävät hintoja ja nämä saattaa heilahdella hyvinkin paljon… Toivon että kaikki pääsisivät vähintään omilleen eivätkä tulisi suuresti huijatuiksi. Enää ei varmaan päde palvelun kanssa aiemmin postaamani youtube-linkki: https://www.youtube.com/embed/mQedOObEqEE xD

Näistä mutinoista kohti petiä. Siispä öitä ja toivottavasti huominen on aiempia päiviä parempi bitcoinin kurssinousuineen!

Minua tässä hommassa hämmästyttää kaikkein eniten se että vielä siinä vaiheessa kun on aivan selvää että juttu on kusetus, jaksetaan puolustella ja selitellä (siis tyyliin “ei ole ihan binäärinen 0/1-kusetus”). Eikös AINAKIN kahdesta valheesta ole kärähtänyt tämä “myyttinen” herra Garza:

  1. Luvattiin tukiostoja 20 dollarin tasolla ja petettiin nämä lupaukset
  2. 8 miljoonan dollarin investointi Zenmineriin paljastui valheeksi

Voi olla, että muitakin valheita on ollut (en tiedä, ei jaksa kiinnostaa) mutta jo noiden takia minusta oikeutettua kutsua kusetukseksi riippumatta siitä kuinka “myyttinen” tai “karismaattinen” tai muuta herra Garza on. Siis hämmästyttää vain esimerkiksi minua paaaaljon, paaaaaljon teknisesti lahjakkaampien nörttien naiivius näin sivustaseuraajana (minulla ei senttiäkän pelissä tässä eikä esim. Onecoinissa). Tämä kryptorahamaailma (lieve)ilmiöineen on kyllä sangen kummallinen, kovin köykäisin eväin näköjään saadaan ihmisiä huijattua.

[quote=“zenmorrison, post:412, topic:2240”]Minua tässä hommassa hämmästyttää kaikkein eniten se että vielä siinä vaiheessa kun on aivan selvää että juttu on kusetus, jaksetaan puolustella ja selitellä (siis tyyliin “ei ole ihan binäärinen 0/1-kusetus”). Eikös AINAKIN kahdesta valheesta ole kärähtänyt tämä “myyttinen” herra Garza:

  1. Luvattiin tukiostoja 20 dollarin tasolla ja petettiin nämä lupaukset
  2. 8 miljoonan dollarin investointi Zenmineriin paljastui valheeksi

Voi olla, että muitakin valheita on ollut (en tiedä, ei jaksa kiinnostaa) mutta jo noiden takia minusta oikeutettua kutsua kusetukseksi riippumatta siitä kuinka “myyttinen” tai “karismaattinen” tai muuta herra Garza on. Siis hämmästyttää vain esimerkiksi minua paaaaljon, paaaaaljon teknisesti lahjakkaampien nörttien naiivius näin sivustaseuraajana (minulla ei senttiäkän pelissä tässä eikä esim. Onecoinissa). Tämä kryptorahamaailma (lieve)ilmiöineen on kyllä sangen kummallinen, kovin köykäisin eväin näköjään saadaan ihmisiä huijattua.[/quote]

WTF?

Minäkin olen täällä kirjoitellut, että J. Garza voi hyvinkin potentiaalisesti olla patologinen valehtelija, psykopaatti ja todistetusti hän on ihan sekaisin lupauksiensa kanssa. Jokainen Garzan tekemä lanseeraus ja lupaus on päättynyt katastrofaaliseen failaukseen jo pidemmän aikaa.

Mutta eiväthän nämä faktat olleet tiedossa kun Hashletit lanseerattiin ja porukka laajemminkin osteli niitä minä mukaan lukien? Aluksi tämä oli suht tuottoisaa Scrypt-louhintaa pilvessä ja GAW oli ihan legitti louhintalaitemyyjä, USA:n suurin. Onko tämä nyt jotain jälkibesserwisseröintiä, vai tahatonta asioiden väärinymmärrystä? En esim. minä ole mikään meedio, joka haistaa kusetukset ennen kuin ne alkavat.

“Edelleenkään asia ei ole ihan binäärinen 1/0/1/0/1 kusetus/ei kusetus.”

Noin kirjoitit vielä pari päivää sitten. Siis “edelleenkään”. Kyse ei siis ole mistään meediovaatimuksista vaan siitä että kun homma on jo paljastunut fuulaksi niin silti vielä puolustellaan ja selitellään.

[quote=“zenmorrison, post:414, topic:2240”]“Edelleenkään asia ei ole ihan binäärinen 1/0/1/0/1 kusetus/ei kusetus.”

Noin kirjoitit vielä pari päivää sitten. Siis “edelleenkään”. Kyse ei siis ole mistään meediovaatimuksista vaan siitä että kun homma on jo paljastunut fuulaksi niin silti vielä puolustellaan ja selitellään.[/quote]

Puolustelut ovat vain omissa silmissäsi. Minä en edelleenkään leimaa GAWin koko toimintaa täysin mustavalkoisesti ja putkinäköisesti kumpaankaan äärilaitaan ja sillä selvä.

Olen edelleenkin tämän ketjun ylivoimaisesti äänekkäin GAWin mustamaalaaja ja olen keskittynyt viime kuukaudet lähinnä repimään GAWille uutta persreikää kaikkien petettyjen lupausten ja failausten takia, joten en tiedä ymmärrätkö, että puheesi GAWin puolustelusta ihmetyttävät ja ärsyttävät jonkin verran.

En vieläkään tiedä, onko GAWin koko poppoo ihan täysin saatanallinen rikollisjärjestö (luultavasti ei), enkä tiedä onko J. Garza ja Sunny Car Center -Ritaluoma joko puolihulluja unelmoijia, jotka sortuvat huumassaan ylihypetykseen johon alkavat uskoa itsekin, vai ovatko he 100% pahantahtoisia ja patologisia kusettajia. Fuck me, right?

Nuo puheesi naiiveista ja hyväuskoisista nörteistä ovat ihan täyttä tuubaa. Juttusi menevät olkiukkojen nuijimisen puolelle syystä tai toisesta. En oikein tajua, mikä ihmeen neropatti luulet itse olevasi, mutta olet joka tapauksessa ymmärtänyt jotakin ihan totaalisesti väärin jutuistani, enkä luultavasti tätä väärinymmärrystä pysty kovin helposti korjaamaan, koska olen kuitenkin jo muutaman rivin tekstiä tänne ketjuun kuukausien mittaan kirjoittanut, enkä voi ihan kaikkea uudestaankaan muotoilla.

http://www.badbitcoin.org/

Regarding GAW and Paycoin - They are NOT a scam or fraud. Whilst there is a lot of chatter surrounding these worthy ventures, there is absolutely no evidence of any fraud taking place. There is a however a "cult" that has arisen of bitcointalk users who have nothing better to do with their time, than to attack this legitimate company and it's CEO. This is the real bad side of the Cryptocurrency Community. These anti GAW trolls have recently become known as "The Pointless"

Heh, Bitcointalkista päin kuuluu otsaverisuonten poksahtelua…

Tosin meinasin minäkin lievästi tipahtaa penkiltä kun luin tuon arvion.

XPY kurssi on tullut tosi alas olikos viimeksi 0.75 dollaria kun katsoin. Itse kovasti toivoin rautaversiota HASHTAKER virtuaalisesta moduulista.

GAW:in varatoimitusjohtaja Jonah Dorman on irtisanoutunut ja avautuu Josh Garzan toimintatavoista Bitcointalkissa:

https://bitcointalk.org/index.php?topic=1007627.0

Tuosta vahvistuu se kuva, että GAW on toiminut sisäisestikin kuin uskonlahko ja H.J. Garza on perinteinen lahkonjohtaja-psykopaatti, joka aloittaa välittömän uhkailu-, kiristys-, ajojahti- ja mustamaalauskampanjan “lahkosta” eronneita kohtaan.

Ex-vara-TJ arvelee, että hänet aiotaan lavastaa eron jälkeen vieläpä syylliseksi jonkinlaiseen tietomurtoon ja kavallukseen, jolla yritetään mustata eronneen työntekijän maine lopullisesti.

[quote=“ComaWombat, post:418, topic:2240”]GAW:in varatoimitusjohtaja Jonah Dorman on irtisanoutunut ja avautuu Josh Garzan toimintatavoista Bitcointalkissa:

https://bitcointalk.org/index.php?topic=1007627.0

Tuosta vahvistuu se kuva, että GAW on toiminut sisäisestikin kuin uskonlahko ja H.J. Garza on perinteinen lahkonjohtaja-psykopaatti, joka aloittaa välittömän uhkailu-, kiristys-, ajojahti- ja mustamaalauskampanjan “lahkosta” eronneita kohtaan.

Ex-vara-TJ arvelee, että hänet aiotaan lavastaa eron jälkeen vieläpä syylliseksi jonkinlaiseen tietomurtoon ja kavallukseen, jolla yritetään mustata eronneen työntekijän maine lopullisesti.[/quote]
Jep, ilmoittivat paybasen alasajosta niiden nettisivuilla :frowning:

Eipä ihme. Jokainen Paybasen luvattu ominaisuus joko “unohdettiin” toteuttaa tai ne epäonnistuivat katastrofaalisesti, mikä johti osaltaan Paycoinin arvon tuhoutumiseen.

Paybasen lopettamisen myötä Josh Garza kehotti kaikkia käyttäjiä siirtämään kolikot Paybasesta Paycoin.comiin. Muutto sujuikin odotetusti ja Paycoin.comin kaikki kolikot varastettiin muutama tunti sitten ja dumpattiin markkinoille.

http://talk.paycoin.com/discussion/652/wallet-paycoin-com-security-breach-4-12-2015/p1

Myös Paycoinin kehityksen ulkoistaminen GAWilta Team XPY:lle on onnistunut odotetusti, eli osapuolet olivat jo täydessä sisällissodassa. Josh Garzan mielestä riita päättyy Paycoinin lopulliseen tuhoon:

ZenCloudin louhinnan päättymisen todellinen syykin selvisi, eli GAW/Garza oli riidoissa sähköfirman kanssa, ei maksanut laskuja ja virrat vedettiin poikki :smiley:

http://www.coindesk.com/gaw-miners-breach-contract/

Eli kaikki GAWiin ja Paycoiniin liittyvä pyörii suhtkoht odotusten ja perinteiden mukaisesti, kuin hyvin rasvattu koneisto. (joka on tuupattu vuorenrinteeltä alas)