Vuokrataan 1TH/s mainaustehoa (SHA-256)

Vuokrataan 1TH/s mainaustehoa (SHA-256).

Nyt mahdollisuus päästä louhimaan ilman kalliita sijoituksia laitteisiin.

  • Ei tarvitse murehtia mainereiden asennuksesta tai ylläpidosta.
  • Ei ylimääräisiä sähkökuluja.
  • Ei laitteista tulevaa meteli haittaa.
  • Ei hankalia sopimuksia eri ulkomaisten pilvilouhinta yritysten kanssa, jotka jo tälläkin foorumilla todettu huijauksiksi ja et sitoudu vuosia kestäviin sopimuksiin.
  • Annat vain valitsemiesi poolien ja niiden workereiden/salasanojen tunnukset ja pääset itse seuraamaan mainauksen etenemistä omalta koneeltasi
  • tuotto mainauksesta tulee 24/7 suoraan omaan pooliisi
  • tarvittaessa annetaan opastusta mainaus poolien tilien luontia varten
  • palvelun tarjoajan tavoittaa hyvin puhelimitse Suomessa!
  • mainausteho luvattu 1TH/s ja todennäköisesti vielä 5-15% suurempi että varmasti tulee annettua sitä mitä on luvattu.

Sopimuksen voi tehdä eri mittaisille ajan jaksoille, alk. 1 viikko - 1 kuukausi.
Sopimus on aina sitova sovitulle ajalle ja maksu suoritetaan etukäteen koska mainauksen tuottokin menee suoraan asiakkaalle. Maksunä välineenä käytetään bitcoineja joita voi ostaa kätevästi bittiraha.fi sivustolta :slight_smile:

Hinnat eri jaksoille:
1 viikko: 0,28BTC - 1TH/s
2 viikkoa: 0,5BTC - 1TH/s
4 viikkoa: 0,95BTC - 1TH/s

Vuokratun mainaustehon hinta markkinoilla on alkaen n.0,28BTC - 1GH/s ja näistä menee kovin monesti vielä eri suuruinen prosenttiosuus eri palveluihin, joten tämä tarjous on hyvin kilpailukykyinen ja sen valttina varsinkin luotettavuus.

Kuten sanonta menee “vain nopeat elävät” pätee tässäkin ja nopein tilauksen ottaja saa palvelun käyttöönsä ja optiona ostaa ensimmäisenä varausjonosta lisää mainaus aikaa.
Mainaus palvelu alkaa heti kun sopimus siitä on tehty ja maksu näkyy tilillä/bitcoin lompakossa.

Ei muuta kun yksityisviestillä yhteyttä alkajaisiksi ja pistetään homma pyörimään :slight_smile:

Tuo on hyvä tarjous ja jotakin tämmöistä itsekkin olen ajatellut. Lähde mukaan kimppaan ja itse voin tuoda nämä minerit kun tilat on kunnossa ja saataisiin porukkaa kasaan. On pitänyt tehdä verkkosivuja jossa voisi tuota kapasiteettiä vuokrata, mutta aika on vähän tiukilla. Otettaisiin jokaiselle ainakin 5-8 TH/s louhintatehoa ja osan voitaisiin vuokrata ja voisit hoitaa tuota markkinointia ja asiakaspalvelua.

Minusta on mainiota, että tulee kotimaista tarjontaa tällekin sektorille!

Tuo on hyvä tarjous ja jotakin tämmöistä itsekkin olen ajatellut.

Tätä en aivan täysin ymmärrä, mutta ei se ole ainut asia… Mitä pitää tapahtua, että lompakossani on 28 päivän jälkeen enemmän bitcoineja kuin louhintavuokraan meni? Ainakin itse saan erinäköisillä laskureilla vain louhintavuokraa pienempiä tuottoja. Vai laskenko ihan väärin?

[quote=“polarpanda, post:3, topic:2275”]Minusta on mainiota, että tulee kotimaista tarjontaa tällekin sektorille!

Tuo on hyvä tarjous ja jotakin tämmöistä itsekkin olen ajatellut.

Tätä en aivan täysin ymmärrä, mutta ei se ole ainut asia… Mitä pitää tapahtua, että lompakossani on 28 päivän jälkeen enemmän bitcoineja kuin louhintavuokraan meni? Ainakin itse saan erinäköisillä laskureilla vain louhintavuokraa pienempiä tuottoja. Vai laskenko ihan väärin?[/quote]
Tässähän tullaan nyt juuri siihen miksi “pilvipalvelut” on sellaista uskon/toivon meininkiä :smiley: … niin kuin nyt on koko bitcoinin kanssa. Ei markkinoilla liene yhtään maineria joka tuottaisi pitkään aikaan nettoa kaikkine kuluineen. Tai jos ostaa suoraan coineja voi tulla pataan vielä pahemmin jos kurssi romahtaakin…

Kiitos AVS! :slight_smile:

Mitä tulee tuohon kimppaan niin mieluusti lähden mukaan jos vain saan rahoituksen siihen järjestettyä, aivan loistava on nimittäin ajatus!
Tekniseen puolen jättäisin ilolla muille, mutta tuo markkinointi on mun juttu ollut aina ja sopimuksien teko, sillä sektorilla toimisin ilomielin. :slight_smile:

Kyselin vielä Kiinastakin tuota palvelun uusiksi. Mutta katsotaan mitä tästä tulee.

Heti kun tämä on realismia ja laskelmia tarjolla, otan hatun kauniiseen käteen ja lähden kierrokselle … :slight_smile:

[quote=“samke, post:7, topic:2275”][quote author=AVS Store Oy link=topic=2534.msg19813#msg19813 date=1410508731]
Kyselin vielä Kiinastakin tuota palvelun uusiksi. Mutta katsotaan mitä tästä tulee.
[/quote]
Heti kun tämä on realismia ja laskelmia tarjolla, otan hatun kauniiseen käteen ja lähden kierrokselle … :)[/quote]

Tuosta tulee 1.5 TH/s minerille päiväkuluksi 10 € per mineri suunnilleen ja sisältää myös sähkön. Noin 3000 € ylläpitokulut tulee tuosta 36 TH/s kapasiteetistä kuukaudessa ja pitää sisällää ylläpidon ja sähkön. Suomessa tälläinen arsenaali maksaa varmaan 8000-10 000 € ::slight_smile: Tämä tulee huomattavasti edullisemmaski siellä. Sanoivat että voidaan kokeilla palvelua 1kk ja sitten jos ollaan tyytyväisiä niin jatketaan. Ja pari selvennystä pyysin kun olivat laittaneet 36 TH/s hinnaksi tulisi näin 21 000 € jaettavaksi mukaan lähtevien kesken. Voitaisiin mahdollisesti lähteä pienemmällä liikkeelle kans esim. puolet tuosta tehosta.

PS. Samke laita mun osioon tuosta juttua ja pyydä nimiä listaan jotka olisivat mukana! Mulla on vähän kiireitä nyt joten pääsen vasta myöhemmin koneelle.

[quote=“AVS Store Oy, post:8, topic:2275”][quote author=samke link=topic=2534.msg19814#msg19814 date=1410509156]

Heti kun tämä on realismia ja laskelmia tarjolla, otan hatun kauniiseen käteen ja lähden kierrokselle … :slight_smile:
[/quote]

Tuosta tulee 1.5 TH/s minerille päiväkuluksi 10 € per mineri suunnilleen ja sisältää myös sähkön. Noin 3000 € ylläpitokulut tulee tuosta 36 TH/s kapasiteetistä kuukaudessa ja pitää sisällää ylläpidon ja sähkön. Suomessa tälläinen arsenaali maksaa varmaan 8000-10 000 € ::slight_smile: Tämä tulee huomattavasti edullisemmaski siellä. Sanoivat että voidaan kokeilla palvelua 1kk ja sitten jos ollaan tyytyväisiä niin jatketaan. Ja pari selvennystä pyysin kun olivat laittaneet 36 TH/s hinnaksi tulisi näin 21 000 € jaettavaksi mukaan lähtevien kesken. Voitaisiin mahdollisesti lähteä pienemmällä liikkeelle kans esim. puolet tuosta tehosta.

PS. Samke laita mun osioon tuosta juttua ja pyydä nimiä listaan jotka olisivat mukana! Mulla on vähän kiireitä nyt joten pääsen vasta myöhemmin koneelle.[/quote]
Aika hyvä tarjous kieltämättä tuo 36TH/s. Isompana probleema kuin tuo 21 donaa, näen tuon palvelun ympärille perustettavan järjestelmän kaikkine lakimies kuvioineen.

Edelleen näyttää vähän huonolta tuo ansaintapuoli. Hinnan pitäisi melkeen puolittua jotta alettaisiin puhua että pääsee omilleen…
Kuvaan ei ole huomioitu kuin tuo 21t€ menoerä.

Tietenki tuolla kalustolla perustettaisiin mainaus palvelu :wink:

No juu… Se kyllä kattaisi osan kuluista tietysti (jos vaan saa käyttäjiä tämän systeemin alle). Huom. kilpailu on kovaa alalla ja hinta pitäisi olla myös kilpailukykyinen muihin toimijoihin verrattuna.

Itse jatkan vielä cloudailuja kuukauden päivät. Katson nyt miten tuon kanssa käy. Vielä näyttäisi hyvältä, koska kohtalaisen pienellä sijoituselle tulee lähemmäs 0,25 BTC / 3 vrk. :slight_smile:

[quote=“aSaMiner, post:12, topic:2275”][quote author=samke link=topic=2534.msg19819#msg19819 date=1410511298]
Tietenki tuolla kalustolla perustettaisiin mainaus palvelu :wink:
[/quote]

No juu… Se kyllä kattaisi osan kuluista tietysti (jos vaan saa käyttäjiä tämän systeemin alle). Huom. kilpailu on kovaa alalla ja hinta pitäisi olla myös kilpailukykyinen muihin toimijoihin verrattuna.

Itse jatkan vielä cloudailuja kuukauden päivät. Katson nyt miten tuon kanssa käy. Vielä näyttäisi hyvältä, koska kohtalaisen pienellä sijoituselle tulee lähemmäs 0,25 BTC / 3 vrk. :)[/quote]

Tuo verkkopalvelun rakentaminen on on se haasteellisin projekti tässä. Tietysti Nämä 1.5 TH/s minerit tulee silloin kaikkien omistukseen ja ne voidaan lähettää Suomeen kun ei enään haluta heillä hostausta. Minerit voidaan myydä toisin pitää mainita että on olleet käytössä ja hankkia uudempaa rautaa kun hyötysuhde paranee ja tulee uusia markkinoille. Eli tuosta 21 000 € on siis minerit omia eikä minkään hostauspalvelun niinkuin muissa muka pilvipalveluissa ja tämä ei ole Ponzi.

[quote=“aSaMiner, post:10, topic:2275”]Edelleen näyttää vähän huonolta tuo ansaintapuoli. Hinnan pitäisi melkeen puolittua jotta alettaisiin puhua että pääsee omilleen…
Kuvaan ei ole huomioitu kuin tuo 21t€ menoerä.

[/quote]

Tämä on laskettu tämänhetkisellä kurssilla ja tuo jos nousee niin laskelmat muuttuu radikaalisti. Toisin voin käydä jos laskee mutta tähän en itse usko!

3000 € suunnilleen on sähköt ja täydellinen ylläpito kk. Suomessa tämä ei luultavammin tule onnistumaan millään ja jos laitetaan minereiden tullit + verot vielä päälle. Laskekaa joku suomen sähkönhinta, vuokrat ja palkkio ylläpidosta saako mahtumaan 3000 € oma vastaukseni on ei.

PS. Voisiko joku soittaa sähkölaitokseen saako yritykset kiinteän sähköhinnan tai puoleenhintaan tietääkseni saisi.