Tarjolla: henkilökohtaista hypnoosi- ja rentoutusvalmennusta Bitcoineilla!

Tämä on hieman erikoisempi tarjous, mutta voisin tarjota erityisosaamistani Bitcoineilla.
Eli olen opiskellut hypnoosia käytännön tasolla samalla kun kouluttauduin NLP Master Pracritioneriksi. Tuon jälkeen olen käynyt erityisissä hypnoosivalmennuksissa eri osaajien kanssa henkilökohtaisesti ja saanut sekä kotimaista että britti- ja jenkkioppia. Sekä lukenut ja opiskellut rekkakuormalisen alan kirjallisuutta.

Osaamiseeni kuuluu Mindfulnesia ja hypnoosia yhdistelevät rentoutustekniikat, klassinen hypnoosi, Milton Erickson- tyylinen keskustelullinen, piilosuggestioita käyttävä hypnoosi sekä ihan puhdas lavahypnoosi ripauksella mentalismia (ihminen saadaan unohtamaan nimensä, liimaantumaan tuoliin, koko kehon katelepsia ja muuta lähinnä hupi- ja näytöstouhua ilman suurempaa päämäärää).

Voisin tarjota Bitcoin- yhteisölle näitä palveluja seuraavasti:

  • Kahden tunnin pituinen hypnoottinen rentoutus, joka aikana voidaan lempeästi käsitellä ongelmia kuten esiintymisjännitystä, hermostuneisuutta ja ylistressaantumista tai vain vaivuttaa simut aasteittain syvään ja lempeään rentoutumiseen/transsiin ja luoda samalla hyviä, rauhoittavia fiilksiä.
    Noin kahden tunnin tapaamisen hinta on 0,3 Bitcoinia
  • mahdolliset matkakulut (asun Lahdessa mutta tulo esim. Helsinkiin tai Tampereelle järjestyy helposti).

Kuuden tunnin pituinen hypnoosikoulutus, jossa opetan aivan käytännön tasolla hypnoosin ja lavahypnoosin perusteet niin, että hallitset tärkeimmät ja nopeimmat induktiomenetelmät ja pystyt saattamaan ihmisen syvään rentouteen/hypnoosiin. Opetan myös muutaman perusjutun eli amnesian (kivunpoiston), jolloin kohdehenkilö menettää kaiken tunnon esim. kädestään. Lisäksi opetan ihan käytännön tasolla miten ihminen saadaan jälkisuggestiivisessa tilassa unohtamaan vaikkapa oma nimensä.
Tämä on hieman harvinaisempaa oppia Suomessa, joten kuuden tunnin hintaisen yksilökoulutuksen hinta on 1,5 Bitcoinia + mahdolliset matkakulut.

Ja koska en jaksa käydä ianikuista foorumikeskustelua siitä onko hypnoosi huijausta, niin kaikki BC-yhteisölle tarjoamani palvelut tulevat 100% tyytyväisyys takuulla - jos tunnet, että hypnoosi ei toimi ja tapaamisemme oli turha niin en veloita Satoshiakaan, vaan juttu menee ilmaiseksi.Itselleni hypnoosi ei ole uskon asia, vaan loogista aivojen ja mielen mekaniikkaa, johon pystyy vaikuttamaan eri metodeilla ja tuo onnistuu n. 90%: lle ihmisistä. Tammikuussa sanomalehti Pohjalaisessa oli esimerkiksi sivun pituinen artikkeli minusta ja jouduin todistamaan jutun todeksi livenä kun haastattelun aikana skeptinen toimittaja toi minulle stressaantuneen keskusneidin koekappaleeksi ja minun piti todistaa etten ole huijari hypnotisoimalla ko. keskusneiti - ja kahden minuutin jälkeen tämä keskusneiti vaipui hymyillen uneen. Tarvittaessa voin lähettää kämäisen kamerakännykkäkuvan artikkelista.

Lisäksi kauttani saa erilaisia, lähinnä hypnoosiin ja NLP:hen perustuvia valmennupalveluita, jos sinulla on jokin tietty osa-alue elämässä johon tahdot lisäbuustia tai tahdot murtaa jonkin mielessäsi olevan esteen. Voit kysellä lisätietoja yksityisviestillä, niin kerron onko casesi sellainen johon uskon voivani antaa apua.

Ja huom! En ole lääkäri, joten mikään tarjoamani palvelu ei korvaa lääketieteellistä hoitoa. Toisaalta en ole mikään vaihtoehto/uskomushoitoja tarjoava puoskari, vaan minulla on satoja referenssejä yksityistapaamisista ihmisten kanssa ja myös lavahypnoosista täysin ennakkovalmistelemattoman yleisön kanssa.

Kolehti kasaan niin meen testattavaksi. Okei, puolet maksan.
Pentuna luin puolikkaan hypnoosikirjan ja jotensakkin onnistuneesti hypnotisoin vielä nuoremman pikkuserkun.

Olet ihan oikeassa siinä, että hypnoosissa ei ole mitään mystistä; se on vain puhdasta tekniikkaa ja kykyä havainnoida toisen ihmisen mielen liikkeitä ja mm. rentouden syvyyttä. Eli lukemalla hyvän kirjan aiheesta ja vetämällä itseluottamuksensa tappiin niin homma onnistuu, siinä ensi alkuun yllättyy itsekin kun huomaa osaavansa.

Mutta 50 %:n alennusmyynnit kuulostavat tuhon siemeniltä eli tuohon kauppaan en ikävä kyllä lähde - tai lähden jos vastineeksi myyt coineja minulle puoleen hintaan :wink:

Sen verran voin vielä valaista, että herännyt intoni Bittivaluuttaan on minulla samanlainen asia kuin innostukseni hypnoosiin - nämä kaikki ovat asioita joilla voi luoda itselleen itsenäisemmän ja riipumattomamman elämän; vanhan punkkarianarkistin sydän sykkii luonnollisesti juuri tällaisille asioille.

Ongelmanani on vain pitkän sairastelun ja työelämästä poissaolon aiheuttama köyhyys ja kurjuus; Bitcointalouteen siirtyminen edellyttää sitä, että ensin olisi niitä coineja - ja olisi luontevaa hankkia niitä tarjoamalla asioita joita osaan tehdä ja joista tiedän olevan iloa muillekin.

Eiku meinasin että puoliväliin saatu kolehti riittää, täytän loput omasta pussista. Saatas sitten revikka.

Tsemppiä!