XtraBytes (XBY) - Kiinnostava alt-coin

Disclaimer: Olen itse mukana tämän alt-coinin kehitysporukassa joten näkemykseni eivät pakosti ole 100% objektiivisia :slight_smile:

Olen ollut mukana XtraBytesin toiminnassa noin vuoden verran aluksi pienemmissä rooleissa ja nyt viimeiset viitisen kuukautta kehittäjänä. Halusin kirjoitella tämän viestin, että jos teillä on jossain kohtaa aikaa niin suosittelisin vahvasti tekemään oman tutkimuksenne kyseisestä projektista vielä tämän kuukauden aikana. Tällä hetkellä vaikuttaa vahvasti siltä, että saamme lähiaikoina 8 patenttia “patent pending” tilaan jonka jälkeen projekti lähtee kunnolla liikkeelle. Arvo on ottanut kunnolla osumaa sen jälkeen kun vuodenvaihteen tienoilla yritys teki päätöksen patentoida teknologian ennen julkistamista mutta yrityksen / projektin kehittäminen on jatkunut tiiviisti koko tämän vuoden ajan (toki arvonalennus johtuu myös paljon yleisestä laskutrendistä). Projektimme sai erittäin pätevän oloisen uuden toimitusjohtajan ja operatiivisen johtajan HP:ltä kesän aikana.

Jos jaksat tutustua niin suosittelen lueskelemaan ainakin:

Olen rehellisesti sitä mieltä, etten keksi yhtään syytä miksei tähän kannattaisi laittaa ainakin vähän kiinni. Potentiaali on ihan huikea jos me onnistutaan julkaisemaan edes osa siitä mitä on suunnitelmissa ja toisaalta sisäisten testien mukaan tiedän jo, että homma toimii vähintäänkin ok:sti :slight_smile: