Bitcoinsiirto joka on tullut Tullin asiantuntijan mukaan Darkweb kauppapaikalta

Itselleni juuri tuotiin viisi rekallista käteistä onnistuneiden kauppojen vuoksi ja rahaa olen joutunut lapioimaan kaduille kun ei enää mahdu kotiini. Nyt minua syytetään roskaamisesta. Onko täällä foorumilla asiantuntijoita jotka voisivat auttaa minua tai tulla lakaisemaan seteleitä kadulle kanssani. Pitäisi kai rakentaa roope ankan raha varasto ja laittaa sinne huikea määrä rahaa ja uiskennella siellä.

4 tykkäystä

Tullin pojat saivat tietoonsa että olen omistanut bitcoineja vasta sitten kun minun piti antaa selvitys käteisvaroista mitä minulta löydettiin.

Kerroin heille että olen ostanut bitcoineja ja myynyt ne voitolla, niinkun olinkin. Siitä käteiset oli siis kotoisin.

Laitetaan tähän lisää kyseiseen juttuun liittyviä bitcoin lompakko-osoitteita. Jos vaikka joku vahingossa osaisi sanoa jotain niistä tarkemmin.

13Suoe9GEZKu5nzbZ4ZxRgH5xbCKHQUTFw, sekä lompakko 1FTAjmxyGkXHPPPcV1o1mSs7KhREMYbNE , ja 17uvWsJazy4KdUoNKbJZy4e6sjHs2V4tcg

Siis 1FTAjmxyGkXHPPPcV1o1VmSs7KhREMYbNE. Ylläolevasta osoitteesta puuttui kirjain.

Valitettavasti yksiööni ei mahdu suuria setelimääriä mutta voin tulla lakaisemaan seteleitä lounasta vastaan.

yst. terv. “syystalkoot”

Hei, Suosittelen kääntymään asianajajan puoleen jolla on kokemusta näistä kryptovaluutta ja tullin toiminnasta. Älä ainakaan ilman asianajajaa mene mahdolliseen oikeudenkäyntiin. Kuulemma jotenkin Bitcoin lohkoketjuja seuraamalla rahojen alkuperä voidaan selvittää että miltä sivustolta raha on tullut sinun pankkitilillesi. Monimutkaista se tosin on. Tarkemmin en osaa kertoa asiasta. Tietty määrä käteistä saa ihmisellä kotonakin olla eikä sitä tartte mitenkään selvittää.

Kyllä käteistä saa pitää vaikka miljoonittain kotonaan. Ei kai siinä mitään laitonta ole, jos alkuperän voi kysyttäessä todentaa.

1 tykkäys

Asianajaja on jo hommattu, mutta ei hän tiedä Bitcoineista kuin perusasiat, niinkun minäkin. Suomesta ei löydy asianajajaa, joka olisi erikoistunut erityisesti Bitcoiniin.

Täytyy lähiaikoina lähetellä s.postia yrityksiin jotka ovat tekemisessä enemmän Bitcoinien kanssa ja pyytää heiltä omaa asiantuntijalausuntoa koskien tätä juttua ja verrata sitä tullin analyysiin.

Luultavasti Tulli on itse keksinyt, että Bitcoinit tulivat Darkwebistä ja antaa sitten oikeudelle jotain epämääräisiä todisteita, joita tuomari uskoo, koska ei ole Bitcoinista perillä.

Tullin ja syyttäjän tarkoitus ei ole oikeudenmukaisuuden täyttyminen, vaan mahdollisimman kovan rangaistuksen saaminen syytetylle eli sinulle.

Koska sinulta on kotietsinnässä on löydetty huumeita, asiasi ovat kuitenkin huonosti.

Mitä koskee Bitcoineja, niin vaikka ne olisivatkin tulleet Darkwebistä se ei vielä todista mitään koska:

  1. Syyttäjän pitää todistaa mitä laitonta olet myynyt.
  2. Voi olla, että myit jotain muuta kuin huumeita ja ehkä jopa jotain sallittua (darkwebissä myydään myös sallittuja asioita).
  3. Voi olla, että siirsit rahat darkwebiin, koska halusit ostaa sieltä jotain, mutta sitten muutit mielesi ja siirsit rahasi takaisin.

Muuten on lähes mahdotonta todistaa mistä Bitcoinin ovat tulleet, ellei kyseessä ole jokin (esim. pörssin) julkinen osoite. Eli helpoin tapa on kuunnella Tullin selitys ja sitten kumota se, koska se ei pidä paikkansa.

P.S. Miksi luovutit lompakkojen salasanat vapaaehtoisesti?

1 tykkäys

Kannatan,
…mikäli Suomessa enää noudatetaan periaatetta “syytön kunnes toisin…”

Tulli on tehnyt hienoja analyyseja sivutolkulla jossa mm. esitetty diagrammeja käyttäen kuinka iso prosenttiluku bitcoineista on tullut Darkweb kauppapaikoilta, joten uskon että he käyttävät jotain “työkalua” ohjelmaa, apuna analyysin tekemisessä.

Transaction hasheja löytyy pitkä liuta heidän lausunnossaan

Myöhemmin nähdään kuinka luotettavia heidän analyysit ovat.

Minulta ei löytynyt kotietsinnässä tullin haltuunottamista laitteista minkään Darkweb kauppapaikan myyjätunnuksia tai salasanoja.

Luovutin salasanat vapaaehtoisest, koska minulla ei ollut mitään salattavaa.