Sha 256 louhinta AntMinerillä

Terveisiä täältä idästä,

Pystyyko AntMinerillä louhimaan Sha 256 coineja? Esim juuri XPY poolissa?
Joutuuko erikseen ostamaan “hashtaker” moduulin, se olisi aika hieno ilmestys markkinoilla tuo rautaversio meinaa :smiley: Montakohan dollaria ne huutaa siitä? :slight_smile:
Mun mielestä toi zenminer on ihan kusetusta, kuten jotkut sitä sanoi. Kyllä itse ostaisin mieluusti sen rautaversion viimeisistä työharjoittelu masseista. ???
KUNHAN SE TULEE ENSIN MARKKINOILLE ! :slight_smile: Mulla on ollut toi louhin päällä 24/7 juuri sentakia, että saisi jotain voittoakin

Jos viittaat Paycoiniin (XPY) niin sitä ei voi louhia enää SHA256 laitteilla, tämä louhintamahdollisuus kesti viikon verran ja tapahtui Joulukuussa. Sen sijaan jotkut poolit saattavat kyllä maksaa muiden coinien louhinnasta Paycoinilla, mutta se ei varsinaisesti ole Paycoinin louhimista.

Kyseinen tuote ei ole minulle tuttu. Mutta arvataan: Paycoin siirtyi POS algoritmiin, eli voit saada niitä lisää säilyttämällä niitä lompakossasi - eli ikäänkuin saisit korkoa. Mutta coinista riippuen tämä saattaa edellyttää sitä, että pidät lomkakko-ohjelmiston jatkuvasti käynnissä. Tämä varaa PC:n ja kuluttaa sähköä jumalattomasti suhteessa tuottoon.

Siksi onkin järkevää laittaa tällaiset POS-lompakot pyörimään jollekin sulautetulle alustalle (esim. Raspberry Pi), joka kuluttaa sähköä vain muutaman watin. Kenties tämä hashtaker tähtää tähän samaan asiaan? Raspberry Pi maksaa 39 euroa ja on teoriassa riittävä näiden lompakoiden käynnissäpitämiseen. En siis ainakaan itse makaisi samaa asiaa toteuttavasta härpäkkeestä paljoa enempää.

[quote=“49er, post:2, topic:2602”][quote author=Hannu link=topic=2919.msg23615#msg23615 date=1425358274]
Pystyyko AntMinerillä louhimaan Sha 256 coineja? Esim juuri XPY poolissa?[/quote]
Jos viittaat Paycoiniin (XPY) niin sitä ei voi louhia enää SHA256 laitteilla, tämä louhintamahdollisuus kesti viikon verran ja tapahtui Joulukuussa. Sen sijaan jotkut poolit saattavat kyllä maksaa muiden coinien louhinnasta Paycoinilla, mutta se ei varsinaisesti ole Paycoinin louhimista.

Kyseinen tuote ei ole minulle tuttu. Mutta arvataan: Paycoin siirtyi POS algoritmiin, eli voit saada niitä lisää säilyttämällä niitä lompakossasi - eli ikäänkuin saisit korkoa. Mutta coinista riippuen tämä saattaa edellyttää sitä, että pidät lomkakko-ohjelmiston jatkuvasti käynnissä. Tämä varaa PC:n ja kuluttaa sähköä jumalattomasti suhteessa tuottoon.

Siksi onkin järkevää laittaa tällaiset POS-lompakot pyörimään jollekin sulautetulle alustalle (esim. Raspberry Pi), joka kuluttaa sähköä vain muutaman watin. Kenties tämä hashtaker tähtää tähän samaan asiaan? Raspberry Pi maksaa 39 euroa ja on teoriassa riittävä näiden lompakoiden käynnissäpitämiseen. En siis ainakaan itse makaisi samaa asiaa toteuttavasta härpäkkeestä paljoa enempää.[/quote]
Itse olen suosinut erillistä Linux louhintayksikköä, koska en halua rääkätä mun kotikonetta. Hashtaker moduulia en ainakaan virtuaalisena halua ostaa, koska sitten zenpool voi vaan ilmoittaa että MINING DISABLED, vaikka on elinikäinen soppari. Kyllä sen mieluusti tilaisi fyysisenä härpäkkeenä kotiin esim aliexpress.com. Toivottavasti ne kehittää semmoisen markkinoille.
Siinä poolissa sai valita, että tuleeko maksu BTC vai XPY:nä, itse louhin suoraan lompakkoon. Riittää minullakin vielä opiskelua asian suhteen :frowning:

Paycoin-lompakko steikkaa n. 5% tuottoa vuodessa. Sen pohjalta kannattaa miettiä, että kannattaako ostaa mitään laitteistoa sen takia. Itselläni on vaikka kuinka monta rPi-tyyppistä minitietokonetta nurkissa, mutten aio väsätä niihin Paycoin-lompakkoa, vaikka helposti pystyisinkin. 5% vuodessa on ihan tyhjän kanssa. En ihmettelisi, vaikka XPY:n kurssi romahtaisi vaikkapa 90% vielä juhannukseen mennessä.

Paycoin.comin nettilompakkokin muuten steikkaa 5% vuodessa, ellei oman lompakon 24/7 aukipito kiinnosta.

ZenCloudin virtuaaliset HashStaker-lompakot steikkaavat n. 1% päivässä, koska GAW maksaa niiden päivätuotot suoraan omasta pussistaan. GAW omistaa Prime Controllereita eli lompakoita joissa on yli 125 000 kolikkoa, joista tuo 1% päivätuotto syntyy.

Ja vielä otsikkoon vastaten: Antminer S1, 2, 3, 4, 5:llä ei kirjaimellisesti voi tehdä yhtään mitään muuta kuin louhia SHA256-kolikoita. Se on sen ainoa tarkoitus eikä se muuhun pysty. Tästä voikin päätellä sen, että mm. sellainen neverheard-valuutta kuin Bitcoin on SHA256-kolikko.

[quote=“ComaWombat, post:4, topic:2602”]Paycoin-lompakko steikkaa n. 5% tuottoa vuodessa. Sen pohjalta kannattaa miettiä, että kannattaako ostaa mitään laitteistoa sen takia. Itselläni on vaikka kuinka monta rPi-tyyppistä minitietokonetta nurkissa, mutten aio väsätä niihin Paycoin-lompakkoa, vaikka helposti pystyisinkin. 5% vuodessa on ihan tyhjän kanssa. En ihmettelisi, vaikka XPY:n kurssi romahtaisi vaikkapa 90% vielä juhannukseen mennessä.

Paycoin.comin nettilompakkokin muuten steikkaa 5% vuodessa, ellei oman lompakon 24/7 aukipito kiinnosta.

ZenCloudin virtuaaliset HashStaker-lompakot steikkaavat n. 1% päivässä, koska GAW maksaa niiden päivätuotot suoraan omasta pussistaan. GAW omistaa Prime Controllereita eli lompakoita joissa on yli 125 000 kolikkoa, joista tuo 1% päivätuotto syntyy.

Ja vielä otsikkoon vastaten: Antminer S1, 2, 3, 4, 5:llä ei kirjaimellisesti voi tehdä yhtään mitään muuta kuin louhia SHA256-kolikoita. Se on sen ainoa tarkoitus eikä se muuhun pysty. Tästä voikin päätellä sen, että mm. sellainen neverheard-valuutta kuin Bitcoin on SHA256-kolikko.[/quote]
Joo tosiaan. Mulla gaw miners pisti mun louhinnan DISABLED tilaan, vaikka oli elinikäinen soppari. Harmittaa pirusti. Paybaseen tulee jossain vaiheessa tilattavaksi kortti, jolla voi maksaa kaupan kassalla XPY/BTC kolikolla. Kovasti olen innoissani, senvuoksi en todellakaan osta “virtuaalista” Hashtaker moduulia, vaan SEN PITÄÄ OLLA FYYSINEN -moduuli. - Kyllä varmasti aasiassa inssit kehittää markkinoille moisen. Se on vain ajan kysymys.
Kyllä se ainakin pörssissä näytti olevan XPY myynnissä.
Juuri senvuoksi mieluusti olen käynyt työhaastatteluissa, jotta saisi jotain tuloa jolla sijoittaa :frowning:

Koska Paycoin-lompakko pyörii softalla ihan riittävän hyvin, niin mitään varsinaista rautaa ei sen ajamiseen tarvitse kehittää. Paycoin-lompakkosoftan pyörittämiseen riittäviä minitietokoneita on jo maailma valmiiksi pullollaan, joten insinööreillä ei oikein ole mitään insinöörattavaa tämän asian suhteen.

Paycoinissa nimen omaan se softalompakko tuottaa uusia kolikoita ja pitää verkkoa pystyssä ihan yksinään ilman louhintaa.

Ajattelin kanssa lähinnä valmiiksi tehtyä graafista web liittymää tai tekstipohjaista/graafista, linux käyttistä :slight_smile:
Juuri esim mainitsemasi minitietokone. Koska MINÄ ainakin haluan käyttää erillistä yksikköä louhintaan.

CNY kolikkoa, kun pääsisi louhimaan… Yli 1600 dollaria per yksikkö… :slight_smile: Raketin lailla nousee kurssi kokoajan :slight_smile:

Minä louhin EUR-kolikoita 40 tuntia viikossa, mutta EKP:n pirulainen laittaa sen kurssinousulle hanttiin deflaation vastaisella taistelullaan.