Siirto Bitcoin tilille ei hyväksytty yli 48h aikana

Hei kaikki!
Tein eilen tilin Coinmotionille ja siirsin sille rahaa. Sen jälkeen muunsin ne BTC:ksi ja tein siirtopyynnön toiselle tilille. Kyseinen siirto ei vieläkään ole vahvistettu vaikka nyt on kulunut melkein 24h. Blockchainissa ei näy edes siirron alkamista. Ymmärrän uuden asiakkaan tarvitsevan manuaalisen hyväksynnän siirroille, mutta miksi se kestää näin kauan? Minun pitäisi saada rahat tämän päivän aikana vastaanottajalle. Olen aloittelija niin pahoittelen teidän vaivaamista. Lähetin viestejä suoraan asiakaspalveluun mutta ei vastausta, niin tämä on viimeinen keino tavoittaa asiakaspalvelu ehkä.

Kokeilitko Coinmotionin chattia?

Minulle ei ainakaan tullut mitään Chat-vaihtoehtoa. Näkyy vain viestit ja niihin ei vastattu. Todella ikävää, että maksujen käsittely on näin hidasta uusilla asiakkailla… :pensive:
Ei edelleenkään näy Blockchainissa eli maksua ei hyväksytty vielä millään tavalla. Yli 24h nyt.
EDIT: Ei vieläkään käsitelty maksua millään tavalla, kohta siirto seisonut 48h. Käsittämättömän huonoa palvelua kun eilen oli koko arkipäivä aikaa käsitellä maksu eikä mitään tehty.

Itse kans vihaan tätä nykysysteemiä, ei ole Prasos oyj asia kiinni, joku muu siinä nyt kusee. Minulla toiminut aina moitteetta. https://coin.dance/nodes