FIMK - kansainvälinen POS-perustulovaluutta julkaisijana Krypto FIN ry

Hyvä ettei ole suomalainen tuo Syscoin :smiley: Ehkä jossain välissä voitaisiin tehdä “FIMK Silver” heidän kanssa yhteistyössä, ei sekään välttämättä pois suljettua olisi?

ahihi, nyt on taas pahennusta herätetty:
https://ylilauta.org/kryptovaluutat/95100937

https://ylilauta.org/sekalainen/95348577

tuleekos muita foorumeja mieleen?

Tormeri, FIMK:ssä oli superhelppo tehdä RELA-coin, ihan kuvailemallasi tavalla kans, uskottavuudesta lähtien :smiley: FIMK:n kehitystä voi ainakin taannehtivasti seurata bittirahaforumin eri ketjuista, niin näkee kuinka se on syntynyt, mistä sitä tietää jos on edelläkävijää plagioitu syscoiniin, FIMK:hän on ollut jo 2014 kai ihan toiminnassa :slight_smile:

HEAT:n logon kans joutu ihmetteleen ku törmäsin HiveOS-louhintakäyttikseen, on meinaan yks yhteen logo, kesti tovi ennenkuin selvisi itsellekkin että Kyllä se on HEAT:n ollut ensin :smiley:

Miten ihmeessä tätä kusetusta jaksaa kukaan enää edes seurata. Juna meni jo…

Heat:lle taisi käydä jo samalla tavalla. Propsit Svantelle, että onnistui ICO-huumassa kerätä pienen omaisuuden ilman mitään sisältöä. Kukaan ei kumpaakaan paskakolikkoa ole käyttänyt aktiivisesti vuosiin ja molemmat projektit täysin kuolleita.

Kaikista surullisinta on, että mukaan otettu ”työkokeiluun” yksi hörhö spämmimään sontaa demi.fi tyylisille foorumeille. Ei voi kun nauraa.

Nooh, Simakkikin voi sitten seurata sometustani työkuvioista ja millaista “sekoilua” meikäläisen työkokeilu on :slight_smile:

No toivottavasti se on jotain muuta, kuin vauva.fi spämmiä tai sekavia videoita…

Jää nähtäväksi… :slight_smile:

täytyyhän sitä herättää huomioo, kaikki on plussaa, kun tyhjästä nyhjäsee :slight_smile:
mutta tuolla vauva.fi:ssä äänestyksestä huomaa hyvin kuinka puolet ei tiedä kryptoista mitään.

meitsi ny ei poliittisesti korrekti tuu varmaan koskaan vimpan päälle olemaan :D:D

Tommosta mobiiliälykylttiä älyrahainfopromokampanjaan on tekeillä, tuon kanssa sit pitäs kauppakeskuksia yms mestoja koittaa kierrellä, niinä päivinä kun ei FIMK/HEAT-toimistolla oo hommaa :slight_smile: Itse kun itseni sinne niin oon tyrkyttänyt, että tarttee koittaa olla mahd aktiivinen ja omatoiminen.

ideoita kyltin “sisältöön” otetaan vastaan! mahd ajatuksia herättäviä iskulauseita, kryptomainostajia, mainos- ja opetusvideoita?

tosta pitäs sit lähtee youtubeen 360-streamia ja normiwebcamiä

Voi jeesusteippi !
Ens kerralla vähän panostatte ja mobiilikyltti 2.0 käytätte vähän jiirisahaa ja teette puulistoista kehykset johonkin puulevyyn… siihen sitten muovitaskuun paperit jne

Kuten kaikki lukutaitoiset ovat huomanneet jo vuosia sitten, niin Svante Lehtisen viestit kaikessa koomisuudessaan ja ennekaikkea säälittävyydessään ovat ylittäneet kaikki mahdolliset raja-aidat.

Hyvä kuitenkin muistaa, että Svante on kusettamalla hankkinut itselleen satojatuhansia ja tehnyt sen jo kahteen kertaan. Älykkäitä huijauksia ja todella röyhkeästi toteutettu.

Okei, tän on pakko olla jonkun Tampereen yliopiston opiskelijan performanssitaideteos.

Aivan absurdia touhua…

1 tykkäys

Jep, Heatin päivävolyymi tippunut aikoja sitten nollaan ja täysin arvoton. Toimistolla, jos sellaista on olemassa, ei ole ainakaan hommia paiskittu vuosiin.

FIMK on projektina täysin kuopattu jo vuosia sitten, mutta nyt näköjään saatu ilmaiseksi eräs hörhö sekoilemaan sen ympärillä. Mahtaa dulla kärytä, kun nämä älypäät lyövät ideamyssyt tulille.

Kyltti on siis vasta puolivalmisteilla, nyt kerätäänkin kryptotoimijoita, jotta saadaan kylttiin sisältöä ja sit viimeistelyt yms vasta kuntoon… teille tänne ei kans sais pistää mitään merkkejä projektien etenemisestä, kun vähintään Simakki heti huutelemassa, tulis sitten naamatusten vikisemään. Vittuillaksenikin alan tehdä vielä yksityiskohtaisempia DIY-vaiheita eri hommien ja juttujen askartelupaskartelusta

Ja on Heatilla toimisto, ja ihan on joka kerta kyllä duunissa olleet, kun paikalla oon pyörähtänyt.

nii, on se kyllä nihkeetä että yksin joudun iltadullat poltteleen, kun ei tässä muita oikeen ympärillä ole jotka edes sitä polttelis… vähän on outoa minullekkin tälläinen ympäristö, ja varmaan joudun kompromisseja tekemään…

Ja mitä ilmaiseen työhön tulee, niin tämä työkokeilu mahdollistaa unelmani toteutumisen eli vastoin odotuksia, mustaa on valkoisella että alalla ollaan, ja todellakaan ei tämä ole minun hyväksikäyttöä, päinvastoin. Sellaisista tietotaidoista mitä minä tulen 6kk aikana omaksumaan, moni voisi maksaa pitkän pennin. Saati että on virallista paperia alalta. HEAT:n toimintaanhan kuuluu käsittääkseni ihan isossakin mittakaavassa kryptovaluuttakonsultoinnit yms.

Ja mitä tulee FIMK:iin ja sen tilanteeseen, tiedämme kyllä hyvin kuinka vinkujien mollaamisesta (hölmöhän on jos on kahvirahojaan sijoitellut, ja sitten itse mollannut sijoituksen kohdetta julkisesti vuosien ajan, ja sit vinkuu että on se kumma kun ei ole tuulta ottanut alleen) on FIMK nykytilanteeseen ajautunut. Mutta sehän nyt on vaan sometushommia se. Ei varmaan RELA-coinin suosio tule FIMK:iin vaikuttamaan? FIMK on just hyvä vakavasti otettava harjoituskohde, joka on jo toimivuutensa ja luotettavuutensa vuosien saatossa osoittanut. Vieläkään en ole törmännyt ainoaankaan fimkkien katoamiseen, missä olisi varojen menetys johtunut käyttäjän omasta mokasta.

Heitän sulle Simakki haasteen, tuun tekeen sun paikkakunnalle kryptokylttijakson, jossa voidaan puida että mitä sulla niin on hampaankolossa, että näin naurettavaksi on muodostunut tarpeesi vähäosaisen työllistymistäkin painaa alas. Jollei sulla o munaa haastikseen, ni vottuako vingut? Mille paikkakunnalle siis pitää alkaa järjesteleen reissua?

Ps. Uusisuomi on uus aluevaltaus, sinne sit simakki taas vaan dissaan :smiley:
http://akiylinen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/270592

Mitä sä nyt vauhkoat? Sun touhu on surkuhupaisuudessaan vaan täysin absurdia ja jos et kestä anonyymille nettipalstalla vittuilua, niin varmaan kannattaa tsiigaa peiliin. Älä kirjoita mitään nettiin, jos et kestä sitä, että joku nauraa sulle.

FIMKIT ja Heatit myyty ajat sitten veks, mutta kusettajista ja rotista en diggaa. Säälittävää ja surullista, että Svante tms päättänyt vielä kaiken lisäksi käyttää hyväksi henkilöä, joka ei pelaa näköjään ihan samoilla korteilla, kun muut.

PS. Mitä sä itket ettei KELA ole päästänyt sua töihin, kun sä olet tälläkin hetkellä nauttimassa muiden maksamista etuuksista. Menisit tekemään ihan oikeita töitä, josta palkan maksaa yritys ei KELA.

no, mikä kaupunki, niin voidaan kyllä tehdä se haastattelu, niin naamatusten sit tajuut kuinka urpoo toi sun huutelu on, kun et tiedä asioista kuin jäävuoren huipun. esim kelan säännösten vuoksi (että kun meillä ei ole vertaiskoulutuskeskuksessa palkattuja kouluttajia) on kelan tädit pitäneet minut sossun rahoilla (alle 500e/kk) millä ollaan vuokrat makseltu toimistosta, missä nukun sohvalla. mut siis millon sulle sopis, ja tosiaan, mikä kylä, voidaan streamata livenä, niin ei sunkaan tartte peljätä turhia…
Tarkoitus onkin näyttää kaikille millainen meininki oikeasti on, kun ei showlla kalastella huomioo (ks. huomiohuoraus).

ja ei ole Svanten idea minua työkokeiluun ottaa, ajatus siitä tuli puhtaasti minulta ja ihan itse olen tietoisesti koittanut työllistyä FIMK:kiin 2017 loppukesästä, sen voit tarkistaa fimk huudatuksesta, jonka “bitcoin ja kryptovaluutat”-ryhmässä noihin aikoihin aloitin. ja Siitä lähdin silloin suunnittelemaan RELA-coinia, että meilläkin on siihen varaa, ja eiköhän se Fimkkikin ohessa nouse, mutta näin päästään kahta kärpästä lyömään yhellä iskulla… Enemmän minä olen tuntenut omantunnon kolkutusta että käytänkö Fimkkiä hyväkseni, kun hankin alan koulutusta työkokeilun turvin. ja eikös juuri tässä tuo työkokeilu toimi tarkoitetusti? jollet Sinä tätä snaijjaa, niin ei haittaa, kun oot ainoita vinkujia asiasta, eikö sekin kerro jo että kantsisko nyt vähän funtsia asenteita itse kunkin uudelleen. Seuraappa Sometusta urasta, niin snaijjaat hommaa.

2 tykkäystä

Olen ymmärtänyt ettet oikein tajuu koko virtuaalivaluutan ideaa. Auot päätäsi joka keskustelupalstalla ja näin ilmaiset oman tyhmyytesi!

Idea ei ainakaan ole kusettaa ihmisiltä tai Kelalta varoja, jotta voi pyörittää muutaman vuoden ajan omaa ”valuuttaa”.

FIMK on todettu täällä todisteiden kera täysin kuolleeksi projektiksi, ja tämän Kryptokeskuksen torvelon sekoiluita voit löytää ympäri nettiä.

Näistä kummastakaan ei varmasti ole suurta hyötyä alan uskottavuudelle.

2 tykkäystä

“Lompsa on FIMK-ohjelmisto, jolla pääsee käsiksi kaikkiin FIMK-vertaisverkon toimintoihin.”

https://lompsa.com sertifikaatti vanhentunut melkein kaksi kuukautta sitten. Ei tuolla sivustolla näytä mitään tärkeää / järkevää olla, mutta kannattaa varmaan korjata jos tuota on edelleen tarkoitus mainostaa. Mainostatte turvallista kommunikointia ja salattuja pikaviestejä, mutta myös forum.fimk.fi sertifikaatti on vanhentunut melkein 1,5 vuotta sitten.

https://www.ssllabs.com/ssltest/analyze.html?d=lompsa.com&latest
https://www.ssllabs.com/ssltest/analyze.html?d=forum.fimk.fi

En rehellisesti sanottuna ymmärrä miksi tästä fimk-hommasta täytyy jatkuvasti bittirahan forumille spammata. Näistä postauksista ei edes saa selvää käsitystä mistä projektista on kyse ja missä mennään lukematta vuosia vanhaa threadia. Eikö näistä voi tehdä tietopläjäystä FIMKin omille sivuille ja päivittää uusimmat muutokset sinne. Voi sitten kiinnostuneet sieltä seurata. Bittirahan forumille sitten viestiä kun jotain maata järisyttävää on saavutettu. Ja kyllä - minun ei tätä ole pakko lukea. Sen ymmärrän :slight_smile:

Foruminne SMF 2.0.7 versio kannattaa ehdottomasti päivittää tietääkseni vähintään 2.0.15 versioon tietoturvahaavoittuvuuksien takia.