Ostetaan tietotaito ja laitteisto bitcoin/etherneum louhintaan

Ostetaan tietotaito ja laitteisto bitcoin/etherneum louhintaan noin 1000€ arvosta.

Tarjouksia otetaan vastaan [email protected]

Huom. Ilmainen sähkö.

Helsinki

Kannattaa itse rakentaa, tonnilla saa jo aika paljon kaikenlaista komponenttia.

Ethereum on hyvä valinta, koska se roketoi kyllä aika useasti ja sitä moni louhii.

Kannattaa seurata kurssia. Itsellänikin haaveena moinen laitteisto rakennella. Kannattaa valita osat, jotka on nimenomaan pelikone/louhintakäyttöön.

ASIC louhinta ei kannata välttämättä, jos sulla ei ole esim 10-50 PH/s louhintatehoa osoittaa pooliin. Vaikeusaste on senverran korkea, valitettavasti. Sieltä tulee esim nuoria diplomi inssejä, joilla on 50 PH/s osoittaa poolille, siinä jää moni toiseksi.

Moro kaikille,tossa on linkki,josta löytyy valmiita paketteja,itsellä tarkoitus tilata toi 3K paketti,jos ei löydy parempaa(itse en osaa rakentaa https://www.ethereumminer.eu//

Onko kiinteä nettiyhteys pakollinen ja oltava saatavilla? Sähkö ilmaista mutte ei edes wifi verkkoa. Onnistuuko mobiilidata verkossa?

Siis kyllähän se vakautta tuo, jos on kiinteä yhteys. Radiorajapinnan kantavuus voi jossain suhteessa olla huono (wifi/wlan). Tiedä nyt sitten, että onko 5G sen parempi, jos se perustuu node tyyliseen tekniikkaan.

DAO ja Ethernium hurjassa syöksyssä alaspäin tänä aamuna.

Hiekkalaatikolla tapahtuu. Hyvä syy miksi Etheruemit on ylipäätään kehitetty.

Olisikin itsekkin niin varakas, että olisi mahdollisuus tilata tuohon hintaan eikä tarvisi itse rakentaa.

Paljon vaatii kyllä työtä että saa maksettua tuommoisenkin rakentamisen.

Valmiina ostaminen ei tule mitenkään kysymykseenkään.

Sittenkuin pääsisikin eroon noista palkattomista hommista, 2 vuotta kohta tullut tehtyä noita työharjoittelu juttuja alkaa jo mullekkin riittää, kun ne meinaa että me eletään jollain “pyhällä hengellä” ja liirum laarumilla.

Onneksi ei tarvitse ulosoton kanssa olla tekemisissä “suoja osuus” joku saakelin 370e/kk.