Louhintalaitteille tilat?

Itsellä olisi mielessä hyviä tiloja louhintalaitteille, mutta en itse oikein viitsisi alkaa opettelemaan koko louhintaprosessia ja hankkimaan laitteita + selvittämään mitä kannattaa louhia ja säätelemään asetuksia.

Elikkä oisko näin ylipäätään kiinnostusta vuokrata louhijalle tiloja pelkällä sähkön hinnalla (noin 10snt/kWh)? (lämmityskautena mahdollisesti vähän alle…)

Missä päin nämä tilat sijaitsevat?

Jyväskylän yläpuolella… eri paikkakunnissa.
Varsinais-Suomestakin löytyisi parille hiljaiselle laitteelle tilat.

Jos yrityksenä alkaisin touhua järjestämään, niin ideana olisi, että hinnat olisi 10snt/kWh (sis. alv24%) ja lämmityskautena mahdollisesti jonkun sentin edullisempi. Netti sisältyisi kWh-hintaan ja tilavuokraa ei perittäisi.

Jos kiinnostusta tarpeeksi löytyy niin voinkin alkaa ideaa tarkemmin pohtimaan.

Tämä kiinnostaa kyllä. Eli tuo Jyväskylän yläpuolinen tila näin ensi alkuun. Laita viestiä, mikäli homma on vielä mahdollista jorgen.helstad.ramberg(at)gmail.com

Mun mielestä pitäs tehdä Kataloniat ja perustaa sähkönmyyntikrypto samaan syssyyn… en tiiä et miten fimk tai Heat siihen soveltuisi… Heattiahan louhitaan viä prossulla, käsittääkseni…

JOS saan haaveeni toteutumaan rahoitusteiden kautta. Vuokraan/ostan toimitilat ulkopuolelta Caruna Oyj:n alueen, välittäjä neuvoi. Tuskin pelkällä sähkön hinnalla saat tiloja mistään. Itse kovassa rahapulassa ostan sähkön vaikka Venäjältä. Almost anything goes =/ Sais nyt ensin hommattua sen “uuden sukupolven” louhimen ensiksi Just tyyliin joku Avalon 841, AntMiner S9, Dragon Miner. =)