ClessMeister

Eli siis kannattaako tälläsestä tehdä rikosilmotusta? Jos on ainut keltä on viety 150€ niin tuskin paljoa kiinnostaa poliisia, mutta kun nyt on tullu ilmi, että on muitakin keitä on vedätetty niin eiköhän ne saattais kiinnostua tästä enemmän?

Kannattaa aina tehdä. Tällä kaverilla on ilmeisesti enemenkin näitä kupruja takana ja poliisin kiinnostus tai prioriteetti voi olla korkeampi kun huijauksen uhreja on useampia. Ja voihan se olla että tämä veijari on siirtynyt uusiin huijauskohteisiin ja sama meno jatkuu.

Palannut ilmeisesti foorumeille, ja otti muhun yhteyttä. Korvasi kaiken mulle, joten ei oo enää mitään vaatieta herraa vastaan : )

+1

Hienoa :slight_smile:

Otetaanpa teoreettinen esimerkki tähän väliin: Oletetaan, että on olemassa henkilö. Henkilöllä on firma. Henkilö myy maahantuomiaan louhintalaitteita yksityisenä Bittirahan foorumilla ja huuto.netissä.

Henkilö vie ostajien rahat hetkeksi. Henkilö katoaa maan alle. Henkilö palaa kuukausien päästä pinnnalle ja ostaa heti huuto.netistä täysin arvottomia Antminer S ykkösiä läjäpäin. Henkilö tietää tasan tarkkaan, niin kuin Hannu, että Antminer S1 on täysin arvoton ja kelvoton louhintalaite, koska oli perustamassa Bitcoinia Satoshi Nakamoton kanssa ja on ollut mukana ns. alusta asti. Henkilö haalii silti huuto.netin kaikki Antminer S ykköset itselleen. Viikon parin päästä henkilö myy (tai siis yrittää myydä) samat täysin arvottomat Antminer S ykköset täällä ja huuto.netissä pois. Samanlaiset laitteet joita toi itse läjäpäin maahan.

En itse kommentoi tätä asiaa ollenkaan. Kappas, hellalla taitaa olla siikafileet kärähtäneet kun tuppaa niin kalanhajua sieraimiin.

[quote=“ComaWombat, post:26, topic:2265”]Otetaanpa teoreettinen esimerkki tähän väliin: Oletetaan, että on olemassa henkilö. Henkilöllä on firma. Henkilö myy maahantuomiaan louhintalaitteita yksityisenä Bittirahan foorumilla ja huuto.netissä.

Henkilö vie ostajien rahat hetkeksi. Henkilö katoaa maan alle. Henkilö palaa kuukausien päästä pinnnalle ja ostaa heti huuto.netistä täysin arvottomia Antminer S ykkösiä läjäpäin. Henkilö tietää tasan tarkkaan, niin kuin Hannu, että Antminer S1 on täysin arvoton ja kelvoton louhintalaite, koska oli perustamassa Bitcoinia Satoshi Nakamoton kanssa ja on ollut mukana ns. alusta asti. Henkilö haalii silti huuto.netin kaikki Antminer S ykköset itselleen. Viikon parin päästä henkilö myy (tai siis yrittää myydä) samat täysin arvottomat Antminer S ykköset täällä ja huuto.netissä pois. Samanlaiset laitteet joita toi itse läjäpäin maahan.

En itse kommentoi tätä asiaa ollenkaan. Kappas, hellalla taitaa olla siikafileet kärähtäneet kun tuppaa niin kalanhajua sieraimiin.[/quote]

Lol. Nyt kyllä vähän naurattaa kun vasta huomasin tämän viesti ja ujellusketjun täällä. :slight_smile: Jos Comatsuikkeli aloittelee tällaista niin flame on boys :slight_smile: Kyllä ihan vain nurkista pyörimästä näitä pois ja tottahan toki jos edukkaasti olen huutonetistä näitä saanut sen lisäksi mitä Bitmaintechiltä tilannut niin miksi en ostaisi? Mutta no anyhow. Kukaan tuskin mihinkään katoamassa ja itse luultavasti olen kaikkein eniten online koko bittifoorumin jäsenistä esimerkiksi viimeisen parin viikon aikana 24/7. Kukin ostaa mistä haluaa ja eikö tuo tuosta. :slight_smile:

Kiitos ja kumarrus ja oikein mukavat viikonloput kaikille. YV:llä voi ottaa yhteyttä jos on jotain kysyttävää taikka muuten kommentoitavaa. Thanks.

[quote=“ClessMeister, post:27, topic:2265”]Lol. Nyt kyllä vähän naurattaa kun vasta huomasin tämän viesti ja ujellusketjun täällä. :slight_smile: Jos Comatsuikkeli aloittelee tällaista niin flame on boys :slight_smile: Kyllä ihan vain nurkista pyörimästä näitä pois ja tottahan toki jos edukkaasti olen huutonetistä näitä saanut sen lisäksi mitä Bitmaintechiltä tilannut niin miksi en ostaisi? Mutta no anyhow. Kukaan tuskin mihinkään katoamassa ja itse luultavasti olen kaikkein eniten online koko bittifoorumin jäsenistä esimerkiksi viimeisen parin viikon aikana 24/7. Kukin ostaa mistä haluaa ja eikö tuo tuosta. :slight_smile:

Kiitos ja kumarrus ja oikein mukavat viikonloput kaikille. YV:llä voi ottaa yhteyttä jos on jotain kysyttävää taikka muuten kommentoitavaa. Thanks.[/quote]

Päivää, Hra/Rva/Tri SuurMestari. Hassua, että kutsut vedättämiäsi tyyppejä lähinnä turhiksi ujeltajiksi. Mitäs alivoltitus- ja koirien munienlutkutusrintamalle kuuluu?

BTW, kirjoittamani teksti oli vain teoreettinen esimerkki, mikä ei perustunut tositapahtumiin. Miksi hauva älähti kun on tähän asti majaillut vain privapuolella ja myyntiketjuissa?

Jätän tämän linkin tähän:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014020218001412_uu.shtml

[quote=“ComaWombat, post:28, topic:2265”][quote author=ClessMeister link=topic=2522.msg21506#msg21506 date=1416680128]Lol. Nyt kyllä vähän naurattaa kun vasta huomasin tämän viesti ja ujellusketjun täällä. :slight_smile: Jos Comatsuikkeli aloittelee tällaista niin flame on boys :slight_smile: Kyllä ihan vain nurkista pyörimästä näitä pois ja tottahan toki jos edukkaasti olen huutonetistä näitä saanut sen lisäksi mitä Bitmaintechiltä tilannut niin miksi en ostaisi? Mutta no anyhow. Kukaan tuskin mihinkään katoamassa ja itse luultavasti olen kaikkein eniten online koko bittifoorumin jäsenistä esimerkiksi viimeisen parin viikon aikana 24/7. Kukin ostaa mistä haluaa ja eikö tuo tuosta. :slight_smile:

Kiitos ja kumarrus ja oikein mukavat viikonloput kaikille. YV:llä voi ottaa yhteyttä jos on jotain kysyttävää taikka muuten kommentoitavaa. Thanks.
[/quote]

Päivää, Hra/Rva/Tri SuurMestari. Hassua, että kutsut vedättämiäsi tyyppejä lähinnä turhiksi ujeltajiksi. Mitäs alivoltitus- ja koirien munienlutkutusrintamalle kuuluu?

BTW, kirjoittamani teksti oli vain teoreettinen esimerkki, mikä ei perustunut tositapahtumiin. Miksi hauva älähti kun on tähän asti majaillut vain privapuolella ja myyntiketjuissa?

Jätän tämän linkin tähän:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014020218001412_uu.shtml[/quote]

Hauva älähtää jos sattuu huomaamaan jotain mikä koskee itseään. Ja laittamasi linkki mahtaa olla jonkinlainen viesti jollekin, mutta sorry omasta puolestani kun ei itseäni koske.

Ja BTW jahko teoreettinen esimerkki joihinkin postauksiin on ihan asiallista, mutta tämä oli suoraan kohdistettu tänne. Ja vedätyksestä en tiedä, mutta jollain on nyt jotain hampaankolossa ja sorry jos olen tuon aiheuttanut. Peace not war ja pari olutta lisää niin kyllä tuo ajatus tuosta vielä näemmä enemmänkin selvenee. Vähän rupeaa jo menemään turhan naiviiksi tuollainen postailu mutta menkööt.

Ja mistähän ihmeestä suurmestari nimityksenkin nyt keksit :DDDDD

[quote=“ClessMeister, post:29, topic:2265”]Hauva älähtää jos sattuu huomaamaan jotain mikä koskee itseään. Ja laittamasi linkki mahtaa olla jonkinlainen viesti jollekin, mutta sorry omasta puolestani kun ei itseäni koske.

Ja BTW jahko teoreettinen esimerkki joihinkin postauksiin on ihan asiallista, mutta tämä oli suoraan kohdistettu tänne. Ja vedätyksestä en tiedä, mutta jollain on nyt jotain hampaankolossa ja sorry jos olen tuon aiheuttanut. Peace not war ja pari olutta lisää niin kyllä tuo ajatus tuosta vielä näemmä enemmänkin selvenee. Vähän rupeaa jo menemään turhan naiviiksi tuollainen postailu mutta menkööt.

Ja mistähän ihmeestä suurmestari nimityksenkin nyt keksit :DDDDD[/quote]

Jos Herr. Mestari on online 24/7 niin täytyy totisesti sanoa, että paljon on jäänyt asioita huomaamatta. Ehkä onlinessa olo pelkästään ei riitä, vaan pitäisi avata myös simmut?

En muuten kohdistanut mitään viesteistäni Teihin, oi Mestari. Ajattelin vain postata teoriatapauksen A B C D, kissa kävelee - periaatteella alfabeettisesti C:llä alkavaan ketjuun. Koira & keppi & kalahdusefekti hoiti loput puolestani. Ugh, olen puhunut.

[quote=“ComaWombat, post:30, topic:2265”][quote author=ClessMeister link=topic=2522.msg21508#msg21508 date=1416681386]Hauva älähtää jos sattuu huomaamaan jotain mikä koskee itseään. Ja laittamasi linkki mahtaa olla jonkinlainen viesti jollekin, mutta sorry omasta puolestani kun ei itseäni koske.

Ja BTW jahko teoreettinen esimerkki joihinkin postauksiin on ihan asiallista, mutta tämä oli suoraan kohdistettu tänne. Ja vedätyksestä en tiedä, mutta jollain on nyt jotain hampaankolossa ja sorry jos olen tuon aiheuttanut. Peace not war ja pari olutta lisää niin kyllä tuo ajatus tuosta vielä näemmä enemmänkin selvenee. Vähän rupeaa jo menemään turhan naiviiksi tuollainen postailu mutta menkööt.

Ja mistähän ihmeestä suurmestari nimityksenkin nyt keksit :DDDDD
[/quote]

Jos Herr. Mestari on online 24/7 niin täytyy totisesti sanoa, että paljon on jäänyt asioita huomaamatta. Ehkä onlinessa olo pelkästään ei riitä, vaan pitäisi avata myös simmut?

En muuten kohdistanut mitään viesteistäni Teihin, oi Mestari. Ajattelin vain postata teoriatapauksen A B C D, kissa kävelee - periaatteella alfabeettisesti C:llä alkavaan ketjuun. Koira & keppi & kalahdusefekti hoiti loput puolestani. Ugh, olen puhunut.[/quote]

Ei muuta kun ugh myös sinne. :slight_smile:

Yleensä olen tarkkana asioissa heti alusta lähtien mutta tekemäni
sijoitussopimus käyttäjän ClessMeisterin kanssa tuntui ehkä liian hyvältä ollakseen totta.
Tarkoitus oli että hän sijoittaisi antamani summan eteenpäin. Sijoituksen tarkka kohde ja mistä tuotot kertyvät jäi hieman auki. Sovittiin asiasta tällä foorumilla joulukuussa ja sopimus purettiin pari päivää sitten.
Sain sijoittamani summan takaisin.

Löysin kyllä hänestä palautetta tältä foorumilta mutta sopimus oli jo syntynyt.
Tunsin oloni epävarmaksi ja näkemyserot jo sovituista asioista aiheutti sen että en halunnut jatkaa yhteistyötä.

Jatkan edelleen tällä foorumilla kommentointia. Enempää en aio tällaisia sopimuksia kuitenkaan tehdä.
Oikeastaan muuta kommentoitavaa minulla ei tästä ole.

Mikko

Ensin luulin, että tässä ketjussa olisi ollut kyse yksilön ominaisuuksista, mutta taisikin olla kyse suuremman väestönosan kulttuuri- ja geeniperimästä. (sorry kaikille synnittömille seinähull… eikun jokelaisille)

Voin muuten todeta, että lievästi vituttaa, että Mestarin pääasiallisena sijoitusstrategiana näemmä on sijoittaa omat ja vieläpä [size=24pt]muidenkin rahat[/size] ponzeihin.

Tärkein seikka hieman boldattuna ja muutenkin hiukan korostettuna.

Sitten vielä vähän BTCJamista sijoituslainaa kehiin ja soppa on taas valmis ja Clessin vakan alla piilevä kynttilä polttaa sen saatanan vakankin ja vielä koko talon perään.

Kiitos Coma … tästä sai hyvät naurut heti päivän alkajaisiksi ;D ;D ;D

Sitten päivän epätodelliset “mitä vittua” fiilikset niitä haluaville: googlatkaa “Toni Manninen linnaan” ja katsokaa kenen pärstä artikkelissa komeilee.

Luin tuon tuomiolauselman hänestä. Todella vakavia rikoksia.
Parempi ehkä ettei kommentoida tätä sen enempää.